Povaan muutamalle vapaaehtoiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harjoitusta minulle :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Harjoitusta minulle :):
Alkuperäinen kirjoittaja lilli kukkaistyttö:
Valmiina ollaan

Oletko menettänyt joskus jonkun iäkkäämmän sukulaisen, joka on ollut sinulle todella tärkeä ja rakas? Näen kappelin, jonka ikkunoiden lävitse siintää kaunis valo. Ympärillä on paljon enkeleitä, ja jotenkin sinulle halutaan viestittää että hän on rakkaudellisessa tilassa, rakkauden ympäröimänä ja onnellisempi kuin pystyt kuvittelemaan. Hän hymyilee, tahtoo sinunkin tuntevan saman rakkauden, joka on myös hänen rakkauttaan sinuun. Kaikki on hyvin, nyt ja aina.

Näytetään kaunista, valkoista lumpeenkukkaa. Se on yksinään tumman lammen pinnalla. Kuva symboloi minulle sitä, että vaikka joskus koetkin yksinäisyyttä, synkkyyttä, tummuutta, olet itse elämäsi valo ja kaunis, täydellinen. Vaikka ympäristösi ei olisi sitä mitä sen toivoisit olevan, vaikka ympärilläsi olisi murhetta, riitaa, huolta, epäsopua, sinä olet se, joka tuo siihen kaikkeen kauneutta ja seesteisyyttä olemalla se upea itsesi, joksi sinut on luotu.

Haluaisit tietää kovasti tulevaisuudestasi. Kestääkö perheesi, tuletteko olemaan aina onnellisia ja terveitä, miten lastesi tulevaisuus näkyy. Tätä kaikkea kertoo minulle kaunis enkeli tai valo-olento, joka tuntuu lohdulliselta ja turvalliselta. Hän sanoo, ettei sinun tarvitse sitä murehtia. Älä mieti tulevaa, sillä sinulla on kaikki tässä ja nyt, ja sinun on aika elää tässä ja nyt. Et voita mitään murehtimalla etukäteen, päin vastoin, häviät. Silloin unohdat nauttia siitä kaikesta mitä sinulla on nyt. Sinulle hymyillään rohkaisevasti. Olet suojassa, sanotaan.

Rakkaudella.

Kyyneleet valuvat samalla kun luen tätä.

Äitini kuoli 7 vuotta sitten, yllättäen mutta toisaalta ei niin yllättäen. Kuoli epämääräisesti ja hänen elämänsä oli vaikeaa ja raskasta. Hänen kuolleessaan ajattelin, että ehkä niin oli parempi, ehkä hänen on parempi siellä missä hän nyt on. Ja näin taitaa varmasti ollakin.

Murehdin paljon tulevaa, perhettämme. Mitä tapahtuu. joten loppuosakin osui hyvin oikeaan.

Itkettää.

Alkuperäinen kirjoittaja safira:
Olen 165 cm pitkä ja painan 70 kiloa. Minulla on puolipitkät vaaleahkot hiukset. Silmäni ovat siniset ja minulla on silmälasit. Näkisitkö minusta jotain?
Lisään vielä että olen 25-vuotias kotiäiti

Sinusta nousee hyvin luonnonläheinen tuntemus, tai sellainen "kukkaistyttö". Näen sinut kirmaamassa kesäisellä luonnon niityllä, hiukset ja hame hulmuten, täynnä elämänenergiaa, iloa ja tarmoa, kepeyttä. Tässä kuvassa olet kyllä nuoremman oloinen kuin mitä iäksesi kerroit.. lapsuuden muistoko siten vai kuvastaako sisintäsi?
Olet luonteeltasi hyvin vapaa, horoskooppien luonnekuvauksista einten vesimiehen kaltainen tässä vapauden tavoittelussasi ja tavassasi elää. Pystyt kyllä sitoutumaan, ja haluatkin sitä, mutta tietyllä tavalla haluat säilyttää myös oman vapautesi. Ahdistut, jos koet itsesi vangituksi tai jollain tapaa rajoitetuksi. Kun sinulle antaa vapauden, pysyt tyytyväisenä ja onnellisena. "Taivaan lintu" taitaisi kuvata sinua hyvin :)

Näen hyvin kauniin, suloisen pienen tyttölapsen. Tytöllä on vaaleat, kihartuvat hiukset. Kädet ja jalat vielä vauvanpyöreät. Hän on hyvin kaunis.. tyytyväinen lapsi. En osaa yhtään sanoa, mitä tämä näky kertoo mutta osaat sen varmaan itse itsellesi selvittää? Lapsi on vain niin kaunis, suloinen, kuin itse pieni enkeli olemukseltaan. Sinulle hyvin tärkeä ja merkityksellinen näky/kuvaus, näin saan.

Ystävät rakkaat.
Pidän nyt pienen tauon, päänsärky tekee tuloaan.. Keitän kupillisen teetä tai kahvia, ja katson josko pystyisin vielä muutamalle jatkamaan.
<3

Alkuperäinen kirjoittaja me:
Säännöt:

1. Povauksen ajaksi hiljenny hetkeksi ja sulje silmäsi. Kynttilän sytyttäminen on suositeltavaa.

2. Tunnustelen samalla energiakenttääsi, jos siis tunnet jotain erityistä, kerro siitä minulle.

3. Kuvasi linkittäminen parantaa tulosta, mutta jos et tähän pysty tai halua, kuvaile ulkonäköäsi.

4. Palautteen antaminen on pakollista.

Ketään innokasta? =)

HUOM! PYSTYN OTTAMAAN MAKSIMISSAAN VIISI EHDOKASTA!!

Tummat, melkein mustat hiukset, vähän yli olkapäiden. Siniset silmät ja ovaalit kasvot. pituus 163 ja paino 63 :D

Lisään nyt vielä, että olen 24-v., juuri jäänyt yksinhuoltajaksi. Jospa se auttaisi saamaan tuntumaa?

Olen 165 cm pitkä ja painan 70 kiloa. Minulla on puolipitkät vaaleahkot hiukset. Silmäni ovat siniset ja minulla on silmälasit. Näkisitkö minusta jotain?
Lisään vielä että olen 25-vuotias kotiäiti

Sinusta nousee hyvin luonnonläheinen tuntemus, tai sellainen "kukkaistyttö". Näen sinut kirmaamassa kesäisellä luonnon niityllä, hiukset ja hame hulmuten, täynnä elämänenergiaa, iloa ja tarmoa, kepeyttä. Tässä kuvassa olet kyllä nuoremman oloinen kuin mitä iäksesi kerroit.. lapsuuden muistoko siten vai kuvastaako sisintäsi?
Olet luonteeltasi hyvin vapaa, horoskooppien luonnekuvauksista einten vesimiehen kaltainen tässä vapauden tavoittelussasi ja tavassasi elää. Pystyt kyllä sitoutumaan, ja haluatkin sitä, mutta tietyllä tavalla haluat säilyttää myös oman vapautesi. Ahdistut, jos koet itsesi vangituksi tai jollain tapaa rajoitetuksi. Kun sinulle antaa vapauden, pysyt tyytyväisenä ja onnellisena. "Taivaan lintu" taitaisi kuvata sinua hyvin :)

Näen hyvin kauniin, suloisen pienen tyttölapsen. Tytöllä on vaaleat, kihartuvat hiukset. Kädet ja jalat vielä vauvanpyöreät. Hän on hyvin kaunis.. tyytyväinen lapsi. En osaa yhtään sanoa, mitä tämä näky kertoo mutta osaat sen varmaan itse itsellesi selvittää? Lapsi on vain niin kaunis, suloinen, kuin itse pieni enkeli olemukseltaan. Sinulle hyvin tärkeä ja merkityksellinen näky/kuvaus, näin saan.

Kyllä, olen tosiaan 25-vuotias. Kenties se on jotain nuoruuden muistoja mummolasta jossa tosiaan aikaa vietettiin paljon luonnossa. Mutta toisaalta se voisi hyvin kuvastaa myös minun sisintäni. Noin minä voisin kuvailla sisintäni " Sinusta nousee hyvin luonnonläheinen tuntemus, tai sellainen "kukkaistyttö". Näen sinut kirmaamassa kesäisellä luonnon niityllä, hiukset ja hame hulmuten, täynnä elämänenergiaa, iloa ja tarmoa, kepeyttä. " . Nuorenpana koin itseni juuri kuin kukkaistytöksi, ajatukseni niin kuin vähän hipillä. Vapaa, vapaa ja vielä kerran vapaa. Siitä koin suurta riemua että sain kokea olevani vapaa kuin taivaanlintu. Ahdistuin kovin kahlitsemiseta ja edes tunteesta siitä.
Ihmeellistä miten piti paikkansa. Aina nuoruudesta lähtien koin suurta ahdistusta jos olin liian kahlittu. Ylensä lopetin heti tällaiset suhteet joissa koin etten ole "tarpeeksi vapaa". Nyt elän onnellisessa suhteessa, jossa minulla mahdollisuus myös toteuttaa itseäni, en koe itseäni kahlituksi. Olen kovin lapsirakas, itselläni lapsia kolme. Nuorin on vuodenikäinen vaaleanruskea hiuksinen suloinen tyttö. Tyttö on kyllä tyytyväinen lapsi jamielestäni kovin söpö pienine saparoineen ( Omat lapsethan ovat aina omasta mielestä söpöjä.. ). Meillä olisi vielä vauva toiveissa niin uskoisitko että se voisi kuvastaa sitä vai kuvaako sinun näkemys tätä hetkeä??

Kiitos paljon sinulle!!!

Voi kun olisi ihana jos voisit harjoitella mun ennustamisella. Vaikea elämäntilanne menossa. Energiakenttäni on varmaankin vihainen, pettynyt, surullinen, pelokas. Silti jotenkin myös vahva. Olen lyhyt, normaalipainoinen. Tummatukkainen ja vihreäsilmäinen kolmekymppinen.

Safira, kiitos palautteestasi. En osaa todellakaan sanoa, kuvaako näkemäni tyttölapsi tuota pikkuista, joka jo perheessänne on, vai näinkö tulevan lapsenne. Aika näyttää =)
Siunausta perheellenne!

Nyt on niin, että en taida pystyä jatkamaan tätä pidempään. Päänsärky ei väisty ..
Mutta lupaan taas palata toisen kerran ja katsella halukkaille =)

Toivotan teille jokaiselle enkeleitä ja paljon rakkautta elämäänne!
<3

Yhteistyössä