Pojan kaverin äiti on niiin rasittava koirapelkonsa kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä taidankin hommata tuollaisen "pelottavan" koiran, jos kerran sillä saa vieraita rajoitettua. Meillä on toy villakoira ja tuntuu että koko kylän pennut tulee sitä katsomaan, ja kun vanhemmat hakevat lapsensa niin sieltä autosta purkautuu muutama liisa ja pirkko vielä vartavasten koiraa katsomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Mä taidankin hommata tuollaisen "pelottavan" koiran, jos kerran sillä saa vieraita rajoitettua. Meillä on toy villakoira ja tuntuu että koko kylän pennut tulee sitä katsomaan, ja kun vanhemmat hakevat lapsensa niin sieltä autosta purkautuu muutama liisa ja pirkko vielä vartavasten koiraa katsomaan.

mä en kestä pieniä koiria :D
mä ahdistun kun ne vipeltää nilkoissa, pelkään et ne puree mua jalkoihin ja pomppii sääriä vasten niin et on jalat verinaarmuilla :D ja pelkään astuvani niiden päälle :D
lisäks niiden räksytystä ei pysty kuunteleen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ....:

laita kaverille kuonokoppa jo pysyy porukka kauenpana :D kun hui sehän on vihanen kun on koppa päässä ;)

Yhteistyössä