S
surkea
Vieras
Ärsyttää kun pomo soittelee perään, vaikka olen äitiyslomalla ja synnytys pian edessä... viime viikolla pakotti mut töihin tapaamaan sijaistani (tapaamisessa meni 6 tuntia!) vaikka mun olisi pitänyt olla ihan toisella paikkakunnalla hautajaisia järjestämässä... tajusi onneksi olla soittamatta hautajaispäivänä. Olen luvannut sijaiselleni, että voi ottaa yhteyttä tarvittaessa (toivoisin kyllä että sähköpostilla), mutta en ole missään vaiheessa pomolleni sanonut että perään saa soitella. Edellisellä kerralla alkoi vaatia jotain työasioita eteensä nähtäväksi, oli tosi painostava puhelu, stressasin koko illan ja oli kovia supistuksia. Ilmoitin kuitenkin raskaudestani jo syyskuussa, ja virkavapauttakin hain jo 5 kuukautta ennen äitiysloman alkua. Pomo vaan ei tehnyt asian eteen mitään, että olisi vaivautunut etukäteen selvittämään missä vaiheessa työasiat ovat, mistä mitäkin löytyy jne. Sijaisenkin hankki vasta kun olin jo äitiyslomalla, ja syyttelee sitten mua siitä kun en ole tavoitettavissa työn "jatkuvuuden" kannalta. Mitä tässä nyt pitäisi oikein tehdä? Pelkään että saan potkut, jos en ole käytettävissä äitiyslomani aikana. Toisaalta pelkään vastata puhelimeenkaan, kun ei tiedä mitä painostusta sieltä tulee... enkä jaksaisi enää yhtään ajatella työasioita tässä vaiheessa...