H
hoh
Vieras
[QUOTE="huh";24949080]Niin, edelleenkään se takin korjaus ei kuulu yksin Ap:lle VAIKKA hänen lapsensa olisi tappelussa itse ollutkin mukana!
Musta on ihan päivänselvää, että jos jotain rikotaan niin se myös korvataan. Ihan hyvä opettaa lapsillekin...[/QUOTE]
Sitten on hyvä muistaa myös sekin että syyllisiä on kaikki osapuolet ja jos jotain korvataan se menee puoliksi eikä heti hyökätä syyttävällä asenteella kimppuun te korvaatte.
Ei kukaan yksin pysty tappelemaan
Musta on ihan päivänselvää, että jos jotain rikotaan niin se myös korvataan. Ihan hyvä opettaa lapsillekin...[/QUOTE]
Sitten on hyvä muistaa myös sekin että syyllisiä on kaikki osapuolet ja jos jotain korvataan se menee puoliksi eikä heti hyökätä syyttävällä asenteella kimppuun te korvaatte.
Ei kukaan yksin pysty tappelemaan