Possu nimeltä Johanna!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
:( Jos minulla olisi poika, poikani olisi ehdottomasti Johann. Jotenkin groteskia nimetä elukoita ihmisten nimillä.

No, nykyään lapset on Jere, Netta, Miro, Jeppe, Vili....ja eläimillä on niminä Harri, Esko, Johanna yms =)

Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Musta tuntuu ettei mua paneta about vuoteen kun seppo oli alasti siinä yhdes kuvas :x

mä mietin íhan samaa eilen kun vilkaisin seiskaa.. :x :x jotenkin se kauhee kuva paloi kiinni mun verkkokalvoille.. :o

Nii-in :$ Ei siinä siis mitään että Seppo aika ..lihaisa mies, mutta musta tuntuu että jos se puskis mun päällä niin se varmaan röhkii sillon :ashamed:

Musta tuntuu ettei mua paneta about vuoteen kun seppo oli alasti siinä yhdes kuvas :x

mä mietin íhan samaa eilen kun vilkaisin seiskaa.. :x :x jotenkin se kauhee kuva paloi kiinni mun verkkokalvoille.. :o

Nii-in :$ Ei siinä siis mitään että Seppo aika ..lihaisa mies, mutta musta tuntuu että jos se puskis mun päällä niin se varmaan röhkii sillon :ashamed:

sais mun puolesta puskea enemmin sitä johannaa, mä en siihen koskis vaikka olis maailman ainut mies.. :x

:laugh: :laugh:

Yhteistyössä