V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä tuon luit? Tuskin hän joutuu taivasalle.Ja asuntonsakin. Sarah samoin.
Jep!naisen ainut tehtävä on miestien kassien tyhjennys?
Osoitit viestilläsi, ettei minun mielipiteet tämän palstan muutamista kirjoittajista täysin tuulesta temmattuja ole olleet.Jep!
Onhan hänellä palatsi Dubaissa.Mistä tuon luit? Tuskin hän joutuu taivasalle.
Eikös tämän palstan ikinuoret pervosedät ole koko ajan toitottaneet, että naisen ainut tehtävä on miestien kassien tyhjennys?
Luin ne jo illalla mm. BBC:n jutun. Olen tyytyväinen hovin päätökseen.Jokaisessa mediassa on siitä juttua. Ylellä, hesarissa jne.
Malta odottaa. 98 % asiakirjoista on vielä aukaisematta.Milloin alkaa Yhdysvalloissa tapahtua?
Malta odottaa. 98 % asiakirjoista on vielä aukaisematta.
Hirveintä oli lukea Vauva av:n ketjusta Mexikon ranchin ruumiista. Joku kirjoitti, että sinne oli tilattu paljon rikkihappoa. Ehkä vainajat laitettiin haihtumaan sammioihin.Niin on. Paljastuksia on jo tullut julki, mutta ketään ei ole pidätetty.
Hirveintä oli lukea Vauva av:n ketjusta Mexikon ranchin ruumiista. Joku kirjoitti, että sinne oli tilattu paljon rikkihappoa. Ehkä vainajat laitettiin haihtumaan sammioihin.
Joskus olen lukenut tai katsonut jonkun jutun, jossa menetelmää käytettiin. Katsoin illalla Ranskan kanavalta videon ranchista.
Minua kiinnostaa juttu koska käsittelin työelämässä vastaavia myrkkyjä. Jos on totta, että Trump raiskasi 13-vuotiaan Katie J:n niin luulisi Melanian leveän hymyn hyytyvän.Kuulin tai luin ohimennen siitä, mutta en pysty lukemaan enempää.
Minua kiinnostaa juttu koska käsittelin työelämässä vastaavia myrkkyjä. Jos on totta, että Trump raiskasi 13-vuotiaan Katie J:n niin luulisi Melanian leveän hymyn hyytyvän.
Kaikki asiantuntijat sanovat nykyään suoraan mediassa, että Tru,p on sekava ja ailahtelevainen. Vielä kukaan ei uskalla sanoa valehtelijaksi.
Aikamoinen opportunisti että suostui huoripukin puolisoksi. Täysin käsittämätöntä, että Don raiskasi aikuisen naisen tavaratalon pukukopissa. En voisi olla sekuntiakaan moisen hepun kanssa samassa ilmatilassa. Jos olisi pakko, sanoisin suorat sanat samalla tavalla kuin aina kirjoitan tällä palstalla.Ok.
Luulen, että Melania tietää kyllä. Olihan hän Epsteinin ja Maxwellin ystävä.
Aikamoinen opportunisti että suostui huoripukin puolisoksi. Täysin käsittämätöntä, että Don raiskasi aikuisen naisen tavaratalon pukukopissa. En voisi olla sekuntiakaan moisen hepun kanssa samassa ilmatilassa. Jos olisi pakko, sanoisin suorat sanat samalla tavalla kuin aina kirjoitan tällä palstalla.
Olen aina ollut totuuden torvi ja maksanut siitä kalliit lunnaat.
Minua on turha pelotella poliiseilla. He eivät korvaansa lotkauta uhkaajilleni.
Haluatko sinäkin selliin kun vielä jaksat hehkuttaa pölhöä?TRUMP
![]()