Y
Yksinkö tästä
Vieras
Mies jätti minut ja parivuotiaan lapsen. En pääse asiasta yli, yritän olla hänelle ystävällinen ja keskustella mutta miehellä ei ole keskusteluhaluja. Suurimmat riitamme koskivat lapsenhoitoa kun hän en saanut häneltä apuja lapsenhoitoon. Harrastukset, vapaa-aika ja ystävät jäivät minulta kokonaan. Nyt lapsi on hoidossa päivät ja asiat helpottuneet mutta mies on katkera siitä kun olen vaatinut häneltä enemmän apua ja sanoi kylmästi että suhteemme on ohi. Yritän pelastaa perhe-elämämme ja mies kuuntelee kyllä kaikki iloiset asiat mitä lapseen liittyy mutta on todella kylmä minua kohtaan. Minua pelottaa jäädä yksinhuoltajaksi enkä usko selviytyväni elämästä. Olen niin masentunut että usein ajattelen itsetuhoisia ajatuksia. Mies tuntuu olevan onnellinen ilman meitä vaikka kaipaakin lasta. Miten tästä selviää hengissä? Koko maailma on romahtanut ja lapselta on rikkoutunut perhe. Olisin valmis tekemään melkein mitä vaan jotta saisimme perheen kasaan mutta mies on niin kylmä ja haluton, pakenee työhönsä.