Onko kellää tietoa mitä maksaa käytettynä, noin hintoja...? Kokemuksia millanen olis hyvä? Bilteman sivuilta kattelin, siellä oli 149? uutena, millane se on?
Älä osta Biltemasta ikinä mitään. Mä ostin elämäni ensimmäisen kerran tuossa muutama vko sitten maalarinteippiä- teippiä, jossa ei sitten ollut liimapintaa yhtään, ruuviliimaa-liima pienessä tuubissa ja sisältöä ei sitten juurikaan ollutkaan, tietokoneen mikki-toimi ehkä 30min ja hajosi, koskematta edes siihen. Muuta en sitten silloin onneksi ostanutkaan, enkä tule siihen kauppaan enää ikinä menemäänkään, laatu on todella hienoa. Kaverit sanovat aivan samaa, että sinne ei kannata astua. Eihän sitä voi ehkä yleistää, että se kärry olisi p.aska, mutta en siltikään itse edes miettisi. Osta muualta niin on varmasti sulla paremmat fiilikset