Poika oli hoidossa mun vanhemmilla ja mun isä oli tukistanut lasta. Sai tosiaan raivarin kun kuulin asiata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sain raivarit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sain raivarit

Vieras
Lapsi on siis puolitoistavuotias ja ei ollu kuulemma siivonnu sotkujaan leikkimisen aikana, siis aikana. Sotku oli siis leluja lattialla. Mun isä sitten oli tukistanut kun ei lapsi totellu. Mun isä on ihan helvetin tarkka siisteydestä ja ei voi käsittää kun lapset "sotkee" Sit se komentaa lapsia kuin koiria. Se on sitä mieltä,että häntä pitää totella ainkain ja jos ei muuten niin sitten kurittamalla ja pelolla. Toisaalta se on sitten taa sellainen,et hellii ja paijaa lapsia. En tiedä onko lintu vai kala. äiti on onneksi sellainen,että kometaa jos asiaa,mut ei käy käsiksi.
Äiti puhuis siitä mulle ,et oli siitä isälle sanonut,että ketään ja varsinkaan noin pientä ei tukisteta.
Sanoin isälle,että anna olla viimeinen kerta kun kosket mun lapsiin jos et osaa olla satuttamatta. Ei se siitä mitään välittäny, sano vaan et mee helvettiin siitä huutamasta.

Enpä veisi lastani tuonne enää hoitoon. Vaikka varmasti on muuten hyvä hoitopaikka, ja äitisi ihana, mutta en altistaisi lastani väkivallalle. En vaan pystyisi. Pieni ressukka.

nice :| itse tietäisin minne en enää lapsia valvomatta jättäis. Yhden mahdollisuuden vois antaa, mut sen jos mokais niin sitten näkisivät lasta vaan jouluna.

Mut joo, joskus tukistaminen oli sallittua...

Jos tämä ei ole porvoosta tämä asia niin suosittelen lämpimästi ettet enää vie lastasi sinne hoitoon vaikka mikä olisi.

Olisikin porvoosta niin olisin onnellinen,mutta kun ei ole :( Olen äärettömän pettynyt isääni ,että nyt sitten teki näin. vanhemmat lapset ei ainkaan ole snaoneet että olisi tuksitanut koskaan tai satuttanut muuten eikä minulla ole siitä tietoa.
Itse olen kyllä joutunut kärsimään tukistuksista ja selkäsaunoista pienenä.

Olisikin porvoosta niin olisin onnellinen,mutta kun ei ole :( Olen äärettömän pettynyt isääni ,että nyt sitten teki näin. vanhemmat lapset ei ainkaan ole snaoneet että olisi tuksitanut koskaan tai satuttanut muuten eikä minulla ole siitä tietoa.

Koska kyseessä on noin pieni lapsi (jolta ei ees voi vielä odottaa että osaisi siivota jälkensä) niin mä olisin kyllä tiukka enkä enää veisi lasta sinne hoitoon. lapsi kävisi sielä vain niin että itsekin olisin mukana.

Ja sitten vielä ihmettelet kun sinun lastasi noin kohtelee? :O
Minkälainen äiti altistaa oman lapsen väkivallalle?
lastensuojeluilmo sinusta pitäisi tehdä :(

Koska kyseessä on noin pieni lapsi (jolta ei ees voi vielä odottaa että osaisi siivota jälkensä) niin mä olisin kyllä tiukka enkä enää veisi lasta sinne hoitoon. lapsi kävisi sielä vain niin että itsekin olisin mukana.

Onneksi minun ei täydykkään viedä, ei ole mitään pakottavaa tarvetta nyt.Ja en todellakaan vie muut akuin silloin kun isäni ei ole kotoan tai son siis ossain reissussa. Minun mielestä äidin ei tarvitse periaatteessa kärsiä siitä että isä oli niin tyhmä

[QUOTE="harmaa";26706278]Ja sitten vielä ihmettelet kun sinun lastasi noin kohtelee? :O
Minkälainen äiti altistaa oman lapsen väkivallalle?
lastensuojeluilmo sinusta pitäisi tehdä :([/QUOTE]

Siis mitä helvettiä? Mähän vein sen sinne siksi,että isäni tukistelisi mennen tulen. Voi huokaus
No teeppä lastensuojeluilmoitus. Laita puhnumero niin soitan sulle tiedot

[QUOTE="harmaa";26706278]lastensuojeluilmo sinusta pitäisi tehdä :([/QUOTE]

:-D :-D :-D ei vittu. ei oo todellista! Mä olen ihan samaa mieltä, lapsi pitäs suorastaan ottaa huostaan koska äiti on pienenä saanut tukkapöllyä ja selkäsaunoja. Päivän huutonaurut sai taas tästäkin valopään ideasta.

Onneksi minun ei täydykkään viedä, ei ole mitään pakottavaa tarvetta nyt.Ja en todellakaan vie muut akuin silloin kun isäni ei ole kotoan tai son siis ossain reissussa. Minun mielestä äidin ei tarvitse periaatteessa kärsiä siitä että isä oli niin tyhmä

Tai sitten niin että äitis tulee teille hoitamaan sitä lasta. Isäsi seuraan et sitä enää jätä kuin jos oot itse tai miehesi on paikan päällä vahtimassa.

Tai sitten niin että äitis tulee teille hoitamaan sitä lasta. Isäsi seuraan et sitä enää jätä kuin jos oot itse tai miehesi on paikan päällä vahtimassa.

Näin ajattelin. En todellakaan osannut kuvitellakkaan,että menisi tuollaista tekemään. Tietää tarkkaan mitä mieletä minä siitä olen ja, että otan pultit tuollaiseta. Mutta ei välitä siitä pätkääkään

Siis mitä helvettiä? Mähän vein sen sinne siksi,että isäni tukistelisi mennen tulen. Voi huokaus
No teeppä lastensuojeluilmoitus. Laita puhnumero niin soitan sulle tiedot

No jos kerran tiedät taipuvuuden ruumiilliseen kuritukseen niin kyllä se olit ihan sinä itse joka lapsesi väkivalta vaaraan altistit!
Jos tietää että isovanhemmilla on tuoho taipuvaisuutta niin eikä sitä lapsen ja isovanhemman
suhdetta voi rakentaa niin että sinä olet myös paikalla? Vai oma vapaa-aikako niin tärkeää
jolloin voi kysyä että miksi teit lapsen jos et itse jaksa hoitaa.

[QUOTE="harmaa";26706348]No jos kerran tiedät taipuvuuden ruumiilliseen kuritukseen niin kyllä se olit ihan sinä itse joka lapsesi väkivalta vaaraan altistit!
Jos tietää että isovanhemmilla on tuoho taipuvaisuutta niin eikä sitä lapsen ja isovanhemman
suhdetta voi rakentaa niin että sinä olet myös paikalla? Vai oma vapaa-aikako niin tärkeää
jolloin voi kysyä että miksi teit lapsen jos et itse jaksa hoitaa.[/QUOTE]

Taipuvuugen, joo tiesin silloin kun itse sain siitä tuta,mutta en tiennyt että on edelleen. Heillä kuitenkin lapsenlapsia on 8 ennen tätä mein pientä ja ketään ei minun titetääkseni ole tukisteltu tai lyöty. Kukaan lapsista ei ole kertonut sellaista ja he ovat jo niin vanhoja,että osaavat sen kyllä kertoa jos jotain kerrottavaa olisi. ja omaa vapaa-aika oli joo tärkeää kun kävin lääkärissä mihin ei voi ottaa lasta mukaan

[QUOTE="harmaa";26706348]No jos kerran tiedät taipuvuuden ruumiilliseen kuritukseen niin kyllä se olit ihan sinä itse joka lapsesi väkivalta vaaraan altistit!
jolloin voi kysyä että miksi teit lapsen jos et itse jaksa hoitaa.[/QUOTE]

Hinkkaa hinkkaa,kyllä se kruunu kohta kiiltää.
Täten luovutamme sinulle kaikista kirkkaimman kruunun.

Mä sanoisin isälleni, että jos moinen pääsisi tapahtumaan uudestaan, niin se olis sitten rikosilmoitus. Ja tekisin kaikkeni (ts. ei lasta sinne hoitoon) ettei tapahdu, koska ei se rikosilmoitus lasta lämmitä.

kyllä mäkin ottaisin asian vielä esille, ja painottaisin, että se on laitonta ja rangaistavaa nykyisin.
Sanoit, ettei muut lapset ole kertoneet pahoinpitelyistä. Mulle tuli mieleen, että jos isäs on heitäkin noin pieninä satuttanut, niin eihän ne osaa kertoa. Ja kun ovat kasvaneet ikään, josta muistaisivat, ovat ehkä jo oppineet "varomaan" isääs, eivätkä tiedosta asiaa.

[QUOTE="vieras";26706454]Mutta voitko olla varma, että isäsi ei tukista lastasi sinun läsnäollessa? Voisiko tehdä niin, jos raivostuu jostain?[/QUOTE]

Ei se minun aikanani noin kyllä tee siitä olen varma. Vahdin lasta kyllä tarkasi

[QUOTE="essi";26706558]kyllä mäkin ottaisin asian vielä esille, ja painottaisin, että se on laitonta ja rangaistavaa nykyisin.
Sanoit, ettei muut lapset ole kertoneet pahoinpitelyistä. Mulle tuli mieleen, että jos isäs on heitäkin noin pieninä satuttanut, niin eihän ne osaa kertoa. Ja kun ovat kasvaneet ikään, josta muistaisivat, ovat ehkä jo oppineet "varomaan" isääs, eivätkä tiedosta asiaa.[/QUOTE]

Nämä aisat kyllä latelin,mutta isä on sitä mieltä,että tukistaminen on sallittua jos lapsi ei muute usko.
Enhän tietysti sitä tiedä onko satuttanut noin pieninä muita,mutte ei vanhempana ainkaan. En teisä sitten onko tuota varomista vai eikö ole sitten isä uskaltanut tehdä niin kun tietää että asia menee eteen päin. Tosian äiti kyllä kertoi minulle nytkin asiasta , uskoisin,että olisi kertonut ennenkin. En tiedä

Mua on tukistettu ja hengissä olen ja ihan täyspäinen jopa =) Omiani en tukista, mutta välillä ihmetyttää tämä maailman meno, kun aikuisilla ei ole enää mitään auktoriteettia lapsiin. Ja sitten ihmetellään kun nuoriso voi pahoin ja mt-lääkkeitä popsivia nuoria aikuisia on paljon =( Kyllä tietynlainen kuri pitäisi voida palauttaa.

Mua on tukistettu ja hengissä olen ja ihan täyspäinen jopa =) Omiani en tukista, mutta välillä ihmetyttää tämä maailman meno, kun aikuisilla ei ole enää mitään auktoriteettia lapsiin. Ja sitten ihmetellään kun nuoriso voi pahoin ja mt-lääkkeitä popsivia nuoria aikuisia on paljon =( Kyllä tietynlainen kuri pitäisi voida palauttaa.

NIIN samaa mieltä!

Yhteistyössä