Poppakonsteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mary

Vieras
Aina silloin tällöin kuulee ""poppakonsteja"", jotka saattaisivat edesauttaa raskaaksi tulemista. Olen itse kuullut että ternimaitokapselit tai omega3 voisivat auttaa. Onko teillä muilla ideoita? Kaikenlaiset hulluimmatkin ajatukset ovat tervetulleita!

Moi!
Käväisen tuolta vauvan hoito puolelta välillä täälläkin katsomassa mitä kirjoitellaan. Itse tulin raskaaksi reilu vuosi sitten ja silloin täällä palstalla kehoitettiin kovasti juomaan greippimehua. Koska oikein kovasti halusin tulla raskaaksi, niin pitihän sitäkin kokeilla. Ostin Vogelin greippimehua, join sitä joka aamu lasillisen parin viikon ajan eli kuukautiskierron alusta ovulaatioon asti. Ja niin vaan kävi, että tulin heti raskaaksi. Oliko greippimehulla sitten osuutta asiaan en tiedä, mutta niin vaan ihana 4 kk tyttö tuolla tuhisee päiväunillaan.
Tsemppiä! :-)

Meillä lapsettomuuslääkäri neuvoi nauttimaan annos-kaksi punaviiniä alkionsiirron jälkeen ja vaikka päivittäin viikon ajan. Niinpä tein, tulos plussaa. Tietenkin on muistettava, minkä kokoinen on ""annos"" viiniä, eli ei enempää kuin 12cl. Ja todellakin hitaasti nautiskellen! (Rv 35)

Yhteistyössä