Pojalle nimi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nyt lyö niin tyhjää. Kolmas poika tulossa eikä yksikään nimi tunnu sopivalta. Kivoja sen sijaan on monta,mutta ei yhtään sellaista joka kolahtaisi kunnolla.

Tämmösiä ollaan pyöritelty:

Joel

Severi

Eemeli

Jonne

Arttu

Minäkin tuun tähän ketjuun kuikuilemaan, sama ongelma: Meille tulee neljäs poika eikä nimestä hajuakaan... Esitietolomakkeeseen laitoin Tarmo mutta ei tuu varmaan jäämään lopulliseksi.

Minäkin tuun tähän ketjuun kuikuilemaan, sama ongelma: Meille tulee neljäs poika eikä nimestä hajuakaan... Esitietolomakkeeseen laitoin Tarmo mutta ei tuu varmaan jäämään lopulliseksi.

Oi, Tarmo olisi ihana :heart:

Teille voisin ehdottaa myös vaikkapa... äh, nyt en muista kaikkien vanhempien lasten nimiä, mutta

Valtti
Telmus
Lenni
Mio

• Tykkää
Reactions: as if
Oi, Tarmo olisi ihana :heart:

Teille voisin ehdottaa myös vaikkapa... äh, nyt en muista kaikkien vanhempien lasten nimiä, mutta

Valtti
Telmus
Lenni
Mio

Yks Telmus on jo (toisena nimenä :D)
Siis meidän pojat on Aku, Alex ja Sisu. Tykkään siis aika erilaisistakin nimistä.
Tarmo oli meidän koiran toinen nimi (ja kasvattaja sitä oli kutsunut Tarmoksi), toisaalta kyllä vanhimmalla tyttärellä on sama nimi kuin mun ekan koiran kennelnimi oli (Alisa).

Jos meille ois tulossa tyttö niin nimeksi ois tullut Noomi mutta pojalle ei oikein mikään iske täysillä. Toivottavasti viimeistään kun näkee miltä toinen näyttää niin tulis joku täydellinen nimi mieleen.

Miosta tykkään mutta en tiä onko se vähän lässy kuitenkin, Lenni on liian lähellä suvussa (samoin Lauri joka ois ihana nimi), Valttia katsoinkin nimikirjasta mutta jotenkin ei vaan kuitenkaan iske.
Joonatanin haluaisin kolmanneksi nimeksi, mies ei kamalan innostunut ole siitä toistaiseksi.
Ja jotenkin mun mielestä Austin ja Aston ois aivan ihania nimiä.

Yks Telmus on jo (toisena nimenä :D)
Siis meidän pojat on Aku, Alex ja Sisu. Tykkään siis aika erilaisistakin nimistä.

Hitsi kun meidän nimikirjat on vielä lainassa... Mut tuleepa samalla funtsittua asiaa itsekin, mä kun tulen olemaan ihan pulassa jos meille tulee syksyllä poika :)

Atso
Otso
Ossi
Ahti
Adrian
Andreas
Petrus

Pakko panna viesti välillä menemään ennen kuin inspaan lisää :)

Yhteistyössä