Posti toi Hobby Hallin pakettikortin...

KiviäkinKiinnostaa

Aktiivinen jäsen
24.05.2007
28 518
23
38
...vaan kun en ole sieltä mitään tilannut :o :o
Voikohan sen jättää vaan hakematta ilman että tulee mitään sanktioita jos joskus hobbareilta jotain tilaa vai kannattaako paketti hakea ja katsoa mitä se pitää sisällään ja palauttaa asiakaspalautuksena?

Outoa tosiaan että lähettävät mulle jotain. :o

Minullekkin tuli kerran,ennen lapsia, kirje,että tällä hetkellä ei ole tuotetta varastossa,olin muka tilannut turvaistuimen ja syöttötuolin :laugh: soitin sit sinne ja sanoin etten oo tilannut,peruivat se sit.
Kaikki muut tiedot oli oikein,mut asiakasnumero oli vaan eri.

En ole tietääkseni mihinkään kilpailuun osallistunut, ellei sitten hobbarin asiakkaat automaattisesti osallistu johonkin arvontaan.
Mun pihi ukko ei kyl tosiaan tilaile mitään mistään :kieh: :D

ja ei ollut postiennakkoa, eli kannattaa varmaan käydä hakemassa paketti ja palauttaa se jos ei tosiaan ole mikään arvontavoitto.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
En ole tietääkseni mihinkään kilpailuun osallistunut, ellei sitten hobbarin asiakkaat automaattisesti osallistu johonkin arvontaan.
Mun pihi ukko ei kyl tosiaan tilaile mitään mistään :kieh: :D

ja ei ollut postiennakkoa, eli kannattaa varmaan käydä hakemassa paketti ja palauttaa se jos ei tosiaan ole mikään arvontavoitto.

hobbarin asiakkaat on kyllä aina mukana niissä arvonnoissa. jos siis on esim. tän vuojen puolela tilannu jottain.

ja ehottomasti käväse hakemassa paketti ja kerro meille mitä sielä oli :D *mie mittään utelias oo...* :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja uteliaisuus heräsi:
mene hakemaan ja kerro meille mitä siellä on?

mulla heräs kans uteliaisuus...ärsyke vaan kun posti on niin kaukana ja kakrut kipeenä ettei nyt heti pääse pakettia hakemaan.

täytyy vaik soittaa sinne asiakaspalveluun kun ukko tulee töistä kotia ku oma puhelin on nyt "telakalla"

Ehdottomsti kannattaa hakea jos ei ole postiennakkoa.
Ja joku sukulainen/tuttava on voinut tilata sieltä sulle/teidän perheelle jotain.
Sieltä kuitenkin saa niinkin tilattua että ostaa jollekin toiselle ja toimitetaan toiseen osoitteeseen.

Nyt tuli selko tähän salaperäiseen pakettiin. :kieh:
Olivat lähettäneet mulle verhot uudelleen jotka tilasin ja sainkin aika päiviä sitten. Laskukin on maksettu ajallaan ja kirjautunut normaalisti hobbarille.
Ihme sählinkiä :kieh: :kieh: :/ Laskukin tuli noista uusista verhoista. En todellakaan aio maksaa kun en ole noita tilannutkaan. :kieh: :kieh:

Mun äidille tuli vuosi sitten tommonen pakettikortti ja ei ollut mitään tietoa sisällöstä tai painosta, meni sitten fillarilla sitä hakemaan. Tuli takasin ja soitti mut hakemaan.
Siellä oli kirje jossa onniteltiin voitosta ja voitto oli kotiteatteri + taulu tv =)

Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Mun äidille tuli vuosi sitten tommonen pakettikortti ja ei ollut mitään tietoa sisällöstä tai painosta, meni sitten fillarilla sitä hakemaan. Tuli takasin ja soitti mut hakemaan.
Siellä oli kirje jossa onniteltiin voitosta ja voitto oli kotiteatteri + taulu tv =)

voi kun olisikin ollut kyseessä joku arpajaisvoitto :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja voi vide:
oliko hyvät verhot?pakkohan sun on maksaa nehän karhuaa kohta

eihän ne voi karhuta jos laittaa ne verhot samoin tein asiakaspalautuksena takaisin. en aio todellakaan maksaa tuotetta jota en ole tilannut.

ei karhua. laitat vaan asiakaspalautuksena ne takasin.

Koska tää palsta on taas töks töks, niin on pakko tulla tähän ketjuun iloitsemaan. Mulle nimittäin tuli myös postista lappu...on näet äippäpakkaus postissa =) . Mä olen innoissani kuin pikkulapsi :D :D

Yhteistyössä