V
"vieras"
Vieras
Murrr, että pistää vihaksi. Pojalta revitty reiman ( eli ei halpistakki) takki koulussa, koko kylki on aivan auki ja opettajalla tekijä tiedossa ( pojan mukaan kiusaa aina kaikkia) niin opettaja oli sanonut että kyllä äiti voi sen korjata kotona :O Ei ole ompelukonetta ja vaikka olisi en takuulla ompelisi. Huomenna lähtee soitto opettajalle, onhan tuo takki nyt korvattava! 