Puhukaa mulle järkeä! Oon ihan idiootti, kun olen hermona miehelleni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tai siis periaatteessa syystä: mies lähti kahden aikaan viemään kaveriaan johonkin, ja aikoi tulla pian takaisin. Samalla reissulla on edelleen, välillä kävi kotona hakemassa aurinkolasinsa ja läksi. Ja siitä aikaa nyt tunti, silloin sanoi, että tulee viimeistään vartin päästä.

On ihan autolla tosiaan liikenteessä, ei ole "mieron tiellä", mutta mua ärsyttää, että ei voi ilmoittaa mitään, jos menee kauemman aikaa kuin on sanonut! Itse ei viitsisi vähän väliä viestitellä tai soittaa, että no missä olet ja milloin oikein tulet.

Suututtaa ja raivostuttaa ihan hirveästi. Mies on muuten ihana ja kunnollinen, mutta viikonloppuisin häntä ei paljon kotona näy. Tekee aina tämmöistä, vaikka olen useasti sanonut, että en tykkää yhtään. Ymmärrän, että tarvitsee omaakin aikaa, mutta miksi v*tussa ei voi ilmoittaa mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja outoa mutta olisko:
kattelemassa kylillä naisia?

Enpä ihan usko, on luultavasti kuskaamassa kavereitaan vieläkin (kaverit olivat kyydissä kun haki aurinkolasinsa). :) Ei sillä ole tarvetta lähteä varta vasten muita naisia kattelemaan, suhde ihan kunnossa ja tuntuu aina vaan minusta tykkäävän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lähti viemään kaveriaan johonkin ?

omituisia suhteita teillä. meillä aina kerrotaan minne mennään eikä vaan lähdetä johonkin.

Sitä mä luulen, mutta olisi voinut ilmoittaa. :headwall:
Sanoi se tuossa käydessään, että menee viemään kaverinsa yhden tyypin luokse, mutta ei sinne ihan näin pitkä matka ole >:(

joo,aikatauluissa hyvä pysyy jos mies lupaa ja sovituista pidettävä kiinni,molemmin puolin. hei,jospa menet itse samalla tavalla?! miehet ei aina tajuu...niille pitä näyttää,samalla tavalla. :laugh: :whistle: ja voin sanoo että toimii ;) =) ainakin täällä

nyt vaan katella naisia vähissä vaatteissa kadulla, kohta sekin ilo on ohi kun muijat vetää palttoot päälle kun syksy tulee. iloisesti sitten teillä peitto illalla heiluu kun on ensin kiihottunut kauniista naisista.

Alkuperäinen kirjoittaja anna sen:
nyt vaan katella naisia vähissä vaatteissa kadulla, kohta sekin ilo on ohi kun muijat vetää palttoot päälle kun syksy tulee. iloisesti sitten teillä peitto illalla heiluu kun on ensin kiihottunut kauniista naisista.

Vertaistukea kantsii ettiä muualta kuin tästä ketjusta/minulta, kun tämmöistä tilannetta nyt ei ihan ole. :D Mä vielä kertaan, että minua raivostuttaa se, ettei ilmoita mitään - en tässä epäile mitään pettämisiä. :)

on tuommoisia.

Minun mies oli jättänyt tuossa yksi ilta (kuuden aikaan) lapun pöydälle että lähti pyöräilemään ... joopa joo. Oli mennyt kaverinsa raksalle "terassia" tekeen, siis juomaan kaljaa ja tuli puolen yön jälkeen. Toi on vaan NIIN ärsyttävää. En mäkään mitään pettämistä epäile mutta olisi se kiva jos kertois reilusti milloin (suurinpiirtein) tulee kotiin.

Viime sunnuntaina sama juttu, mutta tällöin tiesin missä on. Kun laitoin viestiä, milloin tulet niin vastauksena tuli "ihan kohta" - kohta oli kyllä aika pitkä aika :/

Joo ja mä sit pistin miehelle viestiä ja kysyin, että työnsittekö te sen auton sinne, niin kehtas laittaa että "joo työnnettiin." Mä vastasin, että pitää lähteä itsekin työntelemään, palataan.

Nyt kiehuu yli äyräitten, pitääkö se olla niin prkleen koppava ja näsäviisas, kun itse lupaa yhtä ja tekee toista :headwall:

Mää sanoisin, että en minäkään voi noin tehä. Jos ei tajua, niin lorvisin kylillä yhen viikonlopun. Laukkoisin välillä kotiin vaihtamaan paitaa ja ettimään aurinkolaseja tms. Sitte taas painusin menemään ja huikkaisin, että tuun ihan just kohta, ehkä.

Mä en ainakaan pysty edes meneen nukkumaan jos miehestä ei kuulu mitään ja tiedän sen olevan kaljapäissään jossain ... naurettavaa tiedän, kyllähän aikuinen ihminen pystyy itsestään huolen pitämään. Mun mielestä se vaan kuuluu parisuhteeseen että ilmoitetaan reilusti mihin mennään ja milloin tullaan.

No, sun mies on kuiteskin selvinpäin, eiköhän se sieltä kohta kotiudu :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo ja mä sit pistin miehelle viestiä ja kysyin, että työnsittekö te sen auton sinne, niin kehtas laittaa että "joo työnnettiin." Mä vastasin, että pitää lähteä itsekin työntelemään, palataan.

Nyt kiehuu yli äyräitten, pitääkö se olla niin prkleen koppava ja näsäviisas, kun itse lupaa yhtä ja tekee toista :headwall:

hoh hoh onnea vaan suhteellenne :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

:D ..sori.. :ashamed:
Mä varmaan tekisin tossa tilanteessa sen että lähtisin jonnekin itse. ja vastaisin vaan kysymyksiin et "tuun kohta" yms. samaa mitä mieskin. Tai jos on lapsia niin pomppaisin pystyyn jo aikaisin aamulla että mies ei kerkee lähteä mihinkään ja miehen herätessä häippäisin ovesta ulos sanoen jotain epämääräistä ja sitten olisin päivän jossain nautiskelemassa. Vastailen vaan et joo, tuun about vartin päästä... :kieh:

Ei ehkä ihan aikuista toimintaa mut joskus sen oman käytöksen huomaa vasta kun toinen toimii samalla tavalla.

Höh :/

Onneks mun mies on yhtä aikataulutettu kuin mä :laugh:

Paitti et meillä menee välillä kaikki päällekkäin, sen kokoukset ja mun iltaopetukset, ja sitte mietitää, että kattoisko se anoppi taas näitä sen liukumatunnin, kun toinen lähtee (mä) ja toinen tulee (se). :xmas:

Mut toi ei IKINÄ vaan ota ja lähe jonneen epämääräisesti, luojan kiitos, ei oltais varmaan yhdessä jos olis joku juoruava kyläluuta. (Sillä sitä ne miehet JUST tekee, juoruaa, ne juoruaa ainakin vanhemmat papat ihan tolkuttoman paljon enemmän kuin naiset) :xmas:

Yhteistyössä