poikia poikien perään.. ei taas!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
meillä on jo kaksi poikaa ja ultra näytti kolmatta. minä haluan tytön!
toki olen onnellinen että lapset ovat terveitä mutta poikamme viettävät paljon enemmän aikaa isänsä kanssa. eivät viihdy yhtään minun, äidin kanssa ja se surettaa. :(
kaikkea olen yrittänyt keksiä ja olla positiivinen mutta aina se on isä isä isä.
pitäiskö abortoida vauva ja yrittää uudelleen?

no älä ny hulluja puhu..:O yrittäkää niin kauan ko tulee tyttökin :D lopetatte sit vaiks seittemänteen muksuun...:D

poikani eivät anna minulle sitä mitä minä annan heille eli rakkautta. kaikkea olen todella yrittänyt mutta rajansa kaikella. alun alkujaan minä halusin yhden lapsen. enää emme yritä. en tiedä mitä teen tämän vauvan kanssa. olen jopa miettinyt eroa, niin saavat miehet olla rauhassa kun ei vaimo ja äiti kelpaa. :'(

No on tämä paska provo, mutta vastaan silti.

Meillä 3 tyttöä, joista vain vanhin on äidin perään. Muut on NIIN isin tyttöjä, kun olla vaan voi. Asia ei siis ole sukupuolisidonnainen.

Hei ryhdistäydy! Meillä 6v poika on aina ollut minun perään ja 5v tyttö isän perään. Voihan se olla, että tämä teidän 3 poika on aivan mammapoika :D ole ylpeä poika kolmikosta!

Meillä nuorimmainen pian 4kk ikäinen poikavauva ja on kyllä niin suloinen kuin vaan olla ja voi!!!!!

Provohan tämä, koska ultrassa kun näkee sukupuolen, raskaus on jo niin pitkällä, että aborttia ei todellakaan saa terveelle vauvalle :)

Lapsen sukupuoleen voi vaikuttaa. On menetelmiä, millä syntyneistä lapsista 9/10 on tyttöjä. Olisi kannattanut ajoissa perehtyä asiaan.

Provohan tämä, koska ultrassa kun näkee sukupuolen, raskaus on jo niin pitkällä, että aborttia ei todellakaan saa terveelle vauvalle :)

Lapsen sukupuoleen voi vaikuttaa. On menetelmiä, millä syntyneistä lapsista 9/10 on tyttöjä. Olisi kannattanut ajoissa perehtyä asiaan.

kyllä minä ja mies tiedämme ettei minulle voi tehdä aborttia enää. liian myöhäistä se on!
en vain halua että tämäkin lapsi on niin isin perään. voimat loppuvat, kun raskaus on ollut todella hankala ja tähän vielä poikiemme ilkeä käytös. harva tällaista jaksaa. :(

Voi hyvää päivää :rolleyes:

Pakko tähän ketjuun on kuitenkin mainita, että täällä odotetaan neljättä poikaa putkeen. Miehen ajatus oli ultrassa ollut, että "se on poika, hyvästi sterilointi" :laugh:

Vanhin poika on ihan mun poju, pussaa ja halaa vaikka ikää on liki 12.
Keskimmäinen on kaikkien kaveri.
Nuorimmainen on isin kainaloinen.
Masukki varmasti löytää paikkansa myös :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;24497756:
Voi hyvää päivää :rolleyes:

Pakko tähän ketjuun on kuitenkin mainita, että täällä odotetaan neljättä poikaa putkeen. Miehen ajatus oli ultrassa ollut, että "se on poika, hyvästi sterilointi" :laugh:

Vanhin poika on ihan mun poju, pussaa ja halaa vaikka ikää on liki 12.
Keskimmäinen on kaikkien kaveri.
Nuorimmainen on isin kainaloinen.
Masukki varmasti löytää paikkansa myös :)

ymmärtäisitkö jos omat poikasi kohtelisivat sinua samalla tavalla kuin omani minua?

Just. No mitäs sitten, jos tämä kolmas olisikin tyttö, mutta silti isin perään? Kulkisi isoveljien perässä verkkareissa, pallo kainalossa ja kädet öljysenä? Nämä asiat, kun eivät olet mitenkään sukupuolesta kiinni, vaan siitä lapsen luonteesta....

Meillä on kolme poika, vanhin eskarissa ja nuorin täyttää muutaman viikon päästä vuoden. Esikoinen oli pienempänä todella isin perään, keskimäinen ja tämä kolmas taas ovat "mammanpoikia" :D Tosin, tämä 4vee kyllä nykyään on paljon mielellään isinkin seurassa, mutta herkkänä hetkenä käpertyy äidin kainaloon. Samoin kun tämä esikoinen, joka on ollut aina isin perään, mutta nykyään äitikin saa osansa.

Että kenteis äitinkin kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä sitä oma käyttäytymistä?

[QUOTE="vaimo";24497779]ymmärtäisitkö jos omat poikasi kohtelisivat sinua samalla tavalla kuin omani minua?[/QUOTE]

Jaa-a, pikemminkin pistäisi miettimään missä vika on ja kuinka se korjataan.

[QUOTE="vaimo";24497779]ymmärtäisitkö jos omat poikasi kohtelisivat sinua samalla tavalla kuin omani minua?[/QUOTE]

Miten ne pojat sitten sinua kohtelevat? Ja oletko ajattellut, että miksi? Onko kaikki kiinni lapsesta vai myös sinusta itsestä? Ja kuka takaa, että tytär kohtelisi sinua eri tavalla? Vai kohtelisitko sinä itse tytärtäsi niin paljon eri tavalla kun poikia? Jos näin, niin on äidillä kasvun paikka, eikä lapsilla!

Ilmeisesti kyseessä on provo, koska tuo abortointikin oli saatu aloitusviestiin mahtumaan. Mutta vastataan nyt kuitenkin.

Meillä on yksi poika, ja tällä hetkellä toivon että mahdolliset seuraavatkin lapset olisivat poikia. Mikäs sen ihanampaa, isän kanssa touhuillaan miästen juttuja ja äitiä rakastetaan oidipaalisella intohimolla. Näin sen pitäisi mielestäni mennä, jos perheessä ovat asiat hyvin.

Ihan yhtä ihanaa olisi varmasti tyttärenkin kanssa, kun roolit menisivät toisin. Mutta en osaa sitä kaivata, kun en ole sitä kokenut.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;24497793:
Jaa-a, pikemminkin pistäisi miettimään missä vika on ja kuinka se korjataan.

kaikkea mahdollista olen yrittänyt. olen kiltti ja olen yrittänyt olla poikieni kanssa mutta aina minut suljetaan pois. mies on pojille maailman keskipiste. olen auttanut esikoista läksyissä ja tehnyt heille lempiruokaa mutta aina saan kuulla moitteita. nuorempi poika sanoi ettei tykkää tytöistä ja äitiä ei tarvitse, koska äiti ei osaa tehdä miesten juttuja. :( :(

Yhteistyössä