Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"Omassa lapsuudessa olleet Nokiat"![]()
Minustakin se oli hupaisa kommenti, ja ei ole haudassa mikään osa minua vielä.
Lapsuuteni on lankapuhelinlapsuus, ei pelin peliä, eikä aluksi edes näppäimiä, vaan se valintalevy...
Minustakin se oli hupaisa kommenti, ja ei ole haudassa mikään osa minua vielä.
Lapsuuteni on lankapuhelinlapsuus, ei pelin peliä, eikä aluksi edes näppäimiä, vaan se valintalevy...
Alkuperäinen kirjoittaja ei kans vielä hautaa lähellä;28138841:samoin
ainoo *viihdyke* lankapuhelimessa oli soittaa JUTTULUURIIN![]()
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;28138847:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kans vielä hautaa lähellä;28138841:samoin
ainoo *viihdyke* lankapuhelimessa oli soittaa JUTTULUURIIN![]()
Ehkä saatan olla vähän hidas, mutta mitä helvettiä asiaan liittyy äidin netin käyttö tai telkkarin katsominen?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28138774:Jos sä olet nyt 30, niin sulla on ollut matopelillä varustettu puhelin 15-17-vuotiaana. Lapsi?
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;28138782:Harvemmalla lapsena nokian omistaneena omaa vielä teiniä. Meillä oli lankapuhelin, olen 36 ja teini täyttää 17
Keskustelin tämän äidin kanssa, niin hän sanoi että oli katsonut jostain ohjelmasta, että "puhelimista tuleva sähkömagneettinen säteily ja sen laitteen lähellä aivoja pitäminen vaikeuttaa unen saantia merkittävästi"
Nukkumaanmenoaika ei siis ole klo 9 ainakaan vanhemmalta, mutta haluaa kerätä puhelimet pois, että saisivat unta. Ongelma ei siis ole, että käyttäisivät sitä pitkälle puoleen yöhön, vaan se että käyttää puhelinta liian lähellä nukkumaanmenoaikaa, koska hänen mukaansa se vaikeuttaa nukkumista.
T. ap