U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja siksi olenkin sitä mieltä et olisi kiva jos uo ottaisi yhteyttä ja toisi lapsen kotiin. Ap lähde vaan pois ei kannata tapella kun tulee kännissä kotiin ja neuvo: älä paina villasella. Itsellä ongelmia kun odotin kakkosta ja nyt ero tulossa. Kuvioissa toinen nainen. En tiennyt et meillä on engelmia ollekaan, mies vaan ilmoitti ettei ole ollut onnellinen muttei viitsinyt puhua ja löysi toisen...
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Jos kotiutuu känässä niin en alkais saarnaamaan mitään, känniselle kun ei kannata puhua mitään, ei myöhemmin muista kuitenkaan tai alkaa hankalaksi sulle ja häipyy uudestaan. Pistät vaan tyypin nukkumaan ja otat asian puheeksi vasta kun on selvin päin ja mielellään vielä pahimman krapulan ylittäneenä. Sitten voitkin kertoa mielipiteesi miehen käytöksestä ja tyttärensä unohtamisesta (ja lapset eivät kuulolla), jos jaksat itse pysyä kylmän viileenä niin viesti menee paremmin perille ja saa mies ajattelemisen aihetta.
Näin juuri. Sit saa morkkistella ja rypeä itsesäälissä kun on ollut kusipää.
Krapula tehostaa hyvin vielä sitä asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Jos kotiutuu känässä niin en alkais saarnaamaan mitään, känniselle kun ei kannata puhua mitään, ei myöhemmin muista kuitenkaan tai alkaa hankalaksi sulle ja häipyy uudestaan. Pistät vaan tyypin nukkumaan ja otat asian puheeksi vasta kun on selvin päin ja mielellään vielä pahimman krapulan ylittäneenä. Sitten voitkin kertoa mielipiteesi miehen käytöksestä ja tyttärensä unohtamisesta (ja lapset eivät kuulolla), jos jaksat itse pysyä kylmän viileenä niin viesti menee paremmin perille ja saa mies ajattelemisen aihetta.
Näin juuri. Sit saa morkkistella ja rypeä itsesäälissä kun on ollut kusipää.
Krapula tehostaa hyvin vielä sitä asiaa.
Väärin.
Pitää odottaa että krapula on ohi, tyhmää siinä ruveta nalkuttamaan, koska sitähän se on vaikka mitenkä syy olisi.
Minulta ainakin menisi kaikki tuollainen "moraalinen" saarnaaminen ohi kunnes olen siinä kunnossa että voin keskittyä selkeästi siihen asiaan ja pystyn itse vastaamaan.
Tuo naisten "lyö kun se on alhaalla" mentaliteetti voi aiheuttaa hyvin päinvastaisiakin reaktioita joissakin miehissä, saattaa moni yllättyä vaikka.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mies tuli eilen kotiin puolilta päivin. Ei ollut uskaltanut tulla yöllä kapakasta. Mun oli tarkotus olla niinkuin en olis huomannutkaan koko miestä, mutta ei pinna enää kestäny. Mä olin todella vihainen siitä, kun tuollaista tekee. Aikani kun hänelle mesosin, niin lähdettiin lasten kanssa rannalle.
Illalla kun laitoin lapset nukkuun, niin puhuin hänelle ekan kerran mesoamisen jälkeen. Sanoin, että toista kertaa ei tarvi kokeilla enää moista. Mä en yksinkertaisesti sitten enää ota tähän takaisin. Mies sanoi, että meni överiksi ja ei sitten uskaltanu enää tulla yöllä kotiin. Totesi vain, että nyt on sitten tämän kesän kapakkakierrokset tehty. Oli oikeasti pahoillaan. Ja varmaan näin kävikin, että kun muutkin jatkoi, niin hällä viinapäissään tuli halu lähteä. Ja senhän tietää, että kaikilla ei silloin välttämättä ole se järki mukana.
Sanoin siihen vielä, että mä en ala tätä asiaa enää sen enempää jauhamaan, vaan hän tietää realiteetit missä mennään eli seuraavaa anteeksiantoa ei tällaisesta tule. Joten eiköhän tämä tilanne tästä. Ainakin nyt uskon siihen ja pakkohan mun on uskoakin, kun muuten ei oikein yhteinen elämä toimi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:himan; sähän et varmaan koskaan töpeksi missään asiassa. Jos ap:n mies ekaa kertaa useampaan vuoteen tekee noin, niin ei se varmaan ole maata kaatavaa. Jokainen varmaan tekee joskus jotain tyhmää.
Alkuperäinen kirjoittaja himan:Minusta on todella ihmeellistä, että te naiset siedätte tuollaisia idiootteja...
Alkuperäinen kirjoittaja himan:Ihmetyttää kieltämättä, miksi naiset ovat alkoholiongelmaisten ja luonnevikaisten miesten kanssa. Olkaa toki vain ihan rauhassa...
Alkuperäinen kirjoittaja N41v:Alkuperäinen kirjoittaja himan:Ihmetyttää kieltämättä, miksi naiset ovat alkoholiongelmaisten ja luonnevikaisten miesten kanssa. Olkaa toki vain ihan rauhassa...
No eipä ap:n mies kauheasti kuulosta "alkoholiongelmaiselta" tai "luonnevikaiselta". Pikemminkin ihan päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Ja nyt sitten elämässä eteenpäin.
![]()