Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:En antais 6v tytöllekään eli en myöskään pojalle...
Eiks noi korvikset oo niin ysäri juttu...
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minä taas olen sitä mieltä että meillä pojat ei korviksia laita niin kauan kun on jalat mun ruokapöytäni alla :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:En antais 6v tytöllekään eli en myöskään pojalle...
Eiks noi korvikset oo niin ysäri juttu...
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minä taas olen sitä mieltä että meillä pojat ei korviksia laita niin kauan kun on jalat mun ruokapöytäni alla :wave:
Sama täällä. Ton ikäiselle tytölle kyllä voi mun mielestä korvikset laittaa, mutta ei pojalle!
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:niin ..pojat poikina vai? |O ihme että tytöillä oikeus koristaa itteensä mut jos poika ni sitä pidetää kummallisena vai? mun veli on käyttäny koruja lapsesta asti ja edelleen pitää ja on jo melki 40v..
tää koru juttu taitaa olla samaa kastia ku esim jos pojalla pitkä letti?
mun pojalla joka 3v on selkään asti tukkaja saa olla nii kauan ku itse haluaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minä taas olen sitä mieltä että meillä pojat ei korviksia laita niin kauan kun on jalat mun ruokapöytäni alla :wave:
Sama täällä. Ton ikäiselle tytölle kyllä voi mun mielestä korvikset laittaa, mutta ei pojalle!
MIksei pojalle? Miksi kuitenkin tytölle?
Alkuperäinen kirjoittaja vouho:Jos mun 7v poikani haluaisi korviksen niin kyllä saisi. Mun mielestä se on jo tarpeeksi iso päättämään siitä asiasta itse eikä kyseessä ole kumminkaan mikään ns.peruuttamaton juttu. Käsittämätön asenne mun mielestä että tytölle korvikset vaan mutta pojalle ei. Siinä sitä syrjintää sukupuolen perusteella taas.
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minä taas olen sitä mieltä että meillä pojat ei korviksia laita niin kauan kun on jalat mun ruokapöytäni alla :wave:
Tytölle ne sopii, mutta ei pojalle. Sama asia kun esim. pitkät hiukset, sopii tytölle, mutta ei pojalle. Mun mielestä se on ällöttävää jos poika haluaa olla neitimäinen :x
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minä taas olen sitä mieltä että meillä pojat ei korviksia laita niin kauan kun on jalat mun ruokapöytäni alla :wave:
Tytölle ne sopii, mutta ei pojalle. Sama asia kun esim. pitkät hiukset, sopii tytölle, mutta ei pojalle. Mun mielestä se on ällöttävää jos poika haluaa olla neitimäinen :x
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minä taas olen sitä mieltä että meillä pojat ei korviksia laita niin kauan kun on jalat mun ruokapöytäni alla :wave:
MIks pitkätukkainen poika on neitimäinen?
tai pitkätukkainen mies naismainen? Meillä poju ei oo kyllä yhtään neitimäinen vaikka onki pitkä tukka. On semmonen junttura jössikkä ja todella poikamainen...
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minä taas olen sitä mieltä että meillä pojat ei korviksia laita niin kauan kun on jalat mun ruokapöytäni alla :wave:
tai pitkätukkainen mies naismainen? Meillä poju ei oo kyllä yhtään neitimäinen vaikka onki pitkä tukka. On semmonen junttura jössikkä ja todella poikamainen...
Jaa-a, kai tähän sit pätee se sanonta että makuasioista ei voi kiistellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minä taas olen sitä mieltä että meillä pojat ei korviksia laita niin kauan kun on jalat mun ruokapöytäni alla :wave:
Jaa-a, kai tähän sit pätee se sanonta että makuasioista ei voi kiistellä.
Mut miks pitkätukkainen on automaattisesti neitimäinen? mietippä vaikka Metallican soittajia...onko ne neitimäisiä kun on pitkä tukka miehellä?