Polkupyöräilijä luuli junan väistävän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Evoluutio...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Polkupyöräilijän tuttu;30750111:
Itseasiassa hänellä oli kiire sairaalalle ja kaatui pyörällään radalle....

Kiire loppu siihe eikä tarvitse enää ajella pyörällä siihen malliin että kuvittelee oman kiireen menevän toisten edelle. Ei varmaan paljon lohduta joku kiire kun noin käy. Muutenkin Polkupyöräilijöiden pitäisi ottaa muu liikenne huomioon eikä olettaa että pyöräilijöillä on alle ajo oikeus ja he ovat kuolemattomia.

4l9wl83ze2p.png

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30750563:
Nuori ihminen kuoli ja porukan mielestä asia on vitsailun arvoinen? Miten kieroon nykypäivän ihmiset ovat kasvaneet?

Pitäiskö tässä nyt sitten itkeä ja parkua junan alle jääneen puolesta?

Onpahan pari autoilijaakin kaivettu junaradan varresta savuavasta peltikasasta yhä rattia käsissään puristaen ja hokien: "Minä tulin risteykseen oikealta... minä tulin risteykseen oikealta..."

[QUOTE="juuei";30750629]Pitäiskö tässä nyt sitten itkeä ja parkua junan alle jääneen puolesta?[/QUOTE]

Ei tarvitse itkeä ja parkua, mutta joku kunnioitus olisi hyvä. Sairasta tämä nykymaailma, nauretaan onnettomuuksille ja pilkataan kuolleita ihmisiä. Sitten kuvataan kännykkäkameralla kun ihminen kuolee jossain onnettomuudessa ja lähetetään iltalehteen. Mahtaa tuntua kivalta omaisten mielestä.

Meilläpäin ainakin on nuo pyöräilijät niin päättömiä että kuvittelevat oikeasti aina olevansa oikeassa.
Tosin on täällä osa jalakunkijoistakin niin pösilöjä että auton ollessa kohdalla hypätään siihen tielle ja,
sitten kiukutaan siellä autonalla jalat paskana kuinka jalankulkijoille pitää tietä antaa ja minä olin oikeassa.

Ennemminkin kyselisin mihin on kadonnut ihmisten maalaisjärjen käyttö liikenteessä?

Miksi kuvitellaan että on alle meno oikeus, pelastaako se jotenkin jos olet oikeassa?
Minusta on hyvä että ihmisiä nyt ravistellaan vaikkakin rankalla uutisella hereille että oikeasti se oma itsekäs kiire tappaa siellä liikenteessä ja saa vaan pahaa aikaan :(

Tällä nuorella oli ollut huppu päässä sateen takia, ja ilmeisesti kuulokkeet korvilla, joten ei ollut havainnut junaa.
Kuulopuheita toki. Mutta pikkukylässä jutut kiertää. Oli muuten kestänyt hälytysajoneuvoiltakin jonkin aikaa saapua paikalle, vaikka tapahtumapaikalta näkee sekä sairaalaan (josta ambulanssi lähtee) ja melkein poliisilaitoksellekin.

[QUOTE="tiina";30751168]Tällä nuorella oli ollut huppu päässä sateen takia, ja ilmeisesti kuulokkeet korvilla, joten ei ollut havainnut junaa.
Kuulopuheita toki. Mutta pikkukylässä jutut kiertää. Oli muuten kestänyt hälytysajoneuvoiltakin jonkin aikaa saapua paikalle, vaikka tapahtumapaikalta näkee sekä sairaalaan (josta ambulanssi lähtee) ja melkein poliisilaitoksellekin.[/QUOTE]

Mutta vaikka kuinka huppu päässä, niin silti varmasti huomannut että siinä on junan raiteet. Ja kyllä minulle on lapsuudessa moneen kertaan muistutettu, että jopa vartioidussa tasoristeyksissä katsotaan tuleeko juna ennen kuin ylitetään.

[QUOTE="tiina";30751168]Tällä nuorella oli ollut huppu päässä sateen takia, ja ilmeisesti kuulokkeet korvilla, joten ei ollut havainnut junaa.
Kuulopuheita toki. Mutta pikkukylässä jutut kiertää. Oli muuten kestänyt hälytysajoneuvoiltakin jonkin aikaa saapua paikalle, vaikka tapahtumapaikalta näkee sekä sairaalaan (josta ambulanssi lähtee) ja melkein poliisilaitoksellekin.[/QUOTE]

Se on kyllä taottu jo lapsena päähän että liikenteessä AINA ollaan valppaina ja katsotaan vaikka ois oma vuoro. Ei huppu silmillä ja niin ettei kuule. Moni kyllä ajelee ja kävelee juuri noin ettei yhtään seuraa ympäristöä. Pahimmillaan vielä paikassa jossa ei suojatietäkään ole. Kokoliikennettä kun seuraa niin säännöt hukassa ja asenne pielessä monella sekä ratin takana että kävellessä/pyöräillessä. Tänään viimeksi minut ohitti auto kun olin pysähtynyt taatusti näkyvään suojatiekohtaan ja kävelijä lähdössä yli. Siinä näkee kyllä jo kauemmas sen alueen. Onneks jalankulkija hoksi että toinen ei pysähdykään. Tais se kuski LUULLA ettei tartte pysähtyä suojatien eteen...

Yhteistyössä