polttareista kyselen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tuli tässä joku aika sitten kutsu polttareihin, ja sinne menosta en ole vielä päättänyt (kun en "morsiamen" kanssa ole juurikaan missään tekemisissä) ja tätä kutsua itsekin kovin olen ihmetellyt :)

mutta kysymys kuuluu että menetkö kaikkii polttareihin johon kutsu tulee vai vaan ainoastaan lähimmät ystävän ja sukulaisen

No riippuu. Ihmettelin erästä polttarikutsua myös, kun kyseessä oli kaveri, jonka kanssa en ole tekemisissä kovinkaan paljoa. Meiän miehet sen sijaan ovat työnpuolesta paljon tekemisissä. Menin silti ja hyvä että menin. Tutustuin morsiameen huomattavasti paremmin ja ollaankin siitä lähtien oltu paljon tekemisissä.

Yhdet polttarit vastaavassa tilanteessa jäivät välistä ja niin jäivät itse häätkin. Mutta vain siitä syystä, että polttarit ja häät olisivat olleet aivan toisella puolella Suomea, 700 kilometrin päässä ja työasioita oli vaikeaa järjestää niin, että reissaaminen lasten kanssa sinne olisi ollut millään muotoa järkevää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilona:
No riippuu. Ihmettelin erästä polttarikutsua myös, kun kyseessä oli kaveri, jonka kanssa en ole tekemisissä kovinkaan paljoa. Meiän miehet sen sijaan ovat työnpuolesta paljon tekemisissä. Menin silti ja hyvä että menin. Tutustuin morsiameen huomattavasti paremmin ja ollaankin siitä lähtien oltu paljon tekemisissä.

mä olen tään kyseisen henkilön tavannut viimeksi kohta pari vuotta sitten jaa ei olla siinä välissä oltu missään tekemisissä, olin ihan et HALOO KUN SAIN KUTSUN...

Yhteistyössä