Prinssi Andrew menetti kaikki tittelinsä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kalle toteuttaa sisarkateuden vauhdittamaa kostoa veljeään kohtaan. Mutta ei sitten kuulemma pystynyt vaikuttamaan siihen että omalta pojaltaan, kaikkien vihaamalta örkki- Harrylta poistetaan tittelit sekä paikka kruununperimysjärjestyksessä.

Niin on. Paljastuksia on jo tullut julki, mutta ketään ei ole pidätetty.
Hirveintä oli lukea Vauva av:n ketjusta Mexikon ranchin ruumiista. Joku kirjoitti, että sinne oli tilattu paljon rikkihappoa. Ehkä vainajat laitettiin haihtumaan sammioihin.
Joskus olen lukenut tai katsonut jonkun jutun, jossa menetelmää käytettiin. Katsoin illalla Ranskan kanavalta videon ranchista.

Hirveintä oli lukea Vauva av:n ketjusta Mexikon ranchin ruumiista. Joku kirjoitti, että sinne oli tilattu paljon rikkihappoa. Ehkä vainajat laitettiin haihtumaan sammioihin.
Joskus olen lukenut tai katsonut jonkun jutun, jossa menetelmää käytettiin. Katsoin illalla Ranskan kanavalta videon ranchista.

Kuulin tai luin ohimennen siitä, mutta en pysty lukemaan enempää.

Kuulin tai luin ohimennen siitä, mutta en pysty lukemaan enempää.
Minua kiinnostaa juttu koska käsittelin työelämässä vastaavia myrkkyjä. Jos on totta, että Trump raiskasi 13-vuotiaan Katie J:n niin luulisi Melanian leveän hymyn hyytyvän.
Kaikki asiantuntijat sanovat nykyään suoraan mediassa, että Tru,p on sekava ja ailahtelevainen. Vielä kukaan ei uskalla sanoa valehtelijaksi.

Minua kiinnostaa juttu koska käsittelin työelämässä vastaavia myrkkyjä. Jos on totta, että Trump raiskasi 13-vuotiaan Katie J:n niin luulisi Melanian leveän hymyn hyytyvän.
Kaikki asiantuntijat sanovat nykyään suoraan mediassa, että Tru,p on sekava ja ailahtelevainen. Vielä kukaan ei uskalla sanoa valehtelijaksi.

Ok.

Luulen, että Melania tietää kyllä. Olihan hän Epsteinin ja Maxwellin ystävä.

Ok.

Luulen, että Melania tietää kyllä. Olihan hän Epsteinin ja Maxwellin ystävä.
Aikamoinen opportunisti että suostui huoripukin puolisoksi. Täysin käsittämätöntä, että Don raiskasi aikuisen naisen tavaratalon pukukopissa. En voisi olla sekuntiakaan moisen hepun kanssa samassa ilmatilassa. Jos olisi pakko, sanoisin suorat sanat samalla tavalla kuin aina kirjoitan tällä palstalla.
Olen aina ollut totuuden torvi ja maksanut siitä kalliit lunnaat.
Minua on turha pelotella poliiseilla. He eivät korvaansa lotkauta uhkaajilleni.

Aikamoinen opportunisti että suostui huoripukin puolisoksi. Täysin käsittämätöntä, että Don raiskasi aikuisen naisen tavaratalon pukukopissa. En voisi olla sekuntiakaan moisen hepun kanssa samassa ilmatilassa. Jos olisi pakko, sanoisin suorat sanat samalla tavalla kuin aina kirjoitan tällä palstalla.
Olen aina ollut totuuden torvi ja maksanut siitä kalliit lunnaat.
Minua on turha pelotella poliiseilla. He eivät korvaansa lotkauta uhkaajilleni.

Sanos muuta!

Yhteistyössä