M
Melkein kuivan lapsen äiti
Vieras
Niin,
lapseni on 2,5 v - ollut yökuivakin jo kuukauden.
Kotona ei mene kakat housuun , tekee aina pottaan.
On tehnyt aina mieluusti pottaan kakan , varmaan jo alle vuoden ikäisestä.
PPH:ssa menevät ulkoilemaan klo 10-1130 , ja tyttöni on siellä viime viikolla kahtena päivänä tehnyt kakan housuun.
Hoitaja ei suostu kuljettamaan mukanaan pottaa.
Hänestä se on liian hankalaa ....
Hoitolapsia on 4 ja kaikki 2,5 - 3v.
Nyt perjantaina hoitaja 'ilmoitti' että aikoo laitata tytölleni vaipan, koska 'se on helpompi siivota'.
Olen itse tätä vastaan ja sanoinkin sen aamulla.
Lasta ei pidä 'rangaista' vaipalla asiasta.
Ehdotin potan mukana kuljettamista.
Mitä tekisit ?
Käynkö ostamassa paketin kosteuspyyhkeitä, käsidesin , muovipusseja ja sen jo uhkaamani matkapotan puistoon mukaan ?
Mielestäni on hoitajana tehtävä muutoinkin järjjestää potta/vessamahdollisuus tuon ikäsille , jos lähistöllä ei ole vessaa.
Tuon ikäinen lapsi ei voi osata kakkailla kellon mukaan ja hoitajan määrittämään aikatauluun.
lapseni on 2,5 v - ollut yökuivakin jo kuukauden.
Kotona ei mene kakat housuun , tekee aina pottaan.
On tehnyt aina mieluusti pottaan kakan , varmaan jo alle vuoden ikäisestä.
PPH:ssa menevät ulkoilemaan klo 10-1130 , ja tyttöni on siellä viime viikolla kahtena päivänä tehnyt kakan housuun.
Hoitaja ei suostu kuljettamaan mukanaan pottaa.
Hänestä se on liian hankalaa ....
Hoitolapsia on 4 ja kaikki 2,5 - 3v.
Nyt perjantaina hoitaja 'ilmoitti' että aikoo laitata tytölleni vaipan, koska 'se on helpompi siivota'.
Olen itse tätä vastaan ja sanoinkin sen aamulla.
Lasta ei pidä 'rangaista' vaipalla asiasta.
Ehdotin potan mukana kuljettamista.
Mitä tekisit ?
Käynkö ostamassa paketin kosteuspyyhkeitä, käsidesin , muovipusseja ja sen jo uhkaamani matkapotan puistoon mukaan ?
Mielestäni on hoitajana tehtävä muutoinkin järjjestää potta/vessamahdollisuus tuon ikäsille , jos lähistöllä ei ole vessaa.
Tuon ikäinen lapsi ei voi osata kakkailla kellon mukaan ja hoitajan määrittämään aikatauluun.