Postit häviävät, mitä täytyy tehdä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa nyt

Vieras
Meille on postimyyntifirmasta lähetetty paketti joka on seurannan mukaan noudettu 1.7. Meille ei ole kuitenkaan tullut mitään ilmoitusta että paketti olisi saapunut. Nyt olen odotellut yhtä toista pakettia josta ei ole myös kuulunut vaikka pitäisi... Eli hakeeko joku nyt meidän posteja???

Miten tällaiset saa selvitettyä?

jääpä kotiin päiväks ja kyttää looraas, meilläpäin on TAAS naapurin pennut ottaneet asiakseen kurkistella toisten posteja.

ja äidit huom. kertokaas kakaroillenne että se on laitonta, kajota toisten posteihin (ei välttämättä tule mieleen kertoa, jos vaik itse asuu kerrostalossa tjmv. )

Meillä postimies jakailee postia miten sattuu. Tulee väärää meille ja meidän menee useasti jollekkin toiselle. Olen tehnyt jo 3 valitusta,samoin naapuri. Ei näytä auttavan.

Alkuperäinen kirjoittaja meil:
Meillä postimies jakailee postia miten sattuu. Tulee väärää meille ja meidän menee useasti jollekkin toiselle. Olen tehnyt jo 3 valitusta,samoin naapuri. Ei näytä auttavan.

Äitini valitteli juuri samaa, viimeisimmäksi pankin tiliote hukassa.

Meille selvisi nyt tänään tosta postiasiasta semmoista että se paketti oli itse asiassa lähetetty takaisin kun emme koskaan saapumisilmoitusta saaneet.

No, tänään selvisi myös sama juttu toisesta paketista. Sekin oli meille lähetetty, saapumisilmoitusta emme koskaan saaneet ja palautettiin lähettäjälle...

Tosi kiva kun meille tulee useinkin sellaisia postipaketteja joista emme etukäteen tiedä, kuinkahan monta on palautettu kun saapumisilmoitusta ei ole tullut.

Laitoinpa Itellalle vähän palautetta...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meille selvisi nyt tänään tosta postiasiasta semmoista että se paketti oli itse asiassa lähetetty takaisin kun emme koskaan saapumisilmoitusta saaneet.

No, tänään selvisi myös sama juttu toisesta paketista. Sekin oli meille lähetetty, saapumisilmoitusta emme koskaan saaneet ja palautettiin lähettäjälle...

Tosi kiva kun meille tulee useinkin sellaisia postipaketteja joista emme etukäteen tiedä, kuinkahan monta on palautettu kun saapumisilmoitusta ei ole tullut.

Laitoinpa Itellalle vähän palautetta...

Mistä paketeista kyse? esim. kaikki postimyyntifirmat eivät lähetä saapumisilmoitusta ollenkaan vaan ilmoitus tulee (tai pitäisi tulla, itsellänikin jäänyt useasti tulematta.) kännykkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa nyt:
Meille on postimyyntifirmasta lähetetty paketti joka on seurannan mukaan noudettu 1.7. Meille ei ole kuitenkaan tullut mitään ilmoitusta että paketti olisi saapunut. Nyt olen odotellut yhtä toista pakettia josta ei ole myös kuulunut vaikka pitäisi... Eli hakeeko joku nyt meidän posteja???

Miten tällaiset saa selvitettyä?

menet postiin selvittämään,jonkunhan on täytynyt allekirjoittaa lappu kun on hakenut sen postista!

Näistä kahdesta olisi nimenomaan pitänyt tulla nimenomaan saapumisilmoitus postin kautta eikä tullut. Meille ei ole kyllä koskaan tullut mistään paketista ilmoitusta kännykkään mutta tuskinpa sekään jäisi huomaamatta..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Näistä kahdesta olisi nimenomaan pitänyt tulla nimenomaan saapumisilmoitus postin kautta eikä tullut. Meille ei ole kyllä koskaan tullut mistään paketista ilmoitusta kännykkään mutta tuskinpa sekään jäisi huomaamatta..

Niin no tätäkin tuli vaan mieleen ehdottaa, koska aika monetkin postimyyntifirmat eivät niitä ilmoituksia enää lähetä.
Ja kannattaa tosiaan hankkia lukollinen postilaatikko, jos on mahdollista että joku niitä posteja käy sieltä viemässä. Se on turha syyttää ensimmäisenä postinjakajaa tuossa tilanteessa.

Yhteistyössä