Poikaystäväni ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arka soturi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletko sä puhunut sun kavereille tosta asiasta? Mitä he sanovat? Parhaat kaverit ovat siitä hyviä, että heille voi sanoa suoraan ja heiltä kuulee asiat suoraan? (Niinkuin kyllä täälläkin..)

Musta mikään ei ois niin sairasta ja kammottavaa kuin se, että ystävälläni olisi tuo tilanne, ja hän sanoisi että " nyt täytyy lähtee kotia, mun on annettava mun miehen panna mua niin pitkään, kuin hän haluaa, ettei hän suutu. Se tekee kyllä kamalan kipeää ja mä inhoon sitä, mutta mun on pakko". Mieti oikeasti, me kaikki toivotaan täällä, että pääsisit tuosta tilanteesta eroon ja tuolta osin häiriintynyt miehesi saisi ansionsa mukaan. On se sitten hoitoa, normaali ymmärrys tai turpaansa.

Puhuit paljon seksistä, mutta en huomannut mainintaa sinun nautinnosta, kiinnostaako miestä saatko sinä orgasmia jne. Ei miehiä "mitata" kestävyydessä vaan rakastajan taidoissa, johon kuuluu toisen huomioiminen ja toiselle hyvän haluaminen. Sama miten naisiakin "mitataan".

Olen pahoillani mutta huomaan tässä sellaisen kuvion olevan mahdollinen, että voi olla tapahtumassa turhan tylsiä. En halua tätä heittää kovin köykäsin mielin silmillesi ja toivon todella olevani väärässä tai erehtynyt tai luulottelen tai jotain. Tekstiä en ole vielä valmistellut, siihen menee sitten joku aika, jos sellaista on syytä kirjoittaa. Pyydän nyt suhtautumaan asiaan kuitenkin vakavasti ja antamaan selkeitä lisätietoja seuraaviin. Nyt olis oikeesti tosipaikka.
Tyydytän hänet siis muillakin keinoin, varsinainen yhdyntä ei ole ainoa tapa. Mutta koska homma kestää yhtä kauan kaikilla metodeilla, tilanne on silti sama.
Voisitko kertoa, ei siis mitään yhdynnöistä, vaan tarkkaan mitä tällöin fyysisesti teet (tai hän) ja milloin käytetään kondomia ja milloin ei. Ihan vain mielikuvituksettoman mekaaninen kuvaus mitä ja miten toiminta milloinkin tapahtuu. Lähinnä niin että selviää mikä paikka koskettaa mitäkin. Tunteilla ei ole asian ymmärtämisessä mitään merkitystä. Korkeintaan jos koet jotenkin odottamattomia tuntemuksia.

Samoin siitä tilanteesta kun hän: "lähentelee usein mielestäsi melko karkeillakin tavoilla ja esim. tai suihkuun mennessä, ehkä muualla tai vaatteita vaihtaessa". Hän siis ryntää heti katsomaan ja….

Miten puristelee takapuolesta (koskeeko esim. peräaukkoa sormin vai ei) ja mitä kohtia rinnoista. Kun hän vaatii saada suudella intiimeihin paikkoihin niin mitä kohtaa koskee mm. huulin, hieroo kielenpäällä tms. Tärkeätä olisi saada joku käsitys siitä mitkä kehonosat ovat selvästi sekunteja kontaktissa ja esim. samoijen tekemisten kertamäärät ja niiden aikavälit.

Tunnetko ymmärtäväsi mikä idis niiden liikkeiden luonnollinen pointti olisi, tai tekeeko enemmän omaksi nautinnokseen vai yrittäen ehkä miellyttää sillä toista? Muutama sana puheesta tai miten koet sen ymmärtäväsi.
Toivon että saan tavittavaa osviittaa mietintään, kiitos!

Viimeksi muokattu:
Nimim. Optimo: minusta ei ole tarpeellista mennä tarkkoihin yksityiskohtiin tämän keskustelun puitteissa. Asia on minulle erittäin arka ja kiusallinen ja toivon sitä käsiteltävän näiden tuntemusten mukaisesti.

Giis, tuo kirjoittamasi lause: " nyt täytyy lähtee kotia, mun on annettava mun miehen panna mua niin pitkään, kuin hän haluaa, ettei hän suutu. Se tekee kyllä kamalan kipeää ja mä inhoon sitä, mutta mun on pakko" oli oivallinen. Joskus tarvitsee tällaista sopivasti kärjistävää tiivistystä herättäjänä.
Ihan naurettavahan tämä minun tilanteeni on, mutta koen kohdallani tapahtuvan sen mitä esimerkiksi alkoholistien tai perheväkivaltaan syyllistyneiden omaiset usein kokevat; sitä kuitenkin rakastaa ja välittää ja siten toivoo asioiden muuttuvan, vaikka muut näkevät tilanteen olevan umpikujassa.

Pelkään hänestä eroamista siksikin, että hän on joskus (tosin oli tuolloin humalassa) sanonut, että mikäli eroamme ja häntä loukkaan, hän tekee elämästäni sen jälkeen helvettiä. Hän mm. uhkasi levittää minusta huonoa mainetta opiskelualani ihmisten keskuudessa (tällä alalla kaikki tietävät toisensa jonkun mutkan kautta) sekä sotkevansa ihmissuhteeni.
Vaikka tästä ison osan voi pistää humalaisen uhman piikkiin, niin pelkään silti. Hänen luonteessaan ja perhetaustassaan on mustasukkaisuus voimakkaasti läsnä.

Hän on myöskin sosiaalisissa ympyröissämme suosittu henkilö, ja pelkään että hän saisi hyvinkin helposti ihmiset puolelleen. Minulla kesti vuosia saada lähelleni ihmisiä joiden kanssa viihdyn, johtuen lähinnä maaseudulla vietetystä lapsuudesta ja samanikäisen seuran puuttumisesta, sekä lukion jälkeen tapahtuneesta tiuhasta asuinpaikkojen vaihtelusta. Pelkään että hän tuhoaisi kaiken mitä olen ystävyyden saralla saavuttanut. Kuten joku täällä kirjoittikin, seksuaaliriippuvuus on näkymätön ongelma. Siksikin tilanne on piinaava.

Minulla ei kuitenkaan ole lähialueilla asuvia hyviä ystäviä joiden kanssa puhua, sillä kaikki samassa kaupungissa olevat tuttavuuteni ovat sen verran tuoreita, ettemme ole puhuneet näin henkilökohtaisista asioista. Minulla on muutama vanha ystävä, mutta he asuvat kaukana. Meillä on tapana puhua henkilökohtaisista asioista silloin kun tapaamme kasvotusten ja jotenkin vierastan ajatusta ongelman ottamisesta puheeksi puhelimessa. Osa ystävistäni on pienten lasten vanhempia ja asuvat satojen kilometrien päässä, joten yhteisten tapaamisten järjestäminen on mutkikasta.

Pelkään hänestä eroamista siksikin, että hän on joskus (tosin oli tuolloin humalassa) sanonut, että mikäli eroamme ja häntä loukkaan, hän tekee elämästäni sen jälkeen helvettiä. Hän mm. uhkasi levittää minusta huonoa mainetta opiskelualani ihmisten keskuudessa (tällä alalla kaikki tietävät toisensa jonkun mutkan kautta) sekä sotkevansa ihmissuhteeni.
Vaikka tästä ison osan voi pistää humalaisen uhman piikkiin, niin pelkään silti. Hänen luonteessaan ja perhetaustassaan on mustasukkaisuus voimakkaasti läsnä.
.

Aika pelottavasta suhteen dynamiikasta kerrot.
En haluaisi käyttää narsisti-sanaa turhaan, mutta tässä kohdassa se kuulostaa kohtuulliselta. Eksäni, joka oli narsistinen, olisi voinut toimia noin. Hän ei myöskään olisi koskaan eronnut minusta. Mielestäni vaihtoehtosi ovat, että puhut poikaystävästäsi luotettavammille henkilöille opiskelualallasi. Sinun ei siis tarvitse vuodattaa kaikkea vaan sanoa, että suhteenne ei ole onnellinen ja mietit eroa. Ja myös että teistä kahdesta haluat eroa enemmän. Silloin tulisi selitettyä poikaystäväsi halu mustamaalata sinua jo etukäteen. Eli et eroa vielä mutta katsot jos saisit kavereita tai ystäviä sieltä piiristäsi.
Voit ehkä myös asettaa voimakkaammin rajoja suhteessanne. Mutta vaan kuten tuossa edellä jo totesin, vaikka poikaystäväsi mielestä joku toimintasi ei olisi ok, hän silti ei haluaisi erota vaan tilanne etenisi vain tuollaisiin syvempiin (henkisiin) väkivaltatilanteisiin ja painostamiseen. Myös jos hän huomaa, että haluat tehdä jotain omaa, hän saattaa syyllistää sinua siitä. Ymmärsin tosin, että tuo syyllistämisen kierre on jo aloitettu.

Minulla kesti vuosia saada lähelleni ihmisiä joiden kanssa viihdyn, johtuen lähinnä maaseudulla vietetystä lapsuudesta ja samanikäisen seuran puuttumisesta, sekä lukion jälkeen tapahtuneesta tiuhasta asuinpaikkojen vaihtelusta. .
Minkäköhänlaisia miehen eksät ovat olleet? Ettei hän vaan suosi tyttöystävinä sellaisia naisia, jotka alistuvat hänen manipulointiinsa. Ainakin tuo mitä kerrot itsestäsi tekisi sinusta juuri sellaisen sopivan kohteen. En sano siksi, että pitäisi tuntea olonsa pahaksi ja huonoksi vaan jotta voisi ymmärtää, että jossain tilanteissa tietynlaisilla ihmisillä on saumaa toimia väärin. Niin epäoikeudenmukaista kuin se onkin. Minusta hän painostaa tavalla, joka ei enää ole tasavertaista ja kunnioittavaa ihmissuhdetta.

Viimeksi muokattu:
Asia on minulle erittäin arka ja kiusallinen ja toivon sitä käsiteltävän näiden tuntemusten mukaisesti.
Ymmärrän kyllä tunteesi ja selvää on että asiaan tulee suhtautua hyvin varauksellisesti. Eritysesti tähän varautumisen takia esitin muihin tarkoituksiin sopimattomina ne turhilta tuntuvat kysymykset.
Kysymys on siitä minkä asian tuntemuksien mukaan käsitellä? Minulla on syytä epäillä että voi tapahtua täysin tietämättäsi rikos jonka arvelisin täyttävän törkeän pahoinpitelyn tunnusmerkit
Tekijänä poikaystäväsi ei pääsisi enää sakkorahalla luikertelemaan pois vastuusta vaan hänet olisi vangittava vähintään vuodeksi, enintään kymmeneksi vuodeksi.

minusta ei ole tarpeellista mennä tarkkoihin yksityiskohtiin tämän keskustelun puitteissa.
Tarve tulee rikoksen tunnusmerkistön arvioinnista (ei tirkistelyhalusta). Hän on ilmeisesti jo tuottanut ruumiinvamman ilman tunnontuskia. Vakavimmassa tapauksessa hän voi tuottaa jopa pysyvän vaikean ruumiinvamman.

Kuten joku täällä kirjoittikin, seksuaaliriippuvuus on näkymätön ongelma. Siksikin tilanne on piinaava.
Tarkoitukseni olisi tuoda näkyviiin mahdollista tietoista piilotoimintaa. Niiden oletettuna motiivina toimii nimenomaan seksiriippuvuus ja seuraukset voivat olla arvaamattoman vakavia. Hänhän riivaja on eikä loppua piinallekaan näy. Tilanne jatkuu ja järkeviä perusteita toimille viivyttelemättä tarjoan.

sitä kuitenkin rakastaa ja välittää ja siten toivoo asioiden muuttuvan, vaikka muut näkevät tilanteen olevan umpikujassa.
Tätä kaikille ihmisille luonteenomaista ja tiedostamatintakin itsesensuuria voisi yrittää välttää siten että kertomus tulisi itsealoitteisena.

Ihan naurettavahan tämä minun tilanteeni on, mutta koen kohdallani tapahtuvan sen mitä esimerkiksi alkoholistien tai perheväkivaltaan syyllistyneiden omaiset usein kokevat;
Se riski tässä varmasti on että juttuni alkavat vaikuttaa yhä naurettavammilta, mikäli todenperää ei löydykään. Sellaisen riskin uskallan itse ottaa.
Ottaen huomioon poikaystäväsi taparikollisuus ja välinpitämättömyys terveydestäsi sekä jatkuva vaarantaminen, on syytä kiinnostua kysymyksestä: Onko sille olemassa minkäänlaisia tunnistettavia rajoja???

Suomen laki. Laiton uhkaus on esineen välityksellä tai suullisesti toisen ihmisen henkeen tai terveyteen kohdistuva uhkaus, jonka perusteella henkilöllä on syytä pelätä oman henkensä tai terveytensä puolesta. Se on Suomen rikoslain mukaan rikos. Laittoman uhkauksen maksimirangaistus on 2 vuotta vankeutta.

Lain tulkinnan kannalta ei ole oleellista mitä tekijä ajattelee sen olevan. Ratkaisevaa on saada selville pelkääkö teon kohde vai ei.

Hän on myöskin sosiaalisissa ympyröissämme suosittu henkilö, ja pelkään että hän saisi hyvinkin helposti ihmiset puolelleen.
Usein tämäntyyppinen tekijä mestaroi eristyksen joka tapauksessa ja niin kauan kuin suhde jatkuu, saakin itseasiassa paremman tilaisuuden.
Perheväkivalta on käsitteenä vakiintunut suomen kieleen. Sille läheinen käsite on lähisuhdeväkivalta, joka eroaa perheväkivallasta siinä, että tekijä ja uhri eivät välttämättä ole saman perheen jäseniä. Englannin kielessä yleisimmin käytetty (kotiväkivalta) ja vähemmän käytetty (perheväkivalta).
Erityyppisten käsitteiden ansioina on nähty, että niillä on tuotu ansiokkaasti esiin vaiettua väkivalta-ongelmaa perheissä ja lähisuhteissa erityisesti naisten kokemana.

Minulla kesti vuosia saada lähelleni ihmisiä joiden kanssa viihdyn, johtuen lähinnä maaseudulla vietetystä lapsuudesta ja samanikäisen seuran puuttumisesta, sekä lukion jälkeen tapahtuneesta tiuhasta asuinpaikkojen vaihtelusta. Pelkään että hän tuhoaisi kaiken mitä olen ystävyyden saralla saavuttanut.
Suomen laki. Törkeä petos. Jos petoksessa
1.tavoitellaan huomattavaa hyötyä,
2.aiheutetaan huomattavaa tai erityisen tuntuvaa vahinkoa,
3.rikos tehdään käyttämällä hyväksi vastuulliseen asemaan perustuvaa erityistä luottamusta tai
4.rikos tehdään käyttämällä hyväksi toisen erityistä heikkoutta tai muuta turvatonta tilaa
ja petos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä petoksesta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi. Yritys on rangaistava.

Minulla ei kuitenkaan ole lähialueilla asuvia hyviä ystäviä joiden kanssa puhua, sillä kaikki samassa kaupungissa olevat tuttavuuteni ovat sen verran tuoreita, ettemme ole puhuneet näin henkilökohtaisista asioista. Minulla on muutama vanha ystävä, mutta he asuvat kaukana.
Suomessa toimiva Ensi- ja turvakotien liiton mukaan turvakodeissa ja niiden avopalveluissa tehtävän työn tavoitteena on väkivaltakierteen katkaiseminen ja sen aiheuttamien kriisien ja muiden ongelmien hoitaminen. Suomessa feministiseen tausta-ajatteluun perustuvaa Espoon turvakotia lukuun ottamatta turvakodit ja avopalvelut ovat liiton oman ilmoituksen mukaan avoinna perhe- ja lähisuhdeväkivallan kaikille osapuolille: naisille, lapsille ja miehille.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Turvakoti

Viimeksi muokattu:
Tilanne on siis oikeasti sellainen että mies painostaa. vaikka akti kestäisi minuutin painostettuna niin sinä et nauti.

Asia joka sinua vaivaa on tuo jos hän mustaa sinun maineesi. Voisit hyvän panon päälle hänelle mainita että jos hän sellaista vielä uhkailee se täyttää kunnianloukkaus kriteerit. Ja samoin voit sanoa että miltähän hänen miespuolisista kavereista tuntuisi kuulla jyystäjän pakko suhtautumisesta. Niin jos jonkun on mentävä kallon kutistajalle se kyllä on tuo sun mies. Syyllistyy omasta seksuaalisuudesta ja painostaa siirtää sen sinuun. Ihan aidolta rakkaus suhteelta tuo ei kuulosta.

Ymmärrän kyllä tunteesi ja selvää on että asiaan tulee suhtautua hyvin varauksellisesti. Eritysesti tähän varautumisen takia esitin muihin tarkoituksiin sopimattomina ne turhilta tuntuvat kysymykset.
Kysymys on siitä minkä asian tuntemuksien mukaan käsitellä? Minulla on syytä epäillä että voi tapahtua täysin tietämättäsi rikos jonka arvelisin täyttävän törkeän pahoinpitelyn tunnusmerkit
Tekijänä poikaystäväsi ei pääsisi enää sakkorahalla luikertelemaan pois vastuusta vaan hänet olisi vangittava vähintään vuodeksi, enintään kymmeneksi vuodeksi.

Tarve tulee rikoksen tunnusmerkistön arvioinnista (ei tirkistelyhalusta). Hän on ilmeisesti jo tuottanut ruumiinvamman ilman tunnontuskia. Vakavimmassa tapauksessa hän voi tuottaa jopa pysyvän vaikean ruumiinvamman.

Tarkoitukseni olisi tuoda näkyviiin mahdollista tietoista piilotoimintaa. Niiden oletettuna motiivina toimii nimenomaan seksiriippuvuus ja seuraukset voivat olla arvaamattoman vakavia. Hänhän riivaja on eikä loppua piinallekaan näy. Tilanne jatkuu ja järkeviä perusteita toimille viivyttelemättä tarjoan.

Tätä kaikille ihmisille luonteenomaista ja tiedostamatintakin itsesensuuria voisi yrittää välttää siten että kertomus tulisi itsealoitteisena.

Se riski tässä varmasti on että juttuni alkavat vaikuttaa yhä naurettavammilta, mikäli todenperää ei löydykään. Sellaisen riskin uskallan itse ottaa.
Ottaen huomioon poikaystäväsi taparikollisuus ja välinpitämättömyys terveydestäsi sekä jatkuva vaarantaminen, on syytä kiinnostua kysymyksestä: Onko sille olemassa minkäänlaisia tunnistettavia rajoja???

Suomen laki. Laiton uhkaus on esineen välityksellä tai suullisesti toisen ihmisen henkeen tai terveyteen kohdistuva uhkaus, jonka perusteella henkilöllä on syytä pelätä oman henkensä tai terveytensä puolesta. Se on Suomen rikoslain mukaan rikos. Laittoman uhkauksen maksimirangaistus on 2 vuotta vankeutta.

Lain tulkinnan kannalta ei ole oleellista mitä tekijä ajattelee sen olevan. Ratkaisevaa on saada selville pelkääkö teon kohde vai ei.

Usein tämäntyyppinen tekijä mestaroi eristyksen joka tapauksessa ja niin kauan kuin suhde jatkuu, saakin itseasiassa paremman tilaisuuden.
Perheväkivalta on käsitteenä vakiintunut suomen kieleen. Sille läheinen käsite on lähisuhdeväkivalta, joka eroaa perheväkivallasta siinä, että tekijä ja uhri eivät välttämättä ole saman perheen jäseniä. Englannin kielessä yleisimmin käytetty (kotiväkivalta) ja vähemmän käytetty (perheväkivalta).
Erityyppisten käsitteiden ansioina on nähty, että niillä on tuotu ansiokkaasti esiin vaiettua väkivalta-ongelmaa perheissä ja lähisuhteissa erityisesti naisten kokemana.

Suomen laki. Törkeä petos. Jos petoksessa
1.tavoitellaan huomattavaa hyötyä,
2.aiheutetaan huomattavaa tai erityisen tuntuvaa vahinkoa,
3.rikos tehdään käyttämällä hyväksi vastuulliseen asemaan perustuvaa erityistä luottamusta tai
4.rikos tehdään käyttämällä hyväksi toisen erityistä heikkoutta tai muuta turvatonta tilaa
ja petos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä petoksesta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi. Yritys on rangaistava.

Suomessa toimiva Ensi- ja turvakotien liiton mukaan turvakodeissa ja niiden avopalveluissa tehtävän työn tavoitteena on väkivaltakierteen katkaiseminen ja sen aiheuttamien kriisien ja muiden ongelmien hoitaminen. Suomessa feministiseen tausta-ajatteluun perustuvaa Espoon turvakotia lukuun ottamatta turvakodit ja avopalvelut ovat liiton oman ilmoituksen mukaan avoinna perhe- ja lähisuhdeväkivallan kaikille osapuolille: naisille, lapsille ja miehille.
Turvakoti ? Wikipedia

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrys;10688862:
Asia joka sinua vaivaa on tuo jos hän mustaa sinun maineesi. Voisit hyvän panon päälle hänelle mainita että jos hän sellaista vielä uhkailee se täyttää kunnianloukkaus kriteerit.
Tuossa kunnianloukkausasiassa on yksi mutta. Olette kahden kesken eli on vain toisen sana toisen sanaa vastaan. Koska alkuperäinen ei voi todistaa mitään niin miestä on vaikea syyttää mistään. Samaten kaikki raiskaussyytökset. Ilman mustelmia tai muita jälkiä väkisinmakaamisesta on vain toisen sana toista vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrys;10688862:
Koska alkuperäinen ei voi todistaa mitään niin miestä on vaikea syyttää mistään. Samaten kaikki raiskaussyytökset. Ilman mustelmia tai muita jälkiä väkisinmakaamisesta on vain toisen sana toista vastaan.
Totta, näin on. Jos kaikesta näyttö olisi niin vapaana ei enää kulkisi.
Järkevintä on kuitenkin selvittä ainakin itselleen mitä oikeastaan tapahtuu, kuinka pitäisi ajatella, suhtautua, miten harkita ja toimia mahdollisimman hallitusti.

Viimeksi muokattu:
Mutta jos kuvittelen tilannetta jossa olisin sellaisessa suhteessa jossa seksi ei olisi koko ajan tapetilla, luulisin haluavani sitä keskimäärin kerran tai kaksi viikossa, mikä on käsittääkseni hyvin yleinen määrä.
Seksiä tapetilla.
Terveen seksuaalisuuden ja tyytyväisen ihmisen merkit aika selvät, hyvä juttu.
Elukoille voi riittää tuikkaus ja korahdus tai hirnahdus. Lähinnä sellainen alfaurosten puuha.
Ihmisillä on samanlainen seksivietti, mutta kaikki eivät halua eläimellistä seksiä.
On erilaisia pyrkimyksiä ja jos se ei ole voimalaji niin onko se taitolaji, tyylilaji, kuntoilua tai urheiluharrastusta? Seksuaalisuuttaan voi trendikkäästi etsiäkin. Noh, en niistä aio puhua.

Minä olen aina inhonnut ajatusta siitä että tuona aikana, jolloin keho on muutenkin herkkä, tapahtuisi vielä jotakin "ylimääräistä."
Seksiä laastarilla.
Mikä tällä ahneuden alalla riitäisikään kerrallaan? Monipuolisuudesta usein mainitaan ja mietitään millaista kuvailisi hyvin tyydyttävän seksin olevan. Se on huomattavaa että rakastelussa tyydytetään muitakin tarpeita, lähes kaikkia viettejä paitsi henkisyyttä ja itämaisissa metodeissa sitäkin. Ihminen voi tulla monityydyttyneeksi.

Joskus jos olen lääkekuurilla ja siksi halunnut pidättäytyä seksistä, hän suurinpiirtein laskee minuutteja kuurin päättymiseen (tämä ei suinkaan estä häntä vonkaamasta kuurinkin aikana) ja heti sen päätyttyä alkaa sama meno.
Seksiä tällähaavaa ja sen parannusta odotellessa.
Mihinkäs tällä veli vekkulilla niin kova hoppu on? Pyrkimys on harvinaisen rankka, melkein jo lukiessakin heikottaa ja väsyy! Kyllä hän sen pyrinnön on ainakin kertaalleen sanonut ja teoillaan ilmaissut, mutta tarkemmin ajatellen - mikäs se hänen juttunsa voisi olla? Hyvällä onnella kuvitellen voi päästä pitkällekin, melkein yhtä pitkälle kuin hyvällä logiikallakin. Voihan sitä miettiä lisää vielä myöhemmin…

Viimeksi muokattu:
Tänä aamuna se taas alkoi. Jo maatessamme sängyssä ennen nousemista näin hänen kasvoistaan, että jokin juttu on mielessä. Ja eikä aikaakaan, niin hän ilmaisi haluavansa seksiä.
Kuitenkin mitä ironisinta on se, että samana aamuna alkoivat naistenvaivat. Kerroin asiasta hänelle ja nyt hän on taas istunut tietokoneellaan aamupäivästä asti eikä ole koko aikana puhunut minulle sanaakaan. Jos itse avaan suuni, hän vastaa lyhytsanaisesti ja tylysti.

Tunnen itseni niin yksinäiseksi. Mutta tämä yksinäisyyden tunne saa samalla minut pelkäämään sitä metakkaa joka syntyy jos otan asian puheeksi.

Totta, on vain sana sanaa vastaan.

Tänä aamuna se taas alkoi. Jo maatessamme sängyssä ennen nousemista näin hänen kasvoistaan, että jokin juttu on mielessä. Ja eikä aikaakaan, niin hän ilmaisi haluavansa seksiä.
Tämä tukee oletusteoriaani - tekijän käyttäytymisprofiilia.

Kuitenkin mitä ironisinta on se, että samana aamuna alkoivat naistenvaivat.
Tälle löytyy järkevä todennäköinen syy, mutta se on teoreettinen oletus, epäily vailla toteamista.
Teoria ennustaa samana tai edellisenä päivänä tapahtuneeksi ilmiöksi: "karkealähentelyryntäys".

Kerroin asiasta hänelle ja nyt hän on taas istunut tietokoneellaan aamupäivästä asti eikä ole koko aikana puhunut minulle sanaakaan. Jos itse avaan suuni, hän vastaa lyhytsanaisesti ja tylysti.
Käyttäytyminen on tekijäprofiilin motiivin mukaisesti järkevää tavoitteellista toimintaa.

Tunnen itseni niin yksinäiseksi. Mutta tämä yksinäisyyden tunne saa samalla minut pelkäämään sitä metakkaa joka syntyy jos otan asian puheeksi.
Tekijäprofiilin motiivin mukaisesti järkevä tavoite - kohde on eristyneenä vastustuskyvyttömämpi.

Tekijän etu = piilotoiminnan motiivi, eli salaa tekonsa = kohde tietämätön tapahtumista (osaamaton).

Viimeksi muokattu:
Minä tarkoitin aiemmin tuolla että jos mies todella toteuttaa sinun mainettasi mustaten eli tekee teon konkreettisesti vaikka netissä , teidän yht. ystäville ,todistettavasti. Se täyttää kunnianloukkaus määrittelyn ja on näin näyttönä. Pelkkä uhkailu on taas laitonta uhkailua. ei sinun todellakaan kannata jatkaa noin. Jos olisin itse tilanteessasi taatusti ahdistuisin.

Kuitenkin mitä ironisinta on se, että samana aamuna alkoivat naistenvaivat. Kerroin asiasta hänelle ja nyt hän on taas istunut tietokoneellaan aamupäivästä asti eikä ole koko aikana puhunut minulle sanaakaan. Jos itse avaan suuni, hän vastaa lyhytsanaisesti ja tylysti.

Viimeksi muokattu:
Arka soturi,

Surullisen viestin olet kirjoittanut. Mutta se on selkeäsanainen, kauniisti ja arvostaen kirjoitettu. Se kuulostaa todelta ja uskottavalta.

Tuollaiseen tilanteeseen ei pidä jäädä, ei yhtään pidemmäksi aikaa. Mutta älä aloita erosta, vaan haasta miesystäväsi: Anna oheinen aloitusviestisi miesystävällesi, vaikkapa paperilla, vanhanaikaisena kirjeenä. Kysy häneltä hänen ratkaisuaan asiaan ja totea, että näin ei voi jatkua.

Ongelman riittävän vahvasta esille tuomisesta seuraa kriisi, joka voi ratketa kaiketi kahdella tavalla. Joko löydätte molemmille sopivan yhteiselämän tai eroatte. Älä kuitenkaan missään tapauksessa alistu tuollaiseen hyväksikäyttöön!

Rohkeutta ja voimaa, toivottaa vanhempi mies.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrys;10689531:
Minä tarkoitin aiemmin tuolla että jos mies todella toteuttaa sinun mainettasi mustaten eli tekee teon konkreettisesti vaikka netissä , teidän yht. ystäville ,todistettavasti. Se täyttää kunnianloukkaus määrittelyn ja on näin näyttönä.

Eikös tuo nyt ole aika toiveajattelua, että mies mustaa maineen ja siitä on vielä kiistattomat todisteetkin? Jos näinkin onnellisesti on niin varmasti aina yhtä kiistatonta todistetta kohtaan on myös paljon sitä uhkailua ja nimittelyä, joka ei koskaan päädy todisteeksi.

Sitä piti sanomani, että mitä 'Arka Soturi' on mieltä siitä, onko hänen mielestään miehellä omaatuntoa? Eli onko mies jo teoissaan niin pitkällä, että tuo omatunto tuntuu puuttuvan, jotta niin voisi käyttäytyä. Onko käytöksessä aina joku kaavamaisuus, että jokin asia on ikäänkuin saatava hinnalla millä hyvänsä (tässähän sinä maksat hinnan)? Seuraavaksi voi kysyä, että niinkö on lupa käyttäytyä sen, joka rakastaa.

Metodi; "laitetaan pissavehkeet yhteen ja täristään"...
Ja eikä aikaakaan, niin hän ilmaisi haluavansa seksiä.
Haitalliset seksuaaliset addiktiot ovat pakkomielteisiä, seksuaalisuuteen liittyviä ajatuksia ja tekoja. Ne voivat toteutua muinakin pakonomaisina tekoina kuten uusien kumppanien jatkuvana hakemisena tai riippuvuutena tietynlaisesta mahdottomasta suhteesta. Ne koetaan usein ahdistavina ja häpeää aiheuttavina toimintoina, jotka henkilö pyrkii salaamaan muilta ihmisiltä kuten kumppaniltaan tai ystäviltään.

Olen saanut hänen puheistaan käsityksen, että hän olisi ollut jo koulupoikana todella kiinnostunut seksistä, lukenut alan tietokirjoja ja harrastanut kaikenlaisia miehisiä harjoitteita joiden tarkoituksena olisi ollut parantaa suorituskykyä.
Seksi ei näytä olevan tyydyttävää, eikä ilmeisesti ole tarkoituskaan tyytyä vähempään tai enempäänkään. Seksissä kiinnostaa maksiminautinnon hankkiminen sekä laadullisesti että määrällisesti. Vielä saavuttamattoman ennätyksellisen suorituksen kyltymätön tavoittelukyky.

* Toistuva itsensä paljastaminen kiihottumistarkoituksessa. Paljastaminen saattaa olla avointa, oman kehon alastomien osien paljastamista tai tilanteeseen nähden poikkeavan paljastavaa pukeutumista. [10.]
* - tuntuu, että seksuaaliset halut täyttävät liiaksi tai suorastaan pakonomaisesti mielen. [1+]
* - suorastaan pakotettu ryhtymään seksuaaliseen kanssakäymiseen silloin kun stressaantunut, ahdistunut, jännittynyt tai masentunut. [2+]
* Suhteet kestävät vain lyhyen ajan ja niissä pyritään yksinomaan seksuaaliseen, itsekeskeiseen mielihyvän kokemiseen eikä varsinaiseen parisuhteeseen. [4.]

Hän itse pitää sitä tavoittelemisen arvoisena ominaisuutena ja merkkinä mieskunnosta.
Kun 2-4 tuntinen tai mieluiten yliluonnollinen kestävyysseksi on mielihyvän hankintakeinona, aiheuttaa tyydytyskin suorituskyvyn heikkenemistä - merkitsee siis varmaa pettymystä, koska tyydyttyessään ihminen 'menettää' luonnollisesti kiinnostuksensa aiheeseen ja 'voi' tyytyväisenä lopettaa suorittamisen (kyltyy tarpeekseen saaneena eli kyllästyy). Tyytyminen estää nautinnon jatkumisen ja vaikka psyykkisen tyydytyksen onnistuisi välttämäänkin, alkaa hermosto sopeutua keskeytymättömään stimulaatioon ts. aistinsolut turtua tunnottomiksi, yli fysiologisen kyllästyspisteen - suorituskyvyttömiksi.

* Laukeamisen tuottamalla mielihyvällä pyritään usein lievittämään jotakin psyykkistä oiretta kuten ahdistuneisuutta, masennusta tai stressiin liittyvää uupumusta. [1.]
* - seksikokemuksen jälkeen mielihyvän ja tyydyttyneisyyden tunne kestää vain lyhyen ajan ja tuntee pian tarpeen toistaa. [3+]
* Tuntemattomien tai tuttujen ihmisten luvaton koskettelu kiihottumistarkoituksessa, koskettaminen yritetään saada näyttämään vahingolta. [11.]
* Toistuva seksuaalinen väkivalta yhdyntään pakottamisen tai raiskaamisen muodossa. [12.]

Nyt on tietenkin vaikea tehdä mitä jos-tyylisiä ajatusleikkejä, kun kaikki ajatukseni asiasta suodattuvat enemmän tai vähemmän nyt kokemani läpi.
Haitallisesta tai sairaalloisesta riippuvuudesta on kyse, jos jokin näistä ilmenee yksilön tai tämän kumppanin elämää voimakkaasti hallitsevana, pakonomaisena tai vahingoittavana piirteenä tai henkilö kärsii useammasta toimintapakosta samanaikaisesti.
http://www.paihdelinkki.fi/tietoiskut/

Viimeksi muokattu:
Harmillista, että tää yks hörhö pilaa kaikki ketjut. Se goolettaa jonkun avainsanan ja sitten copypastaa litanniat tänne.

Ja aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...a aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...a aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...a aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...a aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...a aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...a aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...a aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...

Harmillista, että tää yks hörhö pilaa kaikki ketjut. Se goolettaa jonkun avainsanan ja sitten copypastaa litanniat tänne.

Ja aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...a aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...a aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...a aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...a aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...a aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...a aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...a aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...

Eniten siinä rassaa se, että se antaa kuin robotti näitä automaattivastauksia, vailla mitään omakohtaista ajatusta siitä, mitä ajatuksia tai tunteita tämä hänelle itselleen herättää. Olisi aika karseaa olla ihmissuhteessa moisen uber-rationalistin kanssa.

Ap:lle toivon voimia jaksaa lähteä pois tuosta tilanteesta.

Viimeksi muokattu:
Opticumilla on omat ongelmansa. Osaan loikata sujuvasti ohitse hänen paatoksistaan. Tehkää muut samoin.

AP:n puolesta olen surullinen, jotta hän on jäänyt poikaystävänsä ansaan. Aikuinen täti-ihminen täältä kehottaa sinua vakavasti luopumaan tuosta suhteesta, mitään onnellista tai tasapainoista olotilaa siinä et voi koskaan saavuttaa. Kaverilla on ongelmansa hänelläkin. Kyse lienee seksiriippuvuudesta, ehkä hän todellakin käyttää myös viagraa tms. Jos hän todellakin on oikein harjoitellut jaksaakseen pitkään, kertoo sekin epäterveestä suhtautumisesta asiaan. Terveesti suhtautuva miettisi, kuinka saada seksistä molempia osapuolia tyydyttävää ja miten tehdä kumppani onnelliseksi.

E#i kenenkään naisihmisen paikat kestä terveenä tuntukausien jyystämisessä ja kun sitä halutaan tehdä vähän väliä, ei limakalvot ehdi parantua kuntoon koskaan ja ovat siten hyvin alttiita kaikenlaisille vaivoille. On ihme, jos sinulla ei ole minkäänsortin sukupuolitautia saatuna. Rikkonaisiin ja tulehtuneisiin paikkoihin pöpäillä on suora avoin ovi.

Raukat uhkailevat ja toimivat, kuten poikaystäväsi on uhonnut. Kerro todellakin jollekulle luotetulle, vaikkapa opiskelupaikkasi opinnonohjajalle tai terveydenhoitajalle näistä asioista. Ihan oman turvallisuutesi ja oikeusturvasi vuoksi. Poikaystäväsi päässä ei ihan kaikki ole kohdallaan.

Nyt hyvä nainen, luepa uudestaan omia viestejäsi: sinulla on suhde piittaamattoman seksiaddiktin kanssa, joka pahoinpitelee sinua fyysisesti ja henkisesti. Ja vielä uhkailee.

Mikä noista asioista kuuluu säilyttämisen arvoiseen parisuhteeseen, minkä noista voi sietää? Minusta ei mitään ja olet ihan oikeassa todetessasi itsekin, että olet vain niin syvällä paskassa ettet tajua sitä itsekään.

Mitä väliä sillä on, jos jätetty poikaystävä yrittää sönköttää sinusta valheita opiskelupiireissäsi? Jokainen järkevä ihminen näkee tuollaisessa tilanteessa sen mollaajan läpi ja ylipäänsä se että suurieleisesti mustamaalaa toista ihmistä tämän kavereille ei ole kauhean uskottavaa. Ja jos ystävyyssuhteesi eivät mitään kovin syvällisiä ole (nämä miehesi ja sinun yhteiset ystävät) niin eipä sinulla ole kauhean paljoa menetettävääkään.

Vaikka eronne aiheuttaisikin jotain skismaa ystävyyssuhteisiin niin mielestäni pääset kuitenkin kokonaistilaneessa helpommalla kun vain eroatte nyt. Ja miehesi kuulostaa niin pimeältä ja lapselliselta että tuskin on pokkaa hirveästi sinun elämääsi alkaa pilata suhten päätyttyä. Sen sijaan jos jäät suhteeseen, olet vastedeskin miehesi seksiorjana fyysisesti ja henkisesti rikki. Mikään ei tule muuttumaan jos sanomisesta ei mitään apua ole ollut tähänkään asti. Mies ei sinua rakasta eikä sinusta välitä toimintansa perusteella, vaan vaikuttaa ns. itsekeskeiseltä paskalta.

Ihminen vastustaa muutosta, mutta jälkeenpäin ne vaikeat ratkaisut näyttävät arvonsa.

Täällä on nousuja ja laskuja. Meillä oli poikaystäväni kanssa iso riita pari viikkoa sitten ja otin puheeksi myös tämä asian. Osan asioista hän myönsi, osan kielsi. Riidasta oli ehkä se hyöty, että hän oli melkein kaksi viikkoa hyvin empaattinen eikä painostanut mihinkään. Pari päivää sitten hän muuttui taas sellaiseksi kuin on ollut, oli yhtenä iltana taas kovin halukas ja kun kieltäydyin kellonaikaan vedoten, hän alkoi mököttää, mutta jatkoi kuitenkin minun lääppimistäni yrittäessäni nukkua. Yritin ehdottaa hänelle seuraavaa päivää, mutta hän vain alkoi ladella kuinka kiireinen loppuviikko hänellä olisi ja yritti ikäänkuin rivien välistä viestittää kuinka itsekäs olen kun en voi antaa hänelle aikaa. Aamulla hän mökötti ja siivosi hullunlailla. Ei puhunut minulle sanaakaan.

Elämässäni on onneksi tapahtunut viimeaikoina muutamia asioita, jotka merkitsevät uusia hankkeita ja siten muuta ajateltavaa. Toivoisin jotenkin voivani jotenkin rakentaa itselleni turvaverkon jonka varaan uskaltautuisin heittäytyä.

Yhteistyössä