Povaan muutamalle vapaaehtoiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harjoitusta minulle :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja safira:
Olen 165 cm pitkä ja painan 70 kiloa. Minulla on puolipitkät vaaleahkot hiukset. Silmäni ovat siniset ja minulla on silmälasit. Näkisitkö minusta jotain?
Lisään vielä että olen 25-vuotias kotiäiti

Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini harmaana:
Olen vaalea hiuksinen, hiukset ovat aikasta lyhyet. silmäni ovat siniset. minulla on nenälävistys ja vasemmassa korvassa 4 ja oikeassa yksi korvakoru. olen 166cm pitkä ja hieman ylipainoinen.

Mitäs minulle povaisit??

Luonteesi on romanttinen, ja sisimmässäsi edelleen huoleton pieni tyttö: odotat kuin salaa sitä ihanaa prinssiä, joka tulee valkealla ratsullaan ja vie sinut linnaansa. Toivot mieheltä romanttista käytöstä, se vie sinulta jalat alta alta aikayksikön. Tähän kevääseen tunteiden hidasta lämpiämistä, jos olet suhteessa jo, niin tunteet ikäänkuin muuntuvat uudelleen samoiksi, mitä ne olivat suhteen alussa, alkuhuumassa. Silti tämä ei aivan täysin tulista ja polttavaa ole.. olet kyllä välillä onnellinenkin, mutta välillä hiljaa itseksesi mietit onko tämä sitä, mistä olet aina haaveillut.
Tärkeimpänä sydämessäsi sinulla tuntuisi olevan lapset/lapsi. Laitat aina heidän hyvinvoinnin omasi edelle, niin kauan kuin pystyt tekemään lapsesi onnelliseksi, olet sitä myös itse. Lapsesi ovat sinulle tärkeämpiä kuin parisuhteesi, eikä siinä ole mitään väärää, sillä se on luonteellesi ominaista. Olet voimakas ja vahva äitihahmo, leijonaemo kuvaa sinua hyvin. Ulospäin saatat näyttää huolettomalta ja levolliselta, mutta sisimmässäsi olet jatkuvasti valppaana ja valmiina puolustamaan lapsiasi milloin tahansa.

Asumisesta vielä pari sanaa. Alkuun näin kerrostaloasunnon, sen eteistä ja käytävää. Mutta myöhemmin kuva vaihtui ja hiipui, ja näin vilauksen punaisesta, punamullalla maalatusta omakotitalosta. Olisiko sitten muutto edessä tulevaisuudessa. Talon pihalla kauniin vihreä nurmikenttä, kesäaikaako sitten on tuo muutto?

Alkuperäinen kirjoittaja me:
Alkuperäinen kirjoittaja Harjoitusta minulle :):
Säännöt:

1. Povauksen ajaksi hiljenny hetkeksi ja sulje silmäsi. Kynttilän sytyttäminen on suositeltavaa.

2. Tunnustelen samalla energiakenttääsi, jos siis tunnet jotain erityistä, kerro siitä minulle.

3. Kuvasi linkittäminen parantaa tulosta, mutta jos et tähän pysty tai halua, kuvaile ulkonäköäsi.

4. Palautteen antaminen on pakollista.

Ketään innokasta? =)

HUOM! PYSTYN OTTAMAAN MAKSIMISSAAN VIISI EHDOKASTA!!

Tummat, melkein mustat hiukset, vähän yli olkapäiden. Siniset silmät ja ovaalit kasvot. pituus 163 ja paino 63 :D

Minäkin odottelen vuoroani vielä...

Satu, kiitos palautteestasi. Mietin tuota "möykkyä".. pelkäätkö jotenkin miehesi menettämistä? Tarkoitan sitä, että hän ei olisi uskollinen? Älä säikähdä, en nähnyt mitään sellaiseen viittaavaa, mutta tuo sinun tunteesi jonka luulin kokevani, voisi olla esimerkiksi sellaista.. Tai sitten erehdyin :)
Halaukset lapsillesi <3

Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini harmaana:
Olen vaalea hiuksinen, hiukset ovat aikasta lyhyet. silmäni ovat siniset. minulla on nenälävistys ja vasemmassa korvassa 4 ja oikeassa yksi korvakoru. olen 166cm pitkä ja hieman ylipainoinen.

Mitäs minulle povaisit??

Luonteesi on romanttinen, ja sisimmässäsi edelleen huoleton pieni tyttö: odotat kuin salaa sitä ihanaa prinssiä, joka tulee valkealla ratsullaan ja vie sinut linnaansa. Toivot mieheltä romanttista käytöstä, se vie sinulta jalat alta alta aikayksikön. Tähän kevääseen tunteiden hidasta lämpiämistä, jos olet suhteessa jo, niin tunteet ikäänkuin muuntuvat uudelleen samoiksi, mitä ne olivat suhteen alussa, alkuhuumassa. Silti tämä ei aivan täysin tulista ja polttavaa ole.. olet kyllä välillä onnellinenkin, mutta välillä hiljaa itseksesi mietit onko tämä sitä, mistä olet aina haaveillut.
Tärkeimpänä sydämessäsi sinulla tuntuisi olevan lapset/lapsi. Laitat aina heidän hyvinvoinnin omasi edelle, niin kauan kuin pystyt tekemään lapsesi onnelliseksi, olet sitä myös itse. Lapsesi ovat sinulle tärkeämpiä kuin parisuhteesi, eikä siinä ole mitään väärää, sillä se on luonteellesi ominaista. Olet voimakas ja vahva äitihahmo, leijonaemo kuvaa sinua hyvin. Ulospäin saatat näyttää huolettomalta ja levolliselta, mutta sisimmässäsi olet jatkuvasti valppaana ja valmiina puolustamaan lapsiasi milloin tahansa.

Asumisesta vielä pari sanaa. Alkuun näin kerrostaloasunnon, sen eteistä ja käytävää. Mutta myöhemmin kuva vaihtui ja hiipui, ja näin vilauksen punaisesta, punamullalla maalatusta omakotitalosta. Olisiko sitten muutto edessä tulevaisuudessa. Talon pihalla kauniin vihreä nurmikenttä, kesäaikaako sitten on tuo muutto?

Kiitos! Lapset, joita on kolme, ovat todellakin minulle kaikkein tärkeinät maailmassa ja heidän vuokseen olen valmis tekemään mitä vain!
Olen kyllä odottanutkin "sitä jotain" avioliittoomme, mutta jospa se olisi tulossa =) Ja välillä kyllä mietin että tätäkö oikesti haluan... Mutta tällähetkellä olen kyllä onnellinen.

Asumme rivitalossa mutta haaveena olisi omakotitalo, punainentupa ja perunamaa... jospa haaveemme toteutuisi... Kiitos vielä sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja lilli kukkaistyttö:
Valmiina ollaan

Oletko menettänyt joskus jonkun iäkkäämmän sukulaisen, joka on ollut sinulle todella tärkeä ja rakas? Näen kappelin, jonka ikkunoiden lävitse siintää kaunis valo. Ympärillä on paljon enkeleitä, ja jotenkin sinulle halutaan viestittää että hän on rakkaudellisessa tilassa, rakkauden ympäröimänä ja onnellisempi kuin pystyt kuvittelemaan. Hän hymyilee, tahtoo sinunkin tuntevan saman rakkauden, joka on myös hänen rakkauttaan sinuun. Kaikki on hyvin, nyt ja aina.

Näytetään kaunista, valkoista lumpeenkukkaa. Se on yksinään tumman lammen pinnalla. Kuva symboloi minulle sitä, että vaikka joskus koetkin yksinäisyyttä, synkkyyttä, tummuutta, olet itse elämäsi valo ja kaunis, täydellinen. Vaikka ympäristösi ei olisi sitä mitä sen toivoisit olevan, vaikka ympärilläsi olisi murhetta, riitaa, huolta, epäsopua, sinä olet se, joka tuo siihen kaikkeen kauneutta ja seesteisyyttä olemalla se upea itsesi, joksi sinut on luotu.

Haluaisit tietää kovasti tulevaisuudestasi. Kestääkö perheesi, tuletteko olemaan aina onnellisia ja terveitä, miten lastesi tulevaisuus näkyy. Tätä kaikkea kertoo minulle kaunis enkeli tai valo-olento, joka tuntuu lohdulliselta ja turvalliselta. Hän sanoo, ettei sinun tarvitse sitä murehtia. Älä mieti tulevaa, sillä sinulla on kaikki tässä ja nyt, ja sinun on aika elää tässä ja nyt. Et voita mitään murehtimalla etukäteen, päin vastoin, häviät. Silloin unohdat nauttia siitä kaikesta mitä sinulla on nyt. Sinulle hymyillään rohkaisevasti. Olet suojassa, sanotaan.

Rakkaudella.

Satu, kiitos palautteestasi. Mietin tuota "möykkyä".. pelkäätkö jotenkin miehesi menettämistä? Tarkoitan sitä, että hän ei olisi uskollinen? Älä säikähdä, en nähnyt mitään sellaiseen viittaavaa, mutta tuo sinun tunteesi jonka luulin kokevani, voisi olla esimerkiksi sellaista.. Tai sitten erehdyin :)
Halaukset lapsillesi <3

Joo, voisihan se olla pelkoa toisen menettämisestä mutta enemmän se taitaa olla toisen läheisyyden menettämisen pelkoa. En pelkää siis sitä että esim. eroaisimme. Tätä on hieman hankala selvittää. Siis olemme olleet jo reilun 10v yhdessä ja juuri nyt on menossa vaihe jossa ei enää joka päivä esim. halata ja kosketella. Itse toivon, että sitä olisi enemmän siis läheisyyttä. Elämme kiireistä lapsiperheen elämää, jossa aikuisilla on vähemmän aikaa toisillensa. Tämä taitaakin olla se möykky sisälläni. En vain uskaltanut sitä ensin paljastaa. Senkin tiedän että mieheni on 100% uskollinen, sen vain tietää (tästä taitaa tulla vastaansanomista muilta), eikä hänellä olisi edes mahdollisuutta pettää, on koneyrittäjä, pitkät päivät ja hän on ihminen josta näkisi päällepäin jos kaikki ei ok. En nyt kaikkea selvitä tähän. En siis säikähdä :) Mutta täytyy sanoa, että aikas hyvä taidat olla,,,

En ota kysyjiä järjestyksessä. Ensinnäkin osalta puuttuu kuva tai kuvaus, en voi vastata aloituksiin jossa vain todetaan että "olen halukas osallistumaan". Valitan.
Toiseksi, kaikkiin en saa tuntumaa, joten hyppään sitten ylitse.
Ymmärrystä ja kärsivällisyyttä pyydän =)

Säännöt:

1. Povauksen ajaksi hiljenny hetkeksi ja sulje silmäsi. Kynttilän sytyttäminen on suositeltavaa.

2. Tunnustelen samalla energiakenttääsi, jos siis tunnet jotain erityistä, kerro siitä minulle.

3. Kuvasi linkittäminen parantaa tulosta, mutta jos et tähän pysty tai halua, kuvaile ulkonäköäsi.

4. Palautteen antaminen on pakollista.

Ketään innokasta? =)

HUOM! PYSTYN OTTAMAAN MAKSIMISSAAN VIISI EHDOKASTA!!

Tummat, melkein mustat hiukset, vähän yli olkapäiden. Siniset silmät ja ovaalit kasvot. pituus 163 ja paino 63 :D

Minäkin odottelen vuoroani vielä...

Etkö saanut minuun tuntumaa?

Yhteistyössä