V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";24948686]Eikö sulla tänään ole puhelinta käytössä?[/QUOTE]
Opettajalle ei tarvitse tällaisessa asiassa soitella työajan jälkeen.
Joku roti vanhemmillakin. Kuinka moni teistä tykkää hoidella sellaisia työasioita kotona illalla (ruokapöydässä tai lapsen harrastuksessa, omassa jumpassa, kaupassa jne..), jotka voisi ihan hyvin hoitaa aamulla töissä? Ja kaikkien kotinumeroita ei edes ole annettu oppilaille ja siihen on hyvät syyt.
Opettajalle ei tarvitse tällaisessa asiassa soitella työajan jälkeen.
Joku roti vanhemmillakin. Kuinka moni teistä tykkää hoidella sellaisia työasioita kotona illalla (ruokapöydässä tai lapsen harrastuksessa, omassa jumpassa, kaupassa jne..), jotka voisi ihan hyvin hoitaa aamulla töissä? Ja kaikkien kotinumeroita ei edes ole annettu oppilaille ja siihen on hyvät syyt.