Powerpark -kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cindyrella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todella hyvä paikka ja laitteita on pienemmillekkin vaikka muille jakaa :) Niinkuin tässä ollaankin jo hoettu sitä samaa, mutta sanon nyt vielä itsekkin. Powerpark on siis hyvin siisti ja monipuolinen huvipuisto, itse pidän sitä suomen parhaimpana. Itse ainakin odotan sitä päivää kun lähetään powerparkkiin vaikka Linnanmäki ja Särkkä on paljon lähempänä :)

Itse nuorena voisin vähän kertoa mielipidettäni.

Olen käynyt Linnnamäellä ja Suomen Tivolissa, mutta Powerpark voittaa kummatkin ylivoimaisesti. Paikka on todella siisti ja laitteita löytyy joka suuntaan. Ja koska paikkaan on sisäänpääsymaksu, ei siellä pyöri mitään epämääristä porukkaa ja sopii ihan pienemmillekin. Jonot ovat tosiaan suht. pienet, mutta joihinkin tiettyihin laitteisiin voi olla ikan pidemmät jonot, mutta ei silloikaan tarvitse odotella. Koko päivä rannekekin on mielestäni edullinen, sillä yli 130 senttiset vain 36e, sisältäen sisäänpääsymaksun.

Suosittelen!

Powerparkin "Treehouse" -mökki, oletteko yöpyneet? Voitteko suositella sitä? Olemme lasten kanssa menossa Powerparkiin ja noita yöpymispaikkoja katselemme. Treehouse ainakin olis erilainen, saattas lapset tykätä :)

Hyvä ja siisti huvipuisto. Ehdottomasti Suomen paras koska:

On monipuolinen, kaikille löytyy laitteita iästä huolimatta.
Siellä EI myydä alkoholia.
On siisti.
On riittävän syrjässä ettei siellä notku kaiken maailman rahattomat pummit.
Alue on nätti.