L
lilli kukkaistyttö
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Harjoitusta minulle :):Alkuperäinen kirjoittaja lilli kukkaistyttö:Valmiina ollaan
Oletko menettänyt joskus jonkun iäkkäämmän sukulaisen, joka on ollut sinulle todella tärkeä ja rakas? Näen kappelin, jonka ikkunoiden lävitse siintää kaunis valo. Ympärillä on paljon enkeleitä, ja jotenkin sinulle halutaan viestittää että hän on rakkaudellisessa tilassa, rakkauden ympäröimänä ja onnellisempi kuin pystyt kuvittelemaan. Hän hymyilee, tahtoo sinunkin tuntevan saman rakkauden, joka on myös hänen rakkauttaan sinuun. Kaikki on hyvin, nyt ja aina.
Näytetään kaunista, valkoista lumpeenkukkaa. Se on yksinään tumman lammen pinnalla. Kuva symboloi minulle sitä, että vaikka joskus koetkin yksinäisyyttä, synkkyyttä, tummuutta, olet itse elämäsi valo ja kaunis, täydellinen. Vaikka ympäristösi ei olisi sitä mitä sen toivoisit olevan, vaikka ympärilläsi olisi murhetta, riitaa, huolta, epäsopua, sinä olet se, joka tuo siihen kaikkeen kauneutta ja seesteisyyttä olemalla se upea itsesi, joksi sinut on luotu.
Haluaisit tietää kovasti tulevaisuudestasi. Kestääkö perheesi, tuletteko olemaan aina onnellisia ja terveitä, miten lastesi tulevaisuus näkyy. Tätä kaikkea kertoo minulle kaunis enkeli tai valo-olento, joka tuntuu lohdulliselta ja turvalliselta. Hän sanoo, ettei sinun tarvitse sitä murehtia. Älä mieti tulevaa, sillä sinulla on kaikki tässä ja nyt, ja sinun on aika elää tässä ja nyt. Et voita mitään murehtimalla etukäteen, päin vastoin, häviät. Silloin unohdat nauttia siitä kaikesta mitä sinulla on nyt. Sinulle hymyillään rohkaisevasti. Olet suojassa, sanotaan.
Rakkaudella.
Kyyneleet valuvat samalla kun luen tätä.
Äitini kuoli 7 vuotta sitten, yllättäen mutta toisaalta ei niin yllättäen. Kuoli epämääräisesti ja hänen elämänsä oli vaikeaa ja raskasta. Hänen kuolleessaan ajattelin, että ehkä niin oli parempi, ehkä hänen on parempi siellä missä hän nyt on. Ja näin taitaa varmasti ollakin.
Murehdin paljon tulevaa, perhettämme. Mitä tapahtuu. joten loppuosakin osui hyvin oikeaan.
Itkettää.