Poika tuli :) *tarina + kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensinnäkin onnittelut äidille ihanasta ja terveestä vauvasta. Kaikki vauvat ovat suloisia syntyessään.

Tästä palstasta muuten. Olen vasta äskettäin tullut lukemaan ja kommentoimaan näitä sivuja. Oikein hävettää toisten puolesta. Ap:lle on tapahtunut jotain aivan ihanaa ja olo on varmasti onnellinen. Miksi teidän pitää yrittää pilata toisen hyvä olo? Kuinka voi olla noin katkeria ihmisiä olemassa?

Ja olen ihan äimänäkenä tästä kielenkäytöstä, ilkeydestä ja provoilusta, mitä täällä esiintyy! Mitä ihmeen juntteja täällä oikein on? Aikoinaan kilpailevan lehden sivustoilla ei KERTAAKAAN ole tullu vastaavia kommentteja, vaikka siellä pari vuotta kirjoittelin odotusaikana ja lasten syntymän jälkeen.

Toivon vain, että ap. osaa unohtaa kaikki loukkaukset, mitä täällä on esitetty ja pystyy keskittymään perheensä kanssa suloiseen vauvantuoksuiseen aikaan, joka edessä on. Kaikkea hyvää teille sinne Espanjaan.

Ihan hurjasti onnea tuoreelle äidille ihanasta pikkuisesta :heart:
Oli tosi tunteita nostattava stoori, ihan tuli tippa linssiin :D
Ja sen jälkeen tuli tippa linssiin näistä vittuiluista.. Ihan uskomatonta millasta paskaa te jotkut ihmiset olette. Tulee tiettekö sillai ihan fyysisesti paha olo kun ajattelee miten paljon teidän kaltaisia ala-arvoisia pohjalimoja on mönkimässä tuolla pitkin elämän viemäreitä.

Täytyy ihmisellä olla pahasti päässä vikaa että tulee haukkumaan pientä vauvaa tai tuoretta äitiä. Voivoi pienet pipipäät, kyllä te täältä päänsilityksiä saatte jos niin kovasti elämä kolhii.

Älä ruttis välitä noista, nuuhkuta oikein antaumuksella pienen liinavauvasi päätä, se uusi elämä on jotain niin uskomattoman kaunista ja ainutlaatuista ettei siitä hetkestä haluaisi päästää irti ollenkaan :)
Pusut pikkuihmiselle :heart: ja iso onnitteluhalaus äidille :hug:

Onnea tuoreelle äidille, oli kivasti kirjoitettu kertomus! :flower: Ja vauva on todella suloisen näköinen.

Olen sitä mieltä että jos ei kyky riitä olemaan onnellinen toisen puolesta niin miksi vaivautua sitten mollaamaankaan? Lyön vetoa että jokaiselle äidille se synnytys on se isoin juttu, sitä on mukava jakaa muiden (ymmärtävien ) äitien kanssa. Jos nyt yksikään atomi siellä pääkopassa liikkuu niin luulisi tajuavan että tuoreen äidin haukkuminen on yksi vähäjärkisimmistä asioista mitä voi tehdä! Saati sitten tuoreen lapsen haukkuminen. Olen pahoillani ap:n puolesta että joutuu onnellisena päivänään moista lukemaan ja olen myös pahoillani näiden mollaajien puolesta, jos eivät todellakaan ymmärrä kuinka järjetöntä heidän toimintansa on.

Onnea!

..tää palsta on sairas..:(
tai ei palsta vaan nuo yhdet ja samat aivottomat,jotenkin asennevammaset ja paikalleen jämähtäneet katkerat ämmät,jotka kateuttaan täällä toisiaan morkkaa.
Ja mikähän ilmestyskirjan peto tää marilii oikein on.Laput silmillään varmaanki ittensä peilistä tuijottaa,ku ei totuutta sieltä nää :o

Ja rutkasti onnea, todella kaunis vauva! :)

p.s. ikävä kyllä netissä kirjoittelee erittäin sairaita ihmisiä, eivät he tietenkään itse sille mitään voi, parempi ehkä että jättää kokonaan vastaamatta tuollaisiin viesteihin.

Onnea oikein paljon suloisesta vauvasta! <3

Tunnen suurta myötähäpeää myös näiden sairaiden yksilöiden kirjoituksista. Kuinka he kehtaavat haukkua pientä vauvaa! Ei ole kaikki päässä kohdillaan.

Oikein paljon onnea :flower:
Musta on ainakin kiva lukea noita synnytystarinoita,vaikka omia takana kolme.
Vauva on kyllä suloinen :heart:

Muoks. en muuten tajuu miks verrataan meikattua teiniä vastasyntyneeseen....?

Yhteistyössä