T
Tuleva oksentaja
Vieras
Onko kenelläkään kokemuksia voimakkaasta raskauspahoinvoinnista, johon on kokeiltu lääkityksenä Primperania? Entä muita vatsansuojalääkkeitä? Voimakas pahoinvointi ei ole etovaa oloa, vähäistä syömistä tai näykkimistä ja aamuista oksennusta, vaan kokoaikaista oksentamista, mikään ei pysy sisällä, tipassa sairaalassa, sairaslomat päälle, jotta selviää elävien kirjoihin tuleva äiti. Oletteko vain kestäneet kuukausien vaikean tilanteen, oletteko oppineet edellisistä raskauksista, miten toimitte uudessa raskaudessa.... kokemuksia, kiitos!