poika ujostelee kavereitaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
kun vein pojan tänää eskariin ja menee siitä portista yksin sisälle, sitten odotan aina siinä parkkiksella ja katon et poika menee sisälle.
tänää huomasin ku pojan eskarikaveri tuli samaan aikaan ni poika meni ihan vaikeeksi ja meni niinkö pitkin seiniä. toinen poika iloisena moikkasi mut kyl sekin silminnähden muuttu ku mun poikani ei ottanu mitään kontaktia.
kotona on kavereiden kanssa sosiaalinen. harmittaa et ei poika noin saa kavereita...

Se on vaan niin ujo... Mun poika tekee suurinpiirtein samaa. Ei nyt seiniä pitkin mee mutta ujostelee kuitenkin muita aamulla... tai ujosteli. Ei enää niin paljoo. Voittaa ujouttaan pikku hiljaa.

Meillä toisinpäin. Saattaa mennä ihan vieraaseen lapsiporukkaan, sanoo "hei" esittelee itsensä ja kysyy saako tulla leikkimään. tiedä sitte onko liika ulospäinsuuntautuneisuuskaan hyväksi.Eskariin menee syksyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Meillä toisinpäin. Saattaa mennä ihan vieraaseen lapsiporukkaan, sanoo "hei" esittelee itsensä ja kysyy saako tulla leikkimään. tiedä sitte onko liika ulospäinsuuntautuneisuuskaan hyväksi.Eskariin menee syksyllä.

Eskariin menee myös mun poikani syksyllä... Välillä se moikkailee joillekkin ihan ihme naisille jossain kaupungilla niin että saa nolostella. Taitaa alkaa iskee naisia jo tossa iässä. ;)

Meillä oli kanssa yhdesä vaiheessa hirmu ujous,etenkin toisten lasten seurassa. Aikuisille meni helposti aina jutteemaan.
Nykyään menee lastenkin luokse ja juttelee ja pyytää leikkimään, mutta tosi usein sitten ne toiset ujostelee, tai ei muuten vaan halua pojan kanssa leikkiä ja paha mielihän siitä sitten tulee :(

Ootko jutellut hoitajien kanssa ujosteleeko myös päivän aikana siellä, vai onko kyse vaan aamu-ujoudesta? :) Tosiaan ei niitä kamuja tunnu meidänkään poikanen saavan vaikka kovasti on halua ja yritystä :(

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
Meillä oli kanssa yhdesä vaiheessa hirmu ujous,etenkin toisten lasten seurassa. Aikuisille meni helposti aina jutteemaan.
Nykyään menee lastenkin luokse ja juttelee ja pyytää leikkimään, mutta tosi usein sitten ne toiset ujostelee, tai ei muuten vaan halua pojan kanssa leikkiä ja paha mielihän siitä sitten tulee :(

Ootko jutellut hoitajien kanssa ujosteleeko myös päivän aikana siellä, vai onko kyse vaan aamu-ujoudesta? :) Tosiaan ei niitä kamuja tunnu meidänkään poikanen saavan vaikka kovasti on halua ja yritystä :(

mä oon ymmärtäny et pojalla ei oo ketään tärkeetä kaveria. ja koskaan en näe kun haen et pojat ees juttelis keskenään.

ehkä mä oon vaan turhan herkkä ku itelläni ei saanu olla kavereita ku äitini mielestä jokainen oli ilkeä tms. (kaheli) ja kielsi olemasta heidän kanssaan. :ashamed:

no mä ymmärrän kyllä sun pahan mielen. itestäkin tuntuu niin kurjalle kun ei poika ole saanut kunnon kaveria tuolla ja oikeastaan sen takia hoitoon menikin, meillä ei juurikaan lapsituttavia ole :(
joskus kuulema puolituntia leikkinyt jonkun kanssa. puoli tuntia vaan?! :( on nuorin ryhmästä, eikä oikein sitten vissiin mahdu isompien leikkeihin mukaan.

Yhteistyössä