mun poika saa pukutua isona hameseen jos vaa tahtoo
mut luulenpa ettei kuiteska hametta käyttäis.. niin ja pukeutuuha tytötki housuihin :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minä taas olen sitä mieltä että meillä pojat ei korviksia laita niin kauan kun on jalat mun ruokapöytäni alla :wave:
Sama täällä. Ton ikäiselle tytölle kyllä voi mun mielestä korvikset laittaa, mutta ei pojalle!
MIksei pojalle? Miksi kuitenkin tytölle?
Tytölle ne sopii, mutta ei pojalle. Sama asia kun esim. pitkät hiukset, sopii tytölle, mutta ei pojalle. Mun mielestä se on ällöttävää jos poika haluaa olla neitimäinen :x
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minä taas olen sitä mieltä että meillä pojat ei korviksia laita niin kauan kun on jalat mun ruokapöytäni alla :wave:
Sama täällä. Ton ikäiselle tytölle kyllä voi mun mielestä korvikset laittaa, mutta ei pojalle!
Tytölle ne sopii, mutta ei pojalle. Sama asia kun esim. pitkät hiukset, sopii tytölle, mutta ei pojalle. Mun mielestä se on ällöttävää jos poika haluaa olla neitimäinen :x
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Valitettavasti täytyy sanoa, että jos näkisin tämän lapsen, enkä tietäisi olevan poika niin en osaisi varmasti sanoa kumpi on. Paidan värin perusteella veikkaisin poikaa.
Mä näytin tän kuvan mun miehelle ja kysyin arvaa kumpi tää on. Hän ei osannut sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minä taas olen sitä mieltä että meillä pojat ei korviksia laita niin kauan kun on jalat mun ruokapöytäni alla :wave:
Peesi.
Kun katsoo äitejä kenen pojalla tukka hulmuaa pitkänä tulee väkisinkin mieleen, että taisi tuo äiti toivoa epätoivoisesti tyttöä...!!
Korviksesta pojalla tulee mieleen lähinnä ysärijuntit, kaikista pahin jos pojalla MOLEMMISSA korvissa korvis. Yök.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minusta korvikset kuuluu vain tytölle, en välitä korviksista aikuisella miehelläkään, enkä myös siitä pitkästä tukasta. Jotkut asiat vain kuuluu tytölle, jotkut pojalle ja korvikset on ne tyttöjen jutut, samoin pitkä tukka.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minusta korvikset kuuluu vain tytölle, en välitä korviksista aikuisella miehelläkään, enkä myös siitä pitkästä tukasta. Jotkut asiat vain kuuluu tytölle, jotkut pojalle ja korvikset on ne tyttöjen jutut, samoin pitkä tukka.
Voi hyvänen aika jeesuksellaki oli pitkä tukkaeiks ollu mies?
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minä taas olen sitä mieltä että meillä pojat ei korviksia laita niin kauan kun on jalat mun ruokapöytäni alla :wave:
Toivottavasti sun pojasta ei tuu homoa. Ettei ole äidille pettymys :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minusta korvikset kuuluu vain tytölle, en välitä korviksista aikuisella miehelläkään, enkä myös siitä pitkästä tukasta. Jotkut asiat vain kuuluu tytölle, jotkut pojalle ja korvikset on ne tyttöjen jutut, samoin pitkä tukka.
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minusta korvikset kuuluu vain tytölle, en välitä korviksista aikuisella miehelläkään, enkä myös siitä pitkästä tukasta. Jotkut asiat vain kuuluu tytölle, jotkut pojalle ja korvikset on ne tyttöjen jutut, samoin pitkä tukka.
"Oli" se kyllä mies, muttei se kuvien perusteella kovin hyvältä näyttänyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:En antais 6v tytöllekään eli en myöskään pojalle...
Eiks noi korvikset oo niin ysäri juttu...
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minä taas olen sitä mieltä että meillä pojat ei korviksia laita niin kauan kun on jalat mun ruokapöytäni alla :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minä taas olen sitä mieltä että meillä pojat ei korviksia laita niin kauan kun on jalat mun ruokapöytäni alla :wave:
Täällä sama juttu, tai ainakaan ei tule korvista ennenkuin yläasteella jos silloin vielä sellaisen haluaa. Voin lisätä tähän myös, että meille ei tule myöskään pitkätukkapoikia, niin kauan kun kotona asuvat.