Porvoolainen yrittäjä teki viime vuonna töitä 70 tuntia viikossa ja maksoi siitä ilosta 50000 euroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En viitsi avata linkkiä. Apteekkialalla pitää olla hyvin levännyt ja virkeä.
Asioin usein apteekissa alaikäisenä hakemassa äidilleni lääkkeitä. Jo silloin tajusin miten vastuullista on olla terveydenhoitoalalla.
Korttelissani on monta apteekkia. On siis vara mistä valita.
Virkeitä ja hyvinvoivia ihmisiä asiakaspalvelussa.

Yleensä olisi suotavaa kaikilla terveyden- ja hoidon alalla olla virkeä kun tekee työtään.
Ehkä potilaan kannattaa kysyä ennen leikkausta kirurgilta onko tämä nukkunut hyvin ja kaikki muutenkin ok.

Yleensä olisi suotavaa kaikilla terveyden- ja hoidon alalla olla virkeä kun tekee työtään.
Ehkä potilaan kannattaa kysyä ennen leikkausta kirurgilta onko tämä nukkunut hyvin ja kaikki muutenkin ok.
Muistaakseni Kuopiossa sattui nukutuksessa hoitovirhe, johon potilas kuoli. Sairaala lopetti tapauksen jälkeen yhteistyön yksityisen hoitoalan yrityksen kanssa.
Lapsuuspitäjässäni oli lääkäri, joka oli rapajuoppo. Hän määräsi väärät sydänlääkkeet naapurimme miehelle. Mies oli laittanut lääkkeet kouraansa ja sanonut, että on ihme jos näillä ei henki lähde. Hetken päästä mies heitti henkensä.
Olen usein muistellut tapausta. Äitivainaa oli hyvä suustaan ja usein kertoi tuota tarinaa. Hän asioi samalla lääkärillä ja minä hoidin juoksevia pankki- kauppa- ja apteekki ym. asioita kirkonkylällä. Aikuisiällä sain kuulla asiantuntijalta, että olin äitini tuki ja turva.

Yhteistyössä