Paljonko rukka-kurahousut maksaa uutena?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuka tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos tiedosta!! eli 10e enempää ei kannata maksaa käytetyistä :)

Älä hyvänen aika maksa edes sitä. Kurikset ovat helposti rikki menevää kamaa. Voit saada käytettynä housut, jotka ovat kaatuilusta ja konttaamisesta kuluneet ja siksi menevät rikki helposti. Vaikka olisivatkin ulkoisin puolin hyväkuntoisen näköiset.

Mä maksaisin vitosen, en senttiäkään enempää käytetyistä.
 
ai hyvä kun sanoit mun piti pojan rukka kurikset 86 senttiset laitaa parilla egellä sinne myyntiin mut unohdin ihan tyysti piti meinaan jo paripäivää sit laittaa:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos tiedosta!! eli 10e enempää ei kannata maksaa käytetyistä :)

Älä hyvänen aika maksa edes sitä. Kurikset ovat helposti rikki menevää kamaa. Voit saada käytettynä housut, jotka ovat kaatuilusta ja konttaamisesta kuluneet ja siksi menevät rikki helposti. Vaikka olisivatkin ulkoisin puolin hyväkuntoisen näköiset.

Mä maksaisin vitosen, en senttiäkään enempää käytetyistä.

öö aika kovalla saa olla jos kurikset rikki saa..meillä ollut samat rukan kurikset jo 8 vuotta eikä ole millänsäkkään vaikka noin 6 lasta niitä on kurakeleissä pitänyt..
 

Yhteistyössä