H
hoitoa vailla
Vieras
Tuossa olin käymäs lapseni kanssa yhen perhepäivähoitajan luona. No seurasin siin ku semmonen 1-vuotias keikkui kirjaimellisesti sohvan siinä yläreunalla. sohvan takana ikkunaan matkaa n.30cm ja takana patteri. No... se tosiaan keikku siin ja mä sit kauhuissani olin et pitää nostaa alas. oli iha just ja just et olis tippunu (ainaki sille näytti). tää pph vaa totes et "ei kannata mennä siihen, kylläse siin osaa olla jos et mee siihen. jos meet niin sit tipahtaa" mä olin ihan et mitäh? Sit se myöhemmin istu siin sohvalla ja mun lapsi oli sil kaverina siinä. siis se nosti sen sohvalle. mun lapsi vähä vajaa 1-vuotias kans. no..ei yhtää katellu ku mun lapsi oli tulos pää edel alas, onneks kerkesin hätiin.
Sitte aijemmin oli käyny tää ed.mainitsemani 1-vuotias oli "tosi nopeesti kerenny kiikkuun" tuolille tää pph ei kerenny hätiin ja tullu sit siit pää edel alas. ja hirvee huuto. no nytkin ku olin siin niin niin se 1-vuotias taas kiikku siihen tuolille vaik se pph seiso vieres. tää ei reagoinu mitenkää asiaan ja mä menin sit ja nostin lapsen pois.
aloin sit miettiin et uskallanko laittaa omaa lastani tälle pph:lle? mitä ootta mieltä? aika rajua minusta. muuten ihana täti ja hyvä lasten kanssa ja näytti lapset tykkäävän mutta tuo varomattomuus pelottaa. meil ei lapsi ees kävele viel niin miten se sit siel pärjäis.
sanokaahan mielipiteitä!
Sitte aijemmin oli käyny tää ed.mainitsemani 1-vuotias oli "tosi nopeesti kerenny kiikkuun" tuolille tää pph ei kerenny hätiin ja tullu sit siit pää edel alas. ja hirvee huuto. no nytkin ku olin siin niin niin se 1-vuotias taas kiikku siihen tuolille vaik se pph seiso vieres. tää ei reagoinu mitenkää asiaan ja mä menin sit ja nostin lapsen pois.
aloin sit miettiin et uskallanko laittaa omaa lastani tälle pph:lle? mitä ootta mieltä? aika rajua minusta. muuten ihana täti ja hyvä lasten kanssa ja näytti lapset tykkäävän mutta tuo varomattomuus pelottaa. meil ei lapsi ees kävele viel niin miten se sit siel pärjäis.
sanokaahan mielipiteitä!