Prkeles,hävikki n.100e =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vein siis kirpparille myyntiin vaatetta ja tavaraa ja tuossa laskin että 100e edestä on tavaraa kateissa =( ja kun ei ees ollu kalliitakaan,miten joku viittii varastaa KIRPPARILTA??? taidanpa myydä tästä edes vaan huutiksessa!!

No toisaalta ei ne kirppistavarat mitään kaapissakaan maksa, että siinä mielessä et hävinnyt yhtään mitään. Ja sait kaappeihin tilaa... Törkeetä kyllä varastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kirppu:
No toisaalta ei ne kirppistavarat mitään kaapissakaan maksa, että siinä mielessä et hävinnyt yhtään mitään. Ja sait kaappeihin tilaa... Törkeetä kyllä varastaa.

Mieluummin oisin sitte lahjottanu ne johonkin =(

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahippu:
kävitkö läpi muiden pöytien ettei ois asiakkaat jättäneet toisten pöydille...

Kävin joo,monenakin päivänä.En tiä kuinka on viety,vai onko ihmiset niin röyhkeitä että jos on omaan paikkaan eksyny toisten tavaraa,niin pakkaa ne vaan omaan pussiinsa kun tyhjää pöydän?!mulla oli monta viikkoo paikka,niin siinä ehtii vaihtuakki monessa paikassa..mutta silti,tosi paljon tavaraa on hävinny,uskomatonta!

just tuon takia mie en vie kirppikselle myyntiin ku on niin paljon epärehellistä porukkaa. mieluummin annan pelastusarmeijalle ja vien uffin keräykseen. eikä oo aikaa ja mahollisuutta käyä siellä kattelemassa ja vahtimassa omaa pöytää joten... :/

Mäki kokeilin viedä kirpparille(yleensä myyn huutiksessa/lahjotan),mutta en kyllä toiste..hyvä juttu kyllä kun tajusin laittaa kaikki ylös hintoineen,näkeepä että miten paljon häviää.Mutta kun ei meinaa tajuta että miten ihmeessä noin paljon?!Kurjaa tollanen varastelu =( kuinkahan,kun ihmisiltä menee luottamus tohon kirppismyyntiin,niin mistä sitten ostetaan halpoja vaatteita kun kukaan ei enää vie myyntiin varastelun takia?? Mullaki oli ihan uudenverosia vaatteita kaikki,ei mitää viime vuosituhannen lumppuja.(Ja jos jollaki olis kova tarve eikä rahaa ja että siksi varastaa niin ei sekää oo oikeutettua..ja toki jos multa joku pyytäis ellei ole varaa,niin lahjottaisin kyllä mieluusti ettei tarvis varastaa..)

Juu, mulle käynyt myös noin, hävikki oli noin 80e edestä hinnoiteltua tavaraa. Tietysti ymmärrän että omalla vastuullani ne tavarat siellä ovat, niinkuin paikan omistaja sanoi, mutta sitä en ymmärrä, kun tämä ihminen sanoi että juu, se on heillä aika yleinen ongelma...eikä asialle tehdä mitään! Siis monilla kirppareillahan on nykyään kamerat tms. muta heillä ei. Ei pahoitellut mitenkään tapahtunutta, sanoi van että omalla vastuulla ovat ja paljon heiltä katoaa tavaraa :headwall:

Mä en tajua miksei tohon panosteta esim.niillä kameroilla ja mun mielestä siihen 20-30e viikkomaksuun pitäs kuulua joka päivä paikkojen järjestely kirpparin puolesta!!se vähentäs jo sitä hävikkiä aika lailla..Täytyy varmaan pistää oma natsikirppari pystyyn!

Yhteistyössä