Poikaystäväni ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arka soturi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei ap, ikävä kuulla että joudut elämään tuollaisessa suhteessa.. muiden tavoin kehottaisin sinua lähtemään siitä mahdollisimman pian, mutta tiedän, että ulkopuolisten on aina helppo neuvoa, itsellä on kuitenkin kiintymys siihen ihmiseen ja haluaisi ajatella myös niitä suhteen hyviä puolia, mistä joutuu luopumaan.

Itsellä oli ainakin vaikeaa lopettaa eräs sairas ja vahingoittava ihmissuhde, tosin henkilö ei ollut poikaystäväni vaan paras ystäväni, joka oli poika. Vietin hyvin paljon aikaa hänen kanssaan, ja kerran hän puoliväkisin pakotti minut seksiin. Siis katsoessamme telkkaria alkoi yhtäkkiä hyväillä minua ja avasi housuni, sanoin etten halua, mutta minulla ei juurikaan tuntunut olevan sanavaltaa. Yllättäen en juurikaan nauttinut yhdynnästä, ja jälkikäteen minulla oli jotenkin likainen olo.. Poika oli minulle kuitenkin hyvin tärkeä, ja ajattelin, että pystyn unohtamaan tuon asian.

Olisin varmaan pystynytkin, ellei se olisi alkanut toistua aina tietyin väliajoin. Kaiken muun ajan tämä poika oli aina todella kultainen ja mahtava tyyppi, ja kaikki myös hänet tunsivat sellaisena. Jos olisin jollekin puhunut kokemuksistani, ei minua varmasti olisi uskottu. Asuin lisäksi ensimmäistä vuotta uudessa kaupungissa, ja tämän pojan tunsin jo ennestään, joten en halunnut luopua yhdestä hyvin tärkeästä ystävyyssuhteesta.

Kaiken huippu kuitenkin oli, kun jouduin leikkaukseen ja vietin parin viikon sairaslomaa kotona. Silloinhan ei saa tehdä mitään fyysistä. Poika tuli katsomaan minua joka päivä, laittoi ruokaa ja sellaista. Mutta sitten eräänä päivänä, alle viikko leikkauksen jälkeen, pakotti minut taas seksiin.

Suurimman osan ajasta, minkä vietimme yhdessä, sain olla "rauhassa". Poika ei siis yrittänyt päästä housuihini kovin usein, mutta minun mielestäni hänen ei olisi tarvinnut päästäkään kertaakaan. Useimmiten kävi juuri niin, että tyyliin telkkaria katsoessa poika alkaa silitellä rintojani, ja vaikka pyytäisin lopettamaan, hän vain jatkaa. Kerran yrittäessään sain hänet ihan oikeasti ymmärtämään, etten halua, ja silloin hän lähtikin saman tien kotiin juuri mitään sanomatta.

Kesäksi lähdin pois ko. kaupungista, ja syksyllä muutin muualle. Ja onneksi vihdoin pääsin irti tuosta ihmissuhteesta. Vasta nyt, kun olen saanut etäisyyttä asioihin, tajuan miten väärin minua on kohdeltu ja kuinka "ystävyyssuhteessamme" taisi pääasiassa olla kyse vain siitä, mitä tämä poika halusi. Tuon "ystävän" ajatteleminen saa minut ahdistumaan, ja olenkin nähnyt paljon painajaisia asiasta.

^Huonoin juttu tällaisessa on että herkkä nainen ottaa itseensä eikä kykene olemaan vihainen vääryyttä kohtaan, joka taas on ihan oikeutettua. Tuosta itseensä ottamisesta ja itsensä huonommaksi tuntemisesta seuraa vain masennusta. Vain suuttumuksen kautta voi päästä yli ja vihaan tunteeseen on oikeus.

Vietin hyvin paljon aikaa hänen kanssaan, ja kerran hän puoliväkisin pakotti minut seksiin. Siis katsoessamme telkkaria alkoi yhtäkkiä hyväillä minua ja avasi housuni, sanoin etten halua, mutta minulla ei juurikaan tuntunut olevan sanavaltaa.

Tällaiset kirjoitukset saavat minut näkemään punaista. Siis mikä siinä on että naiset antavat (kyllä ANTAVAT!) itseään kohdella noin? On minuakin kiristetty niin ystävyys- kuin seurustelusuhteissakin. On haukuttu milloin huoraksi ja milloin frigidiksi. Ja se loppuu tasan siihen kun huomautan että selvä, suhde on siis päättynyt, ovi on tuolla. Minua ei jumalauta haukuta eikä raiskata. Ja minut on muuten monta kertaa hylättykin juuri sen takia etten alistu hyväksikäytettäväksi. Nimittäin ystäväni eivät hyväksy sitä etten vain hymy huulilla kuuntele heidän raiskauskertomuksia, vaan totean että tilanteesta voi nousta ylös ja kävellä pois. Mutta ei, se on vain sitä ihanaa rakkautta kun annetaan toisen käyttää hyväksi. Bonuksena vielä se marttyyrikruunu, olenhan kärsinyt. Helvatta teidän kanssanne, sisaret.

Viimeksi muokattu:
Jos nainen ei halua seksiä, hänen ei passaa olla tarjolla, ja antaa miespuolisille väärää kuvaa.
Lappu rintaan, miehet, ei kiinnosta.
Jää monet turhat mutkat pois kuvioista, ja nainenkin saa olla rauhassa oman ittensä kanssa.
Miehetkin voivat keskittyä tavallisiin naisiin.
Jos vaikka sattuis tärppäämään.

Jos nainen ei halua seksiä, hänen ei passaa olla tarjolla, ja antaa miespuolisille väärää kuvaa.
Ai elokuvan katsominen ystävän kanssa jotenkin antaa naisesta sen kuvan, että hän haluaa seksiä? Mikä tahansa kanssakäyminen miespuolisen henkilön kanssa antaa kuvan että haluaa harrastaa seksiä?
Toi syyllistäminen toimii aina..Ziisus. "Naisen saa raiskata jos sillä on minihame."

Viimeksi muokattu:
Lappu rintaan, miehet, ei kiinnosta.
Jää monet turhat mutkat pois kuvioista, ja nainenkin saa olla rauhassa oman ittensä kanssa.
Miehetkin voivat keskittyä tavallisiin naisiin.
Jos vaikka sattuis tärppäämään.

Että ihmiset osaa olla tyhmiä... Tuossa tapauksessa kyseessä oli ilmeisen nuoret ihmiset ja poika oli jollain tasolla tytölle tärkeä kaveri ja siksi hän ei vain osannut tai uskaltanut tarpeeksi selkeästi tehdä selväksi, ettei halua seksiä. Ja poika ei halunnut ottaa tosissaan näitä viestejä, koska hän oli ilmeisesti kuunnellut Mustikan kaltaisia aikuisia tarpeeksi.
Nuorille ihmisille kaverisuhteet ovat hyvin tärkeitä ja siksi he tahtomattaan voivat ajautua hyväksikäytetyiksi.

Minusta huolestuttavaa on se, että niin monet pojat ja miehet nauttivat seksistä, josta tietävät, ettei toinen osapuoli sitä halua saati siitä nauti.

Viimeksi muokattu:
Oho, kylläpä saa kivoja vastauksia tällä palstalla. Tulee siis sellainen vaikutelma että se on täysin oma vikani kun kaverini käytti minua seksuaalisesti hyväksi. Luonteeltani olen ujo ja ryhmässä ollessa en koskaan ole sieltä sosiaalisimmasta päästä, vaan pikemminkin sivustaseuraaja. Siksi muodostamani läheiset ihmissuhteet ovat minulle aina hyvin tärkeitä, koska niiden muodostaminen ei ole minulle helppoa.

Ainoa, mikä tuossa on pelkästään minun vikani on se, että annoin sen jatkua liian kauan. Jos olisin ollut vahvempi, niin olisin laittanut oman hyvinvointini etusijalle, mutta tarvitsin silloin ystävää. Ja koska muuten yhdessäolomme oli mutkatonta ja viihdyin hyvin. Sanotaan vielä pojasta, että fyysisesti ja henkisesti erittäin vahva persoona, joka ajoi vähän liiankin helposti minun mielipiteeni kumoon tällaisissa asioissa.

ymrrätää, että haluat roikkua tuollaisessa suhteessa, jossa tapahtuu asioita, joista et pidä.
Kerrot kuitenkin olevan hyviäkin puolia ja siksi pysytte yhdessä.

Mutta mitä ihmettä tuo kaveri näkee sinussa ? Miski hän roikkuu sinussa kiinni, kun et anna hänelle sitä, mitä hän haluaa ?

Luonteeltani olen ujo ja ryhmässä ollessa en koskaan ole sieltä sosiaalisimmasta päästä, vaan pikemminkin sivustaseuraaja. Siksi muodostamani läheiset ihmissuhteet ovat minulle aina hyvin tärkeitä, koska niiden muodostaminen ei ole minulle helppoa.

Ainoa, mikä tuossa on pelkästään minun vikani on se, että annoin sen jatkua liian kauan. Jos olisin ollut vahvempi, niin olisin laittanut oman hyvinvointini etusijalle, mutta tarvitsin silloin ystävää. Ja koska muuten yhdessäolomme oli mutkatonta ja viihdyin hyvin. Sanotaan vielä pojasta, että fyysisesti ja henkisesti erittäin vahva persoona, joka ajoi vähän liiankin helposti minun mielipiteeni kumoon tällaisissa asioissa.

Tämä voisi olla minun kirjoittamaani tekstiä.

Olen itse huomannut pelkääväni riitatilanteita läheisteni kanssa. Koen ne hyvin ahdistaviksi ja ne jättävät minulle syyllisen olon pitkäksi aikaa, vaikka minulla ei olisikaan siihen mitään syytä. Tiedostan kyllä järkitasolla olevani oikeassa ja että minulla on oikeus sanoa mielipiteeni, mutta käytännössä menen lukkoon ja teen mitä vain jotta saisin riidan estettyä.
Nyt tässäkin tapauksessa siis pelkään sitä riitaa joka eroamisesta tai usein edes seksistä kieltäytymisestä seuraa.

Poikaystäväni käytös on saanut uusia piirteitä. Hän saattaa esimerkiksi siivota tai tehdä jotain muita askareita. Kun sitten kiitän häntä tekemästään, hän sanoo, että voin maksaa hänelle takaisin seksillä.

Huokaus. Tämä on niin sairasta. Mutta koen itseni niin heikoksi. Heikkous on niin syvällä, että sitä ei voi sanoin poistaa.

Viimeksi muokattu:
Voimia sinulle Arka Soturi! Toivottavasti olet saanut kerättyä voimia ja saanut jonkinlaisen ratkaisun tilanteeseesi. Minulla ei ole juurikaan kokemusta pitkistä parisuhteista, mutta uskaltaisin kuitenkin sanoa että lopettamalla suhteenne saisit elämäsi takaisin ja sinulla olisi mahdollisuus onnellisuuteen, vaikka ero ensialkuun tekisikin kipeää. Ei ole hyvä ripustautua kehenkään ihmiseen, ei puolisoon, ystäviin eikä vanhempiin, vaan voimaa kannattaa hakea omasta itsestään. Ja muista että vaikeudet kasvattavat sinua ihmisenä, ja vaikka välillä menisitkin pohjamudissa, tulee sinusta lopulta entistä vahvempi ihminen. =)

Yhteistyössä