Poika lähtee tänään ekaa kertaa yökylään :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Meidän 5-vuotias. Täällä on varmaan moni sitä mieltä että jo on aikakin :whistle: No, nyt se menee ja me päästään miehen kans ulos kahdestaan =) Ensimmäistä kertaa melkein kolmeen vuoteen, baariin lähdetään :D

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Kyllä me hauskaa pidetään :D Toivottavasti ei vaan hyydytä yhdeksältä :xmas:

joko siinä käy niin että tosiaan hyydytte tai sitten hakkaatte vielä baarin ovia auki viiden aikaan :D

:laugh: :laugh: Mä voi kuvitella kummankin tilanteen. Kuola poskella pilkitään pöydässä puoli ysin aikaan: rakas, mennäänkö kotiin nukkumaan? :D Tai sit hakataan ravintolan ovea ja huudetaan että hei, missä meidän bileet! Kerrankin kun pääsee niin ette vielä pistä luukkuja kiinni :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Kyllä me hauskaa pidetään :D Toivottavasti ei vaan hyydytä yhdeksältä :xmas:

joko siinä käy niin että tosiaan hyydytte tai sitten hakkaatte vielä baarin ovia auki viiden aikaan :D

:laugh: :laugh: Mä voi kuvitella kummankin tilanteen. Kuola poskella pilkitään pöydässä puoli ysin aikaan: rakas, mennäänkö kotiin nukkumaan? :D Tai sit hakataan ravintolan ovea ja huudetaan että hei, missä meidän bileet! Kerrankin kun pääsee niin ette vielä pistä luukkuja kiinni :xmas:

niimpä ...mutta kävi miten kävi hulvatonta baari iltaa teille :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Ootko nyt ihan varma että raaskit antaa yökylään ;) :D
Hauskaa iltaa :)

Se on kuule vähän siinä ja siinä, mun vauva :'( :D Mut eiköhän tuo sisko sen kanssa pärjää, sillä on 3 omaa niin se kuulemma menee siinä samalla vaikka silmät ummessa =)

:laugh: :laugh: Oikein mukavaa iltaa teille =)

Uusimmat

Yhteistyössä