|O Pojat lähtivät pappalaan päiväksi (kotiutuvat alkuillasta), jotta minä voin lukea rauhassa kokeisiin.... Mutta kun mä tiedän että tuolla odottaa toi uskonnonkirja. Mua ei innosta.
Potkikaa! |O
Potkikaa! |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:*potku* lähdetkös siitä sivistämään itseäsi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:*potku* lähdetkös siitä sivistämään itseäsi![]()
Onko pakko jos ei halua?? :'(
Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:*potku* lähdetkös siitä sivistämään itseäsi![]()
Onko pakko jos ei halua?? :'(
Hopi hopi! Myöhemmin kaduttaa jos et nyt käytä aikaasi järkevästi!!!
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:JA NYT MENET JA H-E-T-I LUKEMAAN SITÄ USKONTOA!!! |O
Täällä ei muuta kuin lörpötellään kaikkea turhan päiväistä... Ja tähän jää sitten ihan turhaan jumiin...
Mekin mennään IHAN KOHTA tuonne ulos leikkimään, kun tuota lunta vielä on... Ihan kohta... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Jos kyse on uskonnosta niin ymmärrän kyllä et inspiraatio on vähän hakusessa.. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja catlady:JA NYT MENET JA H-E-T-I LUKEMAAN SITÄ USKONTOA!!! |O
Täällä ei muuta kuin lörpötellään kaikkea turhan päiväistä... Ja tähän jää sitten ihan turhaan jumiin...
Mekin mennään IHAN KOHTA tuonne ulos leikkimään, kun tuota lunta vielä on... Ihan kohta... :saint:
No kun. Mä popitan yksinään kuulokkeista jotain vanhaa Slipknotia, ja jäin koukkuun siihen![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:tuu kertoo sit miten se kirja päätty![]()