Poliisin mielestä on "halveksittavaa ja brutaalia" varottaa naisia raiskauksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaiken lukemani mukaan mörköäiti on suuri miesten vahaaja.

Haluaisin tuoda esiin näkemystä suomalaisista miehistä, jotta todellisuus ei pääse unohtumaan.:)

Kokemukseni suomalaisista miehistä
"Tässä vain joitakin suomalaisten miesten ominaisuuksia."

Arvostan ja ihailen suomalaisia miehiä. Olen kokenut Suomen parhaaksi maaksi naiselle asua suomalaisten miesten takia.

Omat kokemukseni suomalaisista miehistä ovat:

1. Naisella saa olla mielipiteitä.
2. Nainen saa elää vapaasti.
3. Nainen saa matkustaa.
4. Naisen kanssa voi olla ystävä ja keskustella syvällisistä aiheista.
5. Nainen voi olla ammattitaidoltaan miehen tasoinen useilla aloilla.
6. Suomalainen mies on huippuluotettava ystävä.
7. Suomalainen mies arvostaa luontoa ja teknologiaa.
8. Suomalainen mies kantaa vastuunsa päätöksistään.
9. Suomalainen mies on älykäs ja pitkäjänteinen työssään.
10. Suomalainen mies on luova ja mielenkiintoinen ajattelultaan.
11. Suomalainen mies ei ole sairaalloisen vallanhaluinen.
12. Suomalainen mies on oikeudenmukainen.
13. Suomalainen mies huolehtii terveydestään.
14. Suomalainen mies ei nauti väkivallasta naista kohtaan.
15. Suomalainen mies arvostaa toisia ihmisiä, mutta tulee itse harvoin arvostetuksi.
16. Suomalainen mies arvostaa rauhaa eikä haasta jatkuvasti riitaa, niin kuin suurin osa egoaan paisuttavista miehistä tekee.

Ja niin edelleen. Tässä on vain joitakin suomalaisten miesten ominaisuuksia.

En halua, että suomalaiset miehet katoavat tästä maailmasta propagandalla ja pakkokeinoin syötetyn monikulttuurisuuden takia.

Voi saatana, anti olla.:mad: Jokainen varmaan ymmärsi että tarkoitin vahaajaa.
Ymmärsin joo, mutta silti
c042.gif

I'm just pushing your buttons, sry 4 that.:D

Mutta joo, maahanmuuttajat raiskaavat vähintään n.10-17 krt. suomalaisia enemmän.
Itse veikkaan että 20-25 krt. vois olla lähempänä totuutta, koska mehmetit usein raiskaavat vaimokultiaan ihan tavan vuoks.
Siis mistä näitä ihmisiä sikiää? Ei ihme että pelko on niin valtava, kun ei ymmärretä yhtään mitään mistä puhutaan.

Jos lähtöajatus on se, että nuoret eivät tiedä tai ovat unohtaneet, niin eikö ole sitten vähän riskaabelia varoittaa vain turvapaikanhakijoista? Aika kusipäitä ovat monet teinipojatkin - monet niistäkin, joista myöhemmin kasvaa ihan fiksuja miehiä - puhumattakaan vähän vanhemmista miehistä ja niistä, jotka etsivät tyttöjä netin kautta. Nämä ovat ihan olemassa olevia vaaroja.

Muutamassa viestissä jo myönnettiin, että julisteiden varsinainen tarkoitus oli ilmaista maahanmuuton vastustamista. Joten ihan turha esittää, että kyse olisi mukaa hyvää tarkoittavasta valistuksesta. Ja sitä paitsi yrittäkää nyt tajuta - painakaa tämä nyt mieleenne todella tarkasti: Naiset eivät tarvitse teidän valistuksianne ja valistusjulisteitanne! Eivät myöskään teinitytöt. Teillä ei ole mitään sellaista tietoa, jota naisilla ja nuorilla tytöillä ei jo olisi - veikkaan, että he tietävät aiheesta enemmänkin kuin julisteita puuhailevat setämiehet, jotka katsovat aihetta hyvin kapeasta näkökulmasta.
Mistä sinä kuvittelet tietäväsi, mitä muut naiset tarvitsevat tai haluavat?
Mikä helvetin "naisten äänitorvi sinä kuvittelet olevasi?

Itse naisena koen, että raiskauksista on hyvä varoittaa, etenkin nuoria tyttöjä. Jos sinä olet eri mieltä, ok. Mutta turha ruveta siellä määkimään kaikkien Suomen naisten puolesta. Kaikki eivät ole kansasi samoilla linjoilla.

Mistä sinä kuvittelet tietäväsi, mitä muut naiset tarvitsevat tai haluavat?
Mikä helvetin "naisten äänitorvi sinä kuvittelet olevasi?

Itse naisena koen, että raiskauksista on hyvä varoittaa, etenkin nuoria tyttöjä. Jos sinä olet eri mieltä, ok. Mutta turha ruveta siellä määkimään kaikkien Suomen naisten puolesta. Kaikki eivät ole kansasi samoilla linjoilla.
Olen naisena kanssasi ihan samaa mieltä.

Jännä. Tällä samalla palstalla ei niin kauaakaan sitten oli keskustelua siitä, miten raiskauksia voitaisiin vähentää. Kauheaa vastustusta herätti se, että lähestyttäisiin asiaa kerrankin toisesta kulmasta, eli poikia/miehiä valistettaisiin tyttöjen/naisten kunnioittamisesta ja jokaisen oikeudesta koskemattomuuteen. Se oli ihan hirrrrrvittävää miesvihan lietsomista ja poikien/miesten syyllistämistä.
Mites nyt, joko näin saisi tehdä? Ja siis ihan kaikille miehille, väriin tai kansalaisuuteen katsomatta.

Yhteistyössä