Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Paitsi jos kysymys kuului: "Onko sulla mun mielestä liikaa selluliittiä?".Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21895222:Minusta jotenkin se "olet pullukka" olisi vielä siellä ok rajoissa, mutta tuo "sinulla on liikaa selluliittia" menee vähän yli mun ymmärryksen.
EHDOTTELUN jälkeen? Eli jankutit vaihtoehtoja mikä sussa vois olla vialla ja ite ehdotit että ai sikskö että oon pullukka?No, mä kysyin miks ei, eikä se osannu vastata. No, ehdottelun jäkeen selvis, että oon pullukka. :ashamed:
Törkeästi sanottu mieheltäsi. Tuollaista ei helposti pysty unohtamaan ja seksikin kärsii jos päässä pyörii vain mitä mieltä mies on omasta kropasta.
Me olemme molemmat keränneet kiloja ja siitä vitsailemme toisillemme, siis omista kehoistamme. Lievää ylipainoa on siis. Mutta jos mieheni sanoisi minulle että olen pullukka enkä ole kuumaa tavaraa hänen mielestään niin en koskaan unohtaisi. Vaikka sitten olisin asiasta tiedustellut. On asioita joita ei vain sanota vaikka toinen inttäisi. Kuten että kulta, on sulla pieni penis mutta se on suloinen.
Jos mieheni lihois 10kiloa, en harrastais sen kanssa seksiä. Vihaan läskikahvoja, selluliittiä, riippumaha on niin ällööö. Hengästynyt läskikasa päällä.. yök yök
Mutta toki se OLISI se sama ihminen kiloista riippumatta, rakastaisin sitä aivan yhtä paljon. Mutta himo loppuis kuin seinään.
Nyt kuvitellaan, että mies tulisi inttaamaan että olenko komea ja haluttavaa jne Siihen vastaisin rehellisesti sillä onneks mun mies ei ole mikään akka joka sais tästä kriisin ja draaman aihetta, vaan tulis oikeasti muutosta asiaan
MUTTA jos olisin lesbo, valehtelisin!!!
Hölmöä sanoa noin kun tietää että se on loukkaavaa. Mutta jos olet oikeasti pullukka ja miehesi ei sellaisesta syty niin mitä siinä sitten voi tehdä? En minäkään syty ylipainoiselle miehelle... Ja miksi nätti ei riitä sulle?
No et todellakaan ole läski, noi äijät on pölvästejä kun päästelevät
suustaan mitä sattuu! unohda koko juttu.