Puhuin eilen miehen kanssa. Järjetön angsti.... :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taas hyvä esimerkki ettei rehellisyys kannata. Miksi edes kysyä asiaa johon ei halua välttämättä rehellistä vastausta? Toinen vaihtoehto on sitten valehtelu ja siitäkin mies saisi haukut.

:hug: Ei tainnu isäntä raukka paljon miettiä mitä suustaan päästi..Ei, et oo läski ja jos yhtää lohduttaa niin mä sain kans kamalan masennuksen aikaseks kun kävin neuvolan vaa-alla..

Sun miehes möläytti tollasen, mäkun isännälle heitin saman kysymyksen se käski mun kirjoittaa et mitäs vi**ua se sulle kuuluu, jos sulla on ongelma ittes kanssa, hanki apua tai silikonit...Että sellasia miehiä..

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21895222:
Minusta jotenkin se "olet pullukka" olisi vielä siellä ok rajoissa, mutta tuo "sinulla on liikaa selluliittia" menee vähän yli mun ymmärryksen.
Paitsi jos kysymys kuului: "Onko sulla mun mielestä liikaa selluliittiä?".

Tyhmyydestä sakotetaan. Älä kysy jos et halua kuulla vastausta.

En tajua noin pinnallisia miehiä. Joskus voisivat miettiä mitä niillä nyt on, eikä aina kaivata jotain uutta, parempaa.
Ehkä niillä jo huomenna todetaan penissyöpä- entäs sitten?

[QUOTE="Niin";21895394]Paitsi jos kysymys kuului: "Onko sulla mun mielestä liikaa selluliittiä?".

Tyhmyydestä sakotetaan. Älä kysy jos et halua kuulla vastausta.[/QUOTE]

Niin, muttei ap ainakaan kertonut että hän olisi sellaista kysynyt, ja mainitsi erikseen ettei hänellä ole erityisesti selluliittia.

Tarkoitan vaan sitä, että jos toinen on ylipainoinen, niin pullukkahan silloin on (vaikka joku ehkä mieltää, että pullukka on todella lihava, mutta...) mutta jos ihmisellä oikeasti on todella vähän selluliittia, niin minusta kommentti "sinulla on liikaa selluliittia" menee yli. Tai se menis mun mielestä samaan luokkaan, jos mies olisi sanonut että sä olet aivan tajuttoman läski (jota ei kuitenkaan sanonut, vaan sanoi että ap on pullukka, ja eihän ap kuitenkaan hoikka ole, mikä sana sille nyt sitten olisi parempi?)

Vaikka mies olisi maailman kaunein adonis, hän tuskin kiinnnostaisi minua, jos päästäisi suustaan sammakoita eikä olisi järkeä/tunnetta päässä :confused: Joku muukin kai mättää.
Ja mitäs sitten, vaikka pitäisikin pullukkana, jos jokatapauksessa rakastaa?? Mutta tästäkö on nyt sekin kateissa? Halut ainakin, mutta johtuuko ne miehestä vai sun "pullukkuudesta", sekään ei selvinnyt?

No, mä kysyin miks ei, eikä se osannu vastata. No, ehdottelun jäkeen selvis, että oon pullukka. :ashamed:
EHDOTTELUN jälkeen? Eli jankutit vaihtoehtoja mikä sussa vois olla vialla ja ite ehdotit että ai sikskö että oon pullukka?

Kuvitelkaa nyt oikeesti ittenne miehen asemaan:

- Niin mikä mus on vialla? Oonko ruma?
- Et oo ruma. Oot ihan nätti.
- Ai ihan nätti? No mikä sit vialla? Mun selluliitit vai, nekö häirittee.
- No ei häiritte.
- Ai ei häiritte? Mut niitä on vai silti?
- No onhan sulla vähän.
- Ai oon hirvee selluliittiperse? Oonks mä hirvee läski?
- No et oo hirvee läski.
- Ai en HIRVEE läski? Mut läski kuitenkin?
- No ehkä vähän pullukka. Voitasko jo lopettaa?
- PULLUKKA! Voi jumalauta, sika, mä muutan äidin luo ja kirjotan susta Kaksplussalle!

[QUOTE="Pullukka";21895522]

- No ei häiritte.
- No onhan sulla vähän.
- No et oo hirvee läski.
- PULLUKKA! Voi jumalauta, sika, mä muutan äidin luo ja kirjotan susta Kaksplussalle![/QUOTE]

Näinhän se usein menee.. :laugh:

Siis tää menee nyt yli mun ymmärryksen. Pitäiskö miesten omille puolisoilleenkin olla mielin kielin jos toinen haluaa rehellisen vastauksen. Ap:n mitat kertovat että hän on lievästi ylipainoinen, BMI on 27,6.
Miksi loukkaantua jos mies sanoo että oot pullukka? Jos sä taas kuulit mitä sä luulit miehesi sanovan ja nyt vaan loukkaannuit aivan suotta.
Selluliitti on meidän ikävä ystävä, sitä tulee laihoillekin (tiedoksi kaikille jotka eivät sitä tienneet) ja se on siitä vielä ikävää että sitä ei hevin saa pois. Mutta onko sulla oikein appelsiini-iho vai onko hieman pyöreyttä lantion ja reisien seudulla ja tämän takia miehesi ajattelee että sulla on selluliittia?

Ja kauneus, voi jessus. Jos sä olet hyvässä parisuhteessa niin mitä h*lvetin väliä sillä on pitääkö se mies sua seksipommin näköisenä, kauniina vai vaan nättinä? Jos teidän elämä, incl. seksielämä on ollut molempia osapuolia tyydyttävää ja olet onnellinen niin miksi stressata tolla.

Mä tiedän että mun miehen mielestä Janina Frostel, Karita Tykkä on suomalaisista aika hotteja, enkä mä ole heidän näköisensä niin en mä ota stressiä. Mun mielestä George Clooney ja Brad Pitt on aika hotteja mutta ei mun mies muistuta kumpaakaan ja silti se on ihan hotti!! Se on tiennyt mitä se tässä paketissa saa ja mä mitä mä sain. Kumpikaan ei halaja nuoruutta takaisin vaan kilot, rypyt, kaljuuntuminen, roikkuvat tissit otetaan vastaan!!

Ompa pässi mies, ei noin sais sanoa kenellekään. Tai ainakin tonkin ois voinu vähän nätimmin ilmasta.. Miehet tosin ei yleensä paljoakaan ajattele mitä suustaan päästelee..
ja jollain tavalla ainakin ite toivoisin olevani mieheni mieleen, olinpa minkä kokoinen vaan.

[QUOTE="Pullukka";21895522]
- No ei häiritte.
- No onhan sulla vähän.
- No et oo hirvee läski.
- PULLUKKA! Voi jumalauta, sika, mä muutan äidin luo ja kirjotan susta Kaksplussalle![/QUOTE]

Tää on paras!! :laugh::laugh:

Jos mieheni lihois 10kiloa, en harrastais sen kanssa seksiä. Vihaan läskikahvoja, selluliittiä, riippumaha on niin ällööö. Hengästynyt läskikasa päällä.. yök yök
Mutta toki se OLISI se sama ihminen kiloista riippumatta, rakastaisin sitä aivan yhtä paljon. Mutta himo loppuis kuin seinään.
Nyt kuvitellaan, että mies tulisi inttaamaan että olenko komea ja haluttavaa jne Siihen vastaisin rehellisesti sillä onneks mun mies ei ole mikään akka joka sais tästä kriisin ja draaman aihetta, vaan tulis oikeasti muutosta asiaan :)
MUTTA jos olisin lesbo, valehtelisin!!!

Törkeästi sanottu mieheltäsi. Tuollaista ei helposti pysty unohtamaan ja seksikin kärsii jos päässä pyörii vain mitä mieltä mies on omasta kropasta.

Me olemme molemmat keränneet kiloja ja siitä vitsailemme toisillemme, siis omista kehoistamme. Lievää ylipainoa on siis. Mutta jos mieheni sanoisi minulle että olen pullukka enkä ole kuumaa tavaraa hänen mielestään niin en koskaan unohtaisi. Vaikka sitten olisin asiasta tiedustellut. On asioita joita ei vain sanota vaikka toinen inttäisi. Kuten että kulta, on sulla pieni penis mutta se on suloinen.

Peesi tälle!! Itte olen selkeesti ylipainonen (painoa kehtaa kertoa), ja kun sanon että olen läski, niin avokki tuhahtaa ja sanoo että etkä ole, olet just hyvä tuollasena. Tällasta sen pitäis olla.. Tosin yhteiselämää takana vaan 4vee..

Jos mieheni lihois 10kiloa, en harrastais sen kanssa seksiä. Vihaan läskikahvoja, selluliittiä, riippumaha on niin ällööö. Hengästynyt läskikasa päällä.. yök yök
Mutta toki se OLISI se sama ihminen kiloista riippumatta, rakastaisin sitä aivan yhtä paljon. Mutta himo loppuis kuin seinään.
Nyt kuvitellaan, että mies tulisi inttaamaan että olenko komea ja haluttavaa jne Siihen vastaisin rehellisesti sillä onneks mun mies ei ole mikään akka joka sais tästä kriisin ja draaman aihetta, vaan tulis oikeasti muutosta asiaan :)
MUTTA jos olisin lesbo, valehtelisin!!!

Kuinka paljon sun mies painaa nyt, jos siitä 10 kilolla tulee hengästynyt läskikasa? :o :o

No itse olet nyt leikkiin ryhtyny ja kun sitä rehellisyyttä aina vaatimalla vaaditaan niin... Miksi ehdottelit tai alun alkaen edes kysyit moista? Jos teidän suhde toimii ja ootte onnellisia, ei oo väliä vaikket sä Pamelalta näytäkään sun miehes silmissä :D

[QUOTE="mies";21895635]Syö vähemmän kuin kulutat.

Ja koita ymmärtää miestäsi. Miehesi nai kauniin ja sopusuhtaisen naisen ja nyt nainen on läski pullukka.[/QUOTE]

Entä päteekö sama myös miehiin? Että kaljamahaa ei kasvateta jne.

>Kuinka paljon sun mies painaa nyt, jos siitä 10 kilolla tulee hengästynyt läskikasa?

Siis jos pelkkää rasvaa (ei lihasmassaa) tulee yhtäkkiä 10kg extraa, kyllä se on aika ällöä. En vaan tykkää jenkkakahvoista ja riippumahasta sängyssä, jotkut tykkää. Jotkut jopa kuvittelee, että oma riippumaha on "söpö ja pieni" ja läskikasa on 100++kg.

Oikeasti läskikasaan on paljon lyhyempi matka. x) x)

Hölmöä sanoa noin kun tietää että se on loukkaavaa. Mutta jos olet oikeasti pullukka ja miehesi ei sellaisesta syty niin mitä siinä sitten voi tehdä? En minäkään syty ylipainoiselle miehelle... Ja miksi nätti ei riitä sulle?

Hölmöä sanoa noin kun tietää että se on loukkaavaa. Mutta jos olet oikeasti pullukka ja miehesi ei sellaisesta syty niin mitä siinä sitten voi tehdä? En minäkään syty ylipainoiselle miehelle... Ja miksi nätti ei riitä sulle?

No onhan se varmaan ap:n mielestä ihana olla parisuhteessa miehen kanssa, joka ei pidä häntä haluttavana.. Yeah right my ass. Siksi ei varmaan riitä..

Yhteistyössä