Poikaystävän (liian) raju puoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakivaltainen seksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Takaisin vetäsisin;10283368:
Ovatko nämä miehet, joiden vallan alla haluatte kärvistellä kivusta seksisessioiden aikana, muuten miehinä heikon sorttisia? Että heille pitää antaa sitä vallan tunnetta noin konkreettisesti ja sitten itsekin tuntee heidät kovin vahvoiksi ja maskuliinisiksi kun muuten ei oikein. Siis niinkuin jotain tasoitusta... Kun tuntuu, että hyvällä itsetunnolla, selkärangalla ja oikealla miehekkyydellä siunattu uros saa naaraansa jalat veteliksi ilman piiskaus- ja remmillävetelyorgioitakin. Melko mahdoton ajatus, että mies joka kertoo sinulle rakastavansa sinua voi katsoa fyysistä kärsimystäsi ja jopa olla kiihottunut sinun kivustasi.

Ja sitten on niitä "miehekkäitä" uroita, jotka yrittävät pönkittää omaa egoaan ja miehisyyttään mollaamalla niitä miehiä jotka haluaa ja uskaltaa toteuttaa molemminpuoliset fantasiat. Niistä kannattaa kanssa pysyä loitolla. Mollauksen kohteeksi päätyy lopulta, nainen joka sellaiseen heikkoitsetuntoiseen pullistelijaan haksahtaa.

Ja sitten on niitä "miehekkäitä" uroita, jotka yrittävät pönkittää omaa egoaan ja miehisyyttään mollaamalla niitä miehiä jotka haluaa ja uskaltaa toteuttaa molemminpuoliset fantasiat. Niistä kannattaa kanssa pysyä loitolla. Mollauksen kohteeksi päätyy lopulta, nainen joka sellaiseen heikkoitsetuntoiseen pullistelijaan haksahtaa.

Kyse on leikistä ja fantasioiden toteuttamisesta! Eikä siinä ole mitään pahaa. Säännöistä on sovittu ja turva sana katkaisee session jos tuntu, että leikki menee liian hrjaksi. Nämä miehet/naiset eivät ole oikeassa elämässä väkivaltaisia tai alistuvia.

Minuakaan ei tosi elämässä polje kukaan ei mies eikä nainen! Korville saa jos moista yrittää!

Mutta juuri siksi on kiva välillä koeilla sitä toista puolta leikisti. Leikkiin ei missään nimessä pidä ryhtyä vasten tahtoisesti eikä pakolla. Ja homma pitää aloittaa varovasti kokeillen. Esim minulla meni kolme vuotta ennenkuin luotin kumppaniini niin paljon, että annoin sitoa itseni.

ap.lle sanoisin, että sano iehelle suoraan, että sinua ei moset kiinnosta. Jos ei mene miehelle jakeluun lopeta suhde. Kummankin on haluttava ja pelisäännot oltava. Muuten kyse on silkasta väkivallasta ja toisen luvattomasta alistamisesta.

Viimeksi muokattu:
moi oon 10 v ja mul on yksi poikaystävä me mentiiin rannalle otta a aurinkoo ja sit se sanos mennäään uimaan mä sanoin okei sit meillä ei ollu uimapukuja ja uitin alasti se on 11v mä 10v sit sen jälkeen se tuli pussa ja suutele niiinku hullu sit se sanos satttuuko kovasti sanoin jo sit se sanos mennän pois tonnne puuun luokse sit se meni ekaks ja mä tokaks sit sil oli nar u ei tullu mitään päähän että mitä se sillä tekee se sitosi mut siihen ja rupes paneemaan olkaa tekin varovaisia vaikka oott e 17v niin voi tapahtua äiti ei anna ikinä lupaaa ottaa poikaystävää se sanos jos löydät jonku pojan ssit tuu o se tänne puhun sen kaa. jäin raskaaaks saaan 5kuukauden pääästä vauvan joka on tyttö ja ehkä kuolee tai möä kuolen koska oon pieni synnyttämään....

Kyse on leikistä ja fantasioiden toteuttamisesta! Eikä siinä ole mitään pahaa. Säännöistä on sovittu ja turva sana katkaisee session jos tuntu, että leikki menee liian hrjaksi. Nämä miehet/naiset eivät ole oikeassa elämässä väkivaltaisia tai alistuvia.

Minuakaan ei tosi elämässä polje kukaan ei mies eikä nainen! Korville saa jos moista yrittää!

Mutta juuri siksi on kiva välillä koeilla sitä toista puolta leikisti. Leikkiin ei missään nimessä pidä ryhtyä vasten tahtoisesti eikä pakolla. Ja homma pitää aloittaa varovasti kokeillen. Esim minulla meni kolme vuotta ennenkuin luotin kumppaniini niin paljon, että annoin sitoa itseni.

ap.lle sanoisin, että sano iehelle suoraan, että sinua ei moset kiinnosta. Jos ei mene miehelle jakeluun lopeta suhde. Kummankin on haluttava ja pelisäännot oltava. Muuten kyse on silkasta väkivallasta ja toisen luvattomasta alistamisesta.

mä puhunyl tottta en fantaseeri

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Takaisin vetäsisin;10283368:
Ovatko nämä miehet, joiden vallan alla haluatte kärvistellä kivusta seksisessioiden aikana, muuten miehinä heikon sorttisia? Että heille pitää antaa sitä vallan tunnetta noin konkreettisesti ja sitten itsekin tuntee heidät kovin vahvoiksi ja maskuliinisiksi kun muuten ei oikein. Siis niinkuin jotain tasoitusta... Kun tuntuu, että hyvällä itsetunnolla, selkärangalla ja oikealla miehekkyydellä siunattu uros saa naaraansa jalat veteliksi ilman piiskaus- ja remmillävetelyorgioitakin. Melko mahdoton ajatus, että mies joka kertoo sinulle rakastavansa sinua voi katsoa fyysistä kärsimystäsi ja jopa olla kiihottunut sinun kivustasi.

Olin juuri tuollainen "vaimon kurittaja ja piiskuri" kovien juomavuosieni aikana. Tiedan nyt etta yritin siten siirtaa omaa heikkouttani toisen syyksi. Vaimohan oli ainoa kohde joka ei "uskaltanut" panna vastaan. Otti vaan noyrasti piiskaukset vastaan kun komensin asettumaan asentoon sita varten.
Siina kavi sitten niin etta piiskaus haluni lisaantyi "sairaalloisesti" ja kavin rajummaksi ja halusin piiskata melkein paivittain.

Meilla kun oli kaksi lasta "lattialla" jan han oli kolmatta raskaana eika osannut oikein "man kieltakaan"oli vaikea lahtea kotoakaan. Viimein vihdoin kun piiskaus oli jo liian raju, han kaantyi naapurin emannan puoleen kertomalla kaikki ja nayttamalla remmin tekemat juomat ja merkit takapuolessaan.
Alkoi apu loytya. Poliisi kersantti, perhe asioiden tutkia, tuli minua puhuttelemaan. Sanoi etta jos en suostu menemaan hoitoon niin sitten toden nakoisesti joudun linnaan. Snoi viela etta vaimoni takapuoli on valokuvattu todistusaineistiksi etc.

Kavin hoidossa jossa minulle selvisi etta en enaa loppuaikoina halunntu seksiakaan piskaausien jalkeen kuten aikaisemmin. Olin sairas adikti. Opin lopetmaan juomiseni ja sain terapiaa ja tulin ymmartamaan kuika hoidan halujni piiskauksen suhteen. Otti noin kolme vuotta ennenkuin parisuhteem vaimon kanssa alkoivat parantua. Siita on nyt 35v. Ole siis varovainen ja ota selvaa kenen kanssa alat ajatella yhteista elamaa.

Olin juuri tuollainen "vaimon kurittaja ja piiskuri" kovien juomavuosieni aikana. Tiedan nyt etta yritin siten siirtaa omaa heikkouttani toisen syyksi. Vaimohan oli ainoa kohde joka ei "uskaltanut" panna vastaan. Otti vaan noyrasti piiskaukset vastaan kun komensin asettumaan asentoon sita varten.
Siina kavi sitten niin etta piiskaus haluni lisaantyi "sairaalloisesti" ja kavin rajummaksi ja halusin piiskata melkein paivittain.

Meilla kun oli kaksi lasta "lattialla" jan han oli kolmatta raskaana eika osannut oikein "man kieltakaan"oli vaikea lahtea kotoakaan. Viimein vihdoin kun piiskaus oli jo liian raju, han kaantyi naapurin emannan puoleen kertomalla kaikki ja nayttamalla remmin tekemat juomat ja merkit takapuolessaan.
Alkoi apu loytya. Poliisi kersantti, perhe asioiden tutkia, tuli minua puhuttelemaan. Sanoi etta jos en suostu menemaan hoitoon niin sitten toden nakoisesti joudun linnaan. Snoi viela etta vaimoni takapuoli on valokuvattu todistusaineistiksi etc.

Kavin hoidossa jossa minulle selvisi etta en enaa loppuaikoina halunntu seksiakaan piskaausien jalkeen kuten aikaisemmin. Olin sairas adikti. Opin lopetmaan juomiseni ja sain terapiaa ja tulin ymmartamaan kuika hoidan halujni piiskauksen suhteen. Otti noin kolme vuotta ennenkuin parisuhteem vaimon kanssa alkoivat parantua. Siita on nyt 35v. Ole siis varovainen ja ota selvaa kenen kanssa alat ajatella yhteista elamaa.

Oon kuullut, että Jeesuksen avulla voi parantua kaikista perversiosta. Sekä näistä piiskajutusita että homoudesta.

Viimeksi muokattu:
Minulla on aikalailla sama tilanne. Olen tutustunut mieheen joka on minua 5vuotta vanhempi, vahva ja lihaksikas. Hän on kyllä todella ihana ja mukava luonteeltaan. Emme ole harrastaneet seksiä, mutta kun nukuttuun yhdessä yön hän ei lopettanut koskemista ja yrittämistä (ei siinä mitään) mutta yhdessä kohtaa hän otti minun hiuksista kiinni repien ja yritti (vaatteet päällä) ''takaa päin''. Hän myös käytti paljon voimaa.
Olen sanonut hänelle etten halua heti alussa harrastaa seksiä ja hän sanoi joskus ymmärtävänsä, mutta tuon yön jälkeen aloin epäillä. Hän oli muutenkin niin sanottu ''yliseksuaalinen''. Nyt en tiedä mitä pitäisi tehdä näitä kommentteja kun luen esim. s/m
käytökseen viittaavia asioita, alkaa epäilyttäämään minun tilanne.
Vaikea selittää, jotkut ehkä ymmärtää.

Olen tutustunut ihanaan mieheen, ja han on mukava, ystavallinen, minua kunnioittava herramies, mutta oen aika jarkyttynyt hanen seksuaalisesta puolestaan. emme oe viela harrastaneet seksia, mutta esim kerran, aikalailla viinia siemailleena suudelessamme han otti minua rajusti kasistani kiinni niin etta minua oikeasti sattui! Lisaksi han kuiskii korvaani joskus etta haluaisi satuttaa minua, siis "flirttailen", mutta kuitenkin. Han nayttaisi syttyvan vakivaltaisista jutuista siis!

Tama hammentaa minua kahdesta syysta, han ei vaikuta tyypilta jolla olisi aggressioita naisia kohtaan, vaan on tosi mukava ja rento, ja kuten sanottu, kunnioittaa minua ja naisia, no, muita ihmisia ylipaataan. Toiseksi itse en ole ikina olut mikaan vakivaltaisen rajun sm seksin kannattaja, joten tama puoli hirvittaa minua.

Mitahan tasta pitaisi ajatella? Han on isokokoinen ja vahva lisaksi, joten ajatus seksista hanen kanssaan on alkanut hirvittamaan!

Viimeksi muokattu:
Kannattaa muistaa, että mies yrittää aina aluksi olla miellyttävä, jotta hän pääsee makuuhuoneeseesi. Jos olet kiinnostunut miehestä, niin pidä huoli, että ette mene sänkyyn tai kahdestaan kummankaan kotiin viikkokausiin. Jos mies on tosi kiinnostunut sinusta ihmisenä, niin ei hän pakota tai painosta, vaan asioissa edetään sinun tahtiin. Jos mies on kiinnostunut vain seksistä, niin hän yrittää painostaa enemmän tai vähemmän koko ajan.

Toinen asia, joka kannattaa muistaa on se, että jotkut miehet tuntevat vihaa naista kohtaan. Taustalla saattaa olla psyykkistä sairautta tai vaikkapa sellaista, että mies alitajuisesti haluaa kostaa äidilleen huonoa lapsuuttaan. Tällaiset tuntemukset eivät ole harvinaisia.

Korostan, että on ihan eri asia, että harrastetaanko sadomasokistisia SM-leikkejä siksi, että kumpikin sitä haluaa vai että onko SM:n taustalla vihaa. On ihan eri asia, että läpsäytteleekö mies sinua pepulle kevyesti saadakseen sinut kiihottumaan vai että mies hakkaa silmittömän raivon vallassa.

Suosittelen katsomaan Hymypoika-nimisen kotimaisen elokuvan, jossa seksiriippuvuus johti nettitreffien kautta pariskunnan SM-leikkeihin, jossa tämä nuori mies päätyi seksivideolle, kun vanhempi mies raiskasi hänet. Vaikka leffa on fiktiota, niin se antaa ajattelemista siihen, miten yksinkertaiselta vaikuttavat asiat voivat mutkistua ja vaikuttaa dramaattisesti ihmiskohtaloihin. Esimerkiksi AP:n tapauksessa olisi järkyttävää, jos hän hieman vastentahtoisesti lähtisi miehen mukaan ja tulisikin pahasti hakatuksi ja raiskatuksi.