poju kohta 10 kk ja huono syömään

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kaikkea kokeiltu, mikään ei auta, ruoka ei maita, maito kylläkin pullosta. Joka ruoka tarjoan ensi sosetta ja sit perään 100-150 ml maitoa. Joskus menee muutama lusikallinen ja joskus pari desiä. Mikä avuksi, kuitenkin hyvin liikkuva ja touhukas poika??
 
meillä kuopus söi huonnosti koko ensimmäisen vuoden ajan, vain rintamaito maistui. Syyksi paljastui laajat allergiat. Vuoden iässä ruokavalioksi tuli riisi,maissi,mustikka ja poro. Oireena oli löysä kakka, hengityksen rohina, huono kasvu ja yöheräilyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä kuopus söi huonnosti koko ensimmäisen vuoden ajan, vain rintamaito maistui. Syyksi paljastui laajat allergiat. Vuoden iässä ruokavalioksi tuli riisi,maissi,mustikka ja poro. Oireena oli löysä kakka, hengityksen rohina, huono kasvu ja yöheräilyt.

tuo kuulostaa niiiiiiin mun lapselta!! Ainut vain että on aina välillä jaksoja jolloin syö tooosi hyvin, mutta pääsääntöisesti huonosti. Neuvolassa ei kyllä ole puututtu mitenkään.. Ainoastaan vain tuohon hitaaseen kasvuun. Sitä ollaan seurattu tiuhempaan, mutta kun painoa tulee kumminkin n.200g/kk:ssa niin on kuulemma ihan sopiva. Tyttö on nyt vähän vajaa 10 kk:tta paino 7,5 kg ja pituus 71,2 cm

 

Yhteistyössä