S
sain raivarit
Vieras
Lapsi on siis puolitoistavuotias ja ei ollu kuulemma siivonnu sotkujaan leikkimisen aikana, siis aikana. Sotku oli siis leluja lattialla. Mun isä sitten oli tukistanut kun ei lapsi totellu. Mun isä on ihan helvetin tarkka siisteydestä ja ei voi käsittää kun lapset "sotkee" Sit se komentaa lapsia kuin koiria. Se on sitä mieltä,että häntä pitää totella ainkain ja jos ei muuten niin sitten kurittamalla ja pelolla. Toisaalta se on sitten taa sellainen,et hellii ja paijaa lapsia. En tiedä onko lintu vai kala. äiti on onneksi sellainen,että kometaa jos asiaa,mut ei käy käsiksi.
Äiti puhuis siitä mulle ,et oli siitä isälle sanonut,että ketään ja varsinkaan noin pientä ei tukisteta.
Sanoin isälle,että anna olla viimeinen kerta kun kosket mun lapsiin jos et osaa olla satuttamatta. Ei se siitä mitään välittäny, sano vaan et mee helvettiin siitä huutamasta.
Äiti puhuis siitä mulle ,et oli siitä isälle sanonut,että ketään ja varsinkaan noin pientä ei tukisteta.
Sanoin isälle,että anna olla viimeinen kerta kun kosket mun lapsiin jos et osaa olla satuttamatta. Ei se siitä mitään välittäny, sano vaan et mee helvettiin siitä huutamasta.