prkl, mies tuli juuri lapsen kanssa lristä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eli lapsi valittanut jalkaansa jo reilut puolivuotta päivittäin, kieltäytyy kävelemästä, luistelemasta, mäenlaskusta, hoplopista, uintireissuista jne. jalkakivun takia, leikki-ikäisestä siis kyse.
viikonloppuna paloi hihat kun rappusten nousu kuulemma koskee, ulkoilu oli vaikeaa kun lapsi vain valitti että jalkaan koskee (reiteen) jne.
pelkäksi kasvukivuksi en usko koska valittanut jalkaansa viimekesästä.

meillä terveyskeskukseen varattu aika, jonne vielä reilu kk. varattiin sitten miehen kanssa aika yksityiselle koska eihän tuo normaaliakaan ole, vaikeuttaa siis nykyisin normielämää, muutoin reipas lapsi.

mies tuli ja kertoi että lri oli nauranut heidät pois vastaanotolta. katsonut liikeradan ja se ollut ok joten oli sanonut että kaikki on kunnossa ja huolehditaan turhaan.

mies oli tähän tyytynyt, ollut nolo kun lri oli nauranut miksi aika varattu...

oikeasti: jos ei ole mitään vikaa, vikaa, vikaa NIIN MITÄ SITTEN, sanotaanko lapselle aina että voivoi lri sanoi ettei jalassa ole mitään vikaa,
mistä pirusta lri muka tietää ilman verikokeita jotka olisin halunnut otettavaksi ettei ole leukemiaa tms.
mitä miehelle sanoa kun itse en olisi lähtenyt lristä pois ennenkuin olisin saanut jotain kättäpidempää, tutkimuksia tai ainakin ohjeita joiden kanssa tuota arkea sitten voisi miettiä mutta ei...
ja tuosta vielä maksettiin vajaat 80euroa, prkl. minä olisin kieltäytynyt maksamasta jos kerta lri kieltäytyi tutkimasta :( :(

anteeksi purkaus!!! harmittaa vain itkevälle leikki-ikäiselle sanoa että älä valita, ei lrin mielestä ole mitään vikaa...

Tietämättömille tiedoksi, että lri lienee sama, kuin lääkäri.

Mutta siis asiaan... Kyllä minäkin nyt vaihtaisin lääkäriä ja vaatisin ne tutkimukset! Ei ole normaalia noin kovasti liikkumista rajoittavat kivut tuon ikäisellä. Kyllä pitäisi ainakin niitä verikokeita katsoa. Ärsyttää kyllä tuollainen asenne lääkäreillä. Jos mitään ei näy päälle päin, niin sitten ei ole vikaa. :( Varaa aika toiselle lääkärille, menet itse mukaan ja VAADIT lähetettä tutkimuksiin!

Mulla meni koko juttu täysin ohi, mäkin takerruin vain tuohon umpityperään lyhenteeseen, jonka mäkin luin koko ajan "liri".

Ap:lle vinkiksi, että kannattaa opetella kirjoittamaan ennenkuin tekee älyvapaita aloituksia.

Itsekin takerruin tuohon sanaa. Ensin luin lidl( :D En tiedä miksi tai miten sain ), sitten iri ja mietin pitkään mikä se on (luulin ensiksi sen olevan joku kaksplussan on koodi jostain :D )... mut joo, seuravaksi takerruin lähinnä siihen... että ½vuotta kestänyt ja nyt vasta lääkäri!!!! Miten olisi ollut ajoissa lähteä hoitamaan asiaan ? Neuvolaan ja neuvolassa pääsee lääkärille. Ei minusta ole normaalia pitää noin kauan vaivaa ja nyt sitten valittaa lääkärissä käyntiä. Kai se lääkäri on kelannut, ettei hätää ole..koska se on jo noin pitkää kestänyt ja sen kanssa olette voineet myös elää.

Kun mun esikoiseni ontui ja valitti jalkaansa, niin otettiin ainakin reuma- ja borrelioosikokeet, sekä röntgenkuvat.

Sitten se meni ohi itsestään. Kipu oli jalkaterässä ja tyttö käveli jalkateräänsä & varpaitaan varoen. Lääkärin mukaan ilmeisesti virustaudin jälkitila, "tauti jäänyt muhimaan niveleen".

Aika törkeä lri (joka siis minusta on itsestäänselvästi lyhenne lääkäristä) jos ei tutkinut mitenkään.

Yhteistyössä