Poliisin ja sossun yhteistyöstä tai sen puutteesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän koska ko äiti oli juuri noin jättänyt mun vastaajaan viestin, ja laittanut myös tekstareita asiasta.

:whistle: :whistle: Ja sitten kuitenkin rimpautti poliisille, ei miehelleen tmv? Soita sinä sinne sossuun, jos lapsista oot huolissas.

kun se mies oli lähtenyt baariin, eikä sitä kiinnostanut niin päissään mitä vaimo tekee ja miten lapset voi.

ja ei, en soita sossuun... mutta mietin että jos poliisi on tehnyt virheen niin mihin niistä valitetaan?

mutta ootko jättänyt lapset yksin ja oikeasti aikonut jättää myös heidät yksin poliisin/sossun tuloon asti?

En, mutta jos jossain mielenhäiriös niin tekisin, niin soittaisin mun äidille.

Tällä äidillä oli nimenomaan ajatuksena että sossut hakis lapset pois, ei se että joku tulis niitä siksi aikaa hoitamaan kun hän itse juo.

kun se mies oli lähtenyt baariin, eikä sitä kiinnostanut niin päissään mitä vaimo tekee ja miten lapset voi.

ja ei, en soita sossuun... mutta mietin että jos poliisi on tehnyt virheen niin mihin niistä valitetaan?

Et ilmoita sossuun, jos känninen pariskunta jättää lapset yksin, ja lähtee baariin, mutta haluat valittaa poliisin virheestä... Okei... :whistle:

Tämän myötä, :wave:

Tällä äidillä oli nimenomaan ajatuksena että sossut hakis lapset pois, ei se että joku tulis niitä siksi aikaa hoitamaan kun hän itse juo.

No kannattaisiko sun, ystävänä, hankkia apua hänelle?

Mun mielestä se, tekikö poliisi väärin vai ei, on hyvin pieni murhe tässä tilanteessa.

Tee sinä lastensuojeluilmoitus. Tässä on ihan riittävästi materiaalia eikä sinun tarvitse sitä tulosta etukäteen miettiä, ei se ole sinun vallassasi muutenkaan. Sinä vain teet ilmoituksen minkä perusteella asia otetaan tutkintaan ja jos tukitarvetta ilmenee, perheelle järjestetään apua.

Pari saunakaljaa on varmasti ihan ok ottaa kun lapset ovat kotona nukkumassa, mutta tuo kuulostaa paljon enemmältä JA lapset jätettiin yksin, vaikka äiti tulikin katumapäälle ja palasi kotiin!

Et ilmoita sossuun, jos känninen pariskunta jättää lapset yksin, ja lähtee baariin, mutta haluat valittaa poliisin virheestä... Okei... :whistle:

Tämän myötä, :wave:

mä oikeesti voisin kertoa enemmänkin tästä.. mutten halua että kukaan tunnistaa. ja jos tekisin poliisin toiminnasta valituksen niin eikö ne sillon viimeistään soittas sinne sossuun ja tekis sen lastensuojeluilmoituksen?

ja vielä, itse tämä äiti oli soittanut poliisit ja kertonut että jätti lapset yksin, eli miten tästä mua voi syyllistää.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Tee sinä lastensuojeluilmoitus. Tässä on ihan riittävästi materiaalia eikä sinun tarvitse sitä tulosta etukäteen miettiä, ei se ole sinun vallassasi muutenkaan. Sinä vain teet ilmoituksen minkä perusteella asia otetaan tutkintaan ja jos tukitarvetta ilmenee, perheelle järjestetään apua.

Pari saunakaljaa on varmasti ihan ok ottaa kun lapset ovat kotona nukkumassa, mutta tuo kuulostaa paljon enemmältä JA lapset jätettiin yksin, vaikka äiti tulikin katumapäälle ja palasi kotiin!

tiedän että tässä on riittävästi materiaalia... eikä tää ole eka kerta. tosin eka kerta että lapset jää yksin(sikäli kun minä tiedän), mutta useamman kerran viikossa äiti ja isä on kännissä. eivät juo kun lapset hereillä mutta illalla.
heistä on aiemmin tehty lastensuojeluilmoitus, mutta kun ne sossut pitäs saada sinne paikan päälle silloin kun siellä kännissä ollaan. ei niin että se tapaamisaika sovitaan ja äiti ehtii järjestää kulissit kuntoon.

Yhteistyössä