Prkle minkä mies meni tekeen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Että ottaa päähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Että ottaa päähän

Vieras
Lähti eilen serkkujensa kanssa kaupungille. Puoli neljän aikaan yöllä hakivat meiltä jääkaapista kaljaa ja lähtivät jatkamaan yhden serkun kotiin. Mä silloin miehelle sanoin, että eikö olis jo aika jäädä kotiin. Kysyi multa lupaa lähteä, mä vaan totesin etten ole sen äiti joka niitä lupia jakelee, itse pitää osata järkevästi valita. Hänen tyttärensä on meillä isäviikonlopulla ja haluais varmaan isäänsäkin nähdä. No mä menin toiseen huoneeseen ja mies juoksujalkaa lähti serkkujensa mukaan.

Tänään soitin puolen päivän kieppeillä, että tulisin hakeen, vaan ei kuulemma aikonu tulla. Siellä se nyt vetää kaljaa toista päivää. Mä olen hänen lapsensa ja meidän kahden yhteisen (+vauvamahan) kanssa kotona.

Kohta mä vaihdatan lukot tuohon ulko-oveen. Siellä viettäköön mahtavan kesän serkkujensa kanssa. Viikon päästä pitäis lomareissulle lähteä sen kanssa plus tietty kaikkien lasten. Taidan lähteä sinne yksin lasten kanssa, kun mua ei yhtään huvita edes nähdä koko ihmistä.

Ollaan oltu seitsemän vuotta yksissä eikä vielä koskaan aiemmin ole tehnyt tällaista. Ja sen tiedän, ettei ole vieraissa, kun käväisin hänen yhden serkkunsa luona piipahtamassa ja hän oli siellä yön viettänyt. Nythän voi tietty olla missä vaan. Mua vaan ottaa niin pattiin, kun perheellisen miehen tarvii yks'kaks ruveta leikkiin tollasta.

Mistä ihmeestä nää miesten fiksut neronleimaukset oikein saa alkunsa????

Aika vattumaisesti tehty... Ite ottaisin kyllä sellaiset herne-maissi-paprikat nokkaan ettei tosikaan! Mun avokki on kyllä tehny melkein samat, ei ihan noin pahasti, mutta hänen lapsensa ollessa meillä isäviikonloppua, lähtenyt illalla ryyppäämään ja tullut aamulla vasta klo 10 takaisin ja edelleen kännissä.. sillon annoin sellaset saarnat et huhhuh, mut haukuthan mä siitä vaan ite sain.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miehensä lapsesta piste. Jos isä ei ole kotona viikonloppuna jolloin etä on kylässä eikä ole järjestänyt lapsenhoitoa niin ei tarvitse olettaa et uo hoitaa.

mutta se on jokatapauksessa LAPSEN TOINEN KOTI! Ja jälleen kerran lapsi on SYYTÖN!

Mä sanoin miehelle, että sulla on unohtunut oma tyttös tänne. Soitti sitten exälleen, että mä tuon tytön kotiin. No miehen ex soittaa mulle, että monelta tuon. Tyttö halus kuitenkin olla meillä, kun on nuo pikkusisaruksetkin ja kotona olis kaksin äitinsä kanssa. En mä sitten raskinu viedä. Tuossahan tuo menee. Käytiin hakeen tytön äitin luota uikkarit ja yritetään pitää hauskaa lasten kanssa. Lapsilla on hauskaa, mua vituttaa niin lahjakkaasti, ettei mikään ole hauskaa. Eihän tuosta nyt lasten tarvi kuitenkaan kärsiä. Eli meillä onkin nyt sitten äitipuoliviikonloppu. Heh...

Miehelle en ole edes soittanu enää, ei tiedä tytön olevan täällä. Ei huvita kuulla eikä nähdä koko ukkoa. Mitenhän sitä malttaa olla huutamatta sille, kun (tai jos) joskus kotiin sattuu eksymään? Täytyy johonkin purkaa kiukut ja olla kuin ei koko miestä huomaiskaan sitten. Ellen siis ole lukkoja vaihtanu. Kyllä tää on niin syvältä että.

Jos en olis raskaana, niin veisin kaikki kolme anopille ja sanoisin, että hoidappa tää viikonloppu ja sitten lähtisin ite jonnekki kaljalle. Toisaalta eipä tule nyt krapulaa.

Ajattelin, että lähtisin huomenna (jos ukkoa ei ole kuulunu) omille vanhemmilleni lasten kanssa kyläileen 200km päähän. Siinäpä ukko kävelis työhommat. Meillä kun ei muuta autoa ole kun miehen työsuhdeauto ja se on täällä kotona.

Tuttu tilanne :(
Monen monta kertaa olen miehen lapset hoitanu (silloin kun olivat pienempiä), kun mies on taapaamisviikonloppuina ollu kännis. Mutta ei mulla oo kyllä tullut mieleen "palauttaa" lapsia, hehän kuuluvat meidän perheeseen!?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ajattelin, että lähtisin huomenna (jos ukkoa ei ole kuulunu) omille vanhemmilleni lasten kanssa kyläileen 200km päähän. Siinäpä ukko kävelis työhommat. Meillä kun ei muuta autoa ole kun miehen työsuhdeauto ja se on täällä kotona.

Mä tekisin varmaan kans näin :D

ja siksi olenkin sitä mieltä et olisi kiva jos uo ottaisi yhteyttä ja toisi lapsen kotiin. Ap lähde vaan pois ei kannata tapella kun tulee kännissä kotiin ja neuvo: älä paina villasella. Itsellä ongelmia kun odotin kakkosta ja nyt ero tulossa. Kuvioissa toinen nainen. En tiennyt et meillä on engelmia ollekaan, mies vaan ilmoitti ettei ole ollut onnellinen muttei viitsinyt puhua ja löysi toisen...

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Tuttu tilanne :(
Monen monta kertaa olen miehen lapset hoitanu (silloin kun olivat pienempiä), kun mies on taapaamisviikonloppuina ollu kännis. Mutta ei mulla oo kyllä tullut mieleen "palauttaa" lapsia, hehän kuuluvat meidän perheeseen!?

Eli lapsi pois omasta kodista, kun isä ei siellä ole? Kaikkea sitä kuulee. Entäpä jos äidillä omat suunnitelmat, ja vaikka matkoilla? Mihin lapset?

miehensä lapsesta piste. Jos isä ei ole kotona viikonloppuna jolloin etä on kylässä eikä ole järjestänyt lapsenhoitoa niin ei tarvitse olettaa et uo hoitaa.

Jos unohdetaan se äitipuoli, niin onhan sillä miehen lapsella myös ne sisar puolet, että eikö ole kohtuullista että sisarukset tutustuvat keskenään vaikka isä olisikin mätä ja vaikka periaatteessa ei olekaan äitipuolen asia huolehtia "toisten" lapsista.

jos isä ei voi hoitaa niin tapaamisoikeus pois. Ei ole uo:n vastuulla toimia lastenhoitajana tai siitä maksetaan palkka ja sovitaan erikseen.

Mikä lehmä! Ei ole vastuussa jäkä jäkä! Mistä ne miehet löytääki tollasia piruja lastensa elämään?

en vain odota että kukaan hoitaa lapsiani ilmaiseksi. Riippuu aina tilanteesta mutta vastuussa lapsista on vain minä ja mieheni. Onneksi en ole äitipuoli jolta odotetaan....

Nooooh kerrankos sitä ratkeaa oikeen kunnolla. Toki olisi voinut valita paremman ajankohdan ettei tyttärensä olisi ollut just silloin isäviikonlopulla. Tuskinpa tuosta tiheä tapa yhtäkkiä tulee.

en vain odota että kukaan hoitaa lapsiani ilmaiseksi. Riippuu aina tilanteesta mutta vastuussa lapsista on vain minä ja mieheni. Onneksi en ole äitipuoli jolta odotetaan....

Eihän susta raukasta edes olis siihen!

tarkoittaa varmaankin sitä et lapsillani tulee olemaan äitipuoli mikä on aivan ok asia. Tosin tulen kunnioittamaan tulevaa äitipuolta enkä vaadi että hän kantaa vastuuta lapsistani. Mitä pahaa on tässä? Saa toki olla elämässä mukana ja ottaa vastuuta jos haluaa mutta en oleta sitä automaattisesti.

Yhteistyössä