prkl junttieetvartti koko mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mutta silloin on ongelma että aamukuppailuun menee aikaa joten joutuu heräämään tarpeettoman aikaisin. Kai meistä jokainen myöntää että aamulla on kiva nukkua se puoli tuntia pidempään?

no mä tarvitse esimerkiksi 2 tuntia heräämiseen. ilman tuota 2 tunnin heräämisaikaa olen kärttyinen, enkä oikeastan lähde käyntiin.
jos mulla alkaa vuoro klo 6 aamulla niin mun on herättävä klo 4 jotta ehdin herätä ja ajaa rauhassa töihin.
aamiasita en heti herättyäni voi kuvitellakaan syöväni, aikasintaan tunninpäästä vasta. ja poika on samanlainen. mä olen oppinut sen aikoja sitten, enkä lähde muuttamaan pakolla sitä. yleensä asiassa ei ole ongelmaa kun poika heräilee 6-7 aikoihin ihan itse, nyt on rytmit sekaisin ja se tahtois heräillä vasta 8-9 aikoihin

[QUOTE="Sandra";22534030]Eikä sulle tule mieleenkään, että sun mies on se poikkeus?[/QUOTE]

no kyllä mä oon pistänyt merkille sen että miespuolinen henkilö jolla ei ole omia lapsia ei kestä lasten kiukuttelua samalla tavalla kuin mies jolla omia lapsia on, samoin naisissa.. ehkä sitten mun tuntemat ihmiset on sitten jotain luonnon oikkuja mutta näin se nyt vaan mun kokemuksen mukaan on.

kun on kyse omasta lapsesta niin sitä tuppaa kestämään aikalailla paljon enemmän kuin vieraan lapsen kanssa.

[QUOTE="Neith";22534060]no kyllä mä oon pistänyt merkille sen että miespuolinen henkilö jolla ei ole omia lapsia ei kestä lasten kiukuttelua samalla tavalla kuin mies jolla omia lapsia on, samoin naisissa.. ehkä sitten mun tuntemat ihmiset on sitten jotain luonnon oikkuja mutta näin se nyt vaan mun kokemuksen mukaan on.

kun on kyse omasta lapsesta niin sitä tuppaa kestämään aikalailla paljon enemmän kuin vieraan lapsen kanssa.[/QUOTE]

Onneksi mun kokemukset on erilaisia. Ihan omasta ja lähipiirin puolesta.

[QUOTE="Sandra";22534067]Onneksi mun kokemukset on erilaisia. Ihan omasta ja lähipiirin puolesta.[/QUOTE]

no sehän on sitten kiva että sulla on näin.
mä voin faktasti sanoa että mun lähipiirissä ja tuttujen kesken asia on toisin.
kyllä mä olen ennen oman lapsen saantia hoitanut muiden lapsia ja voin sanoa että uhmaavan ja kiukkuavan lapsen kanssa menee hermot ja sitä on hyvinkin iloinen että sen lapsen voi aina palauttaa sille sen omille vanhemmille (näin ollen myöskin se hermojen menemisen näyttäminen jää vähemmälle)

Mun lapsi on myös hidas herääjä ja kyllä mä nousen mielelläni sen puoli tuntia aikaisemmin jotta aamut sujuu rauhallisissa merkeissä. Miksi kiusaisin lasta sen takia?

No sinä ratkaiset asian noin, kaikki eivät tee samalla tavalla. Ja tuossa oli näköjään kahden tunnin tarve "aamuheräämiselle" mä en todellakaan heräisi tarpeettomasti aamulla kahta tuntia aikaisemmin että lapsi saisi aamulla herätä rauhassa.
Enkä pidä sitä minään kiusaamisena, päinvastoin, parempi tottua aamulla rivakoihin lähtöishin ja ettei jäädä kiukuttelemaan ja kuppailemaan. Eihän tuollaista voisi pistää mihinkään hoitoon tai kavereiden luokse yökylään.

No sinä ratkaiset asian noin, kaikki eivät tee samalla tavalla. Ja tuossa oli näköjään kahden tunnin tarve "aamuheräämiselle" mä en todellakaan heräisi tarpeettomasti aamulla kahta tuntia aikaisemmin että lapsi saisi aamulla herätä rauhassa.
Enkä pidä sitä minään kiusaamisena, päinvastoin, parempi tottua aamulla rivakoihin lähtöishin ja ettei jäädä kiukuttelemaan ja kuppailemaan. Eihän tuollaista voisi pistää mihinkään hoitoon tai kavereiden luokse yökylään.

itseasiassa pojalle jäi nyt aikaa heräämiselle 30min joka ei riitä (ainakaan niin että se söis aamiaisen) se 2 tuntia on mun henk.koht heräämisaika..
kyllä tuo poika on ihan hyvin hoidossa pärjännyt, kun se herää itse aamulla klo 6 niin tarhassakin se saa silloin herätä rauahssa kun aamiainen on sitten joskus 7-8 aikoihin
kun poika menee koluun niin sitten se vaan herää aikaisemmin jotta ehtii syödä

Yhteistyössä