V
vieras
Vieras
ei ole rikos olla humalassa edes sillon kun lapset ovat paikalla, eikä se kuulu poliisille tai sossulle mikäli lapset pystyy jotenkuten hoitamaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tiedän koska ko äiti oli juuri noin jättänyt mun vastaajaan viestin, ja laittanut myös tekstareita asiasta.
![]()
Ja sitten kuitenkin rimpautti poliisille, ei miehelleen tmv? Soita sinä sinne sossuun, jos lapsista oot huolissas.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta ootko jättänyt lapset yksin ja oikeasti aikonut jättää myös heidät yksin poliisin/sossun tuloon asti?
En, mutta jos jossain mielenhäiriös niin tekisin, niin soittaisin mun äidille.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kun se mies oli lähtenyt baariin, eikä sitä kiinnostanut niin päissään mitä vaimo tekee ja miten lapset voi.
ja ei, en soita sossuun... mutta mietin että jos poliisi on tehnyt virheen niin mihin niistä valitetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tällä äidillä oli nimenomaan ajatuksena että sossut hakis lapset pois, ei se että joku tulis niitä siksi aikaa hoitamaan kun hän itse juo.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kun se mies oli lähtenyt baariin, eikä sitä kiinnostanut niin päissään mitä vaimo tekee ja miten lapset voi.
ja ei, en soita sossuun... mutta mietin että jos poliisi on tehnyt virheen niin mihin niistä valitetaan?
Et ilmoita sossuun, jos känninen pariskunta jättää lapset yksin, ja lähtee baariin, mutta haluat valittaa poliisin virheestä... Okei...![]()
Tämän myötä, :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja x:Tee sinä lastensuojeluilmoitus. Tässä on ihan riittävästi materiaalia eikä sinun tarvitse sitä tulosta etukäteen miettiä, ei se ole sinun vallassasi muutenkaan. Sinä vain teet ilmoituksen minkä perusteella asia otetaan tutkintaan ja jos tukitarvetta ilmenee, perheelle järjestetään apua.
Pari saunakaljaa on varmasti ihan ok ottaa kun lapset ovat kotona nukkumassa, mutta tuo kuulostaa paljon enemmältä JA lapset jätettiin yksin, vaikka äiti tulikin katumapäälle ja palasi kotiin!