puhukaa mulle järkeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miisku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mä arvasin tän..siis meilläon nyt 2v2kk ja 8kk..kyllä mä oon päättänyt että vielä sen yhden..mutta jos malttais vielä hetken..just sain vakipaikan..lapset menee hoitoon elokuussa.
mies ei pistä vastaan.

Joo mulla oli myös tossa vaiheessa kun poika oli suunnilleen saman ikäinen että nyt voisi tulla perään toinen,mut sitten kun aikaa kului niin tunne meni ohi ja nyt tuntuu että menispä pari vuotta ensin sitten toinen :saint:

No eiköhän teillä ala olla tarpeeksi elätettäviä, ainakin miehelläsi. Odota jokunen vuosi ja jos hermot ja elanto tuntuu riittävän niin yrittäkää vielä sitten pikkuista.

Ne vauvat ei ole vauvoja ikuisesti vaan kiukuttelevia kolmevuotiaita, hankalia koululaisia ja helvetillisiä teinejä. Se vauva-aika on hujauksessa ohi vaikka niitä vauvoja tekisi kymmenen.

Alkuperäinen kirjoittaja liinatuka:
No eiköhän teillä ala olla tarpeeksi elätettäviä, ainakin miehelläsi. Odota jokunen vuosi ja jos hermot ja elanto tuntuu riittävän niin yrittäkää vielä sitten pikkuista.

Ne vauvat ei ole vauvoja ikuisesti vaan kiukuttelevia kolmevuotiaita, hankalia koululaisia ja helvetillisiä teinejä. Se vauva-aika on hujauksessa ohi vaikka niitä vauvoja tekisi kymmenen.

elätettäviä..kuinka puistattava sana lapsesta..vaikka tottakin!
mun kohdalla toi vauvakuumeon ehkä vähän väärä sana, paremminkin lapsikuume..kun noi liikkuvat lapset on vielä enemmän "mun makuun"..

Jos haluat nauttia Pohjolan yöttömistä öistä juhannuksen sijaan läpi vuoden, hanki oma nahkavekkari: vauva!! Pitää sinut takuuvarmasti hereillä tahi torkkeilla ainakin ensimmäisen vuotensa ajan, ja mikä jännittävintä - et välttämättä edes tiedä syytä siihen!! Toki se ei ole ainoa asia josta et tiedä, nimittäin sinappikoneen saatuasi kadotat tiedostoistasi muistamisen jalon taidon, samoin kuin vyötärösi ja vaatemakusi häviävät kuin tuhka tuuleen. Painonvartijoilta saatat saada tosi edullisen kokonaistarjouksen, ja alat sydän ähkyssä laskemaan kaloreita ja ainakin mielessäsi lenkkeilet, sillä tosiasiassa et pääse minnekään, sillä mies on TAAS ylitöissä eivätkä vanhempasikaan mökkireissultaan sinua jouda jeesaamaan. Vauvan kanssa lenkkeily on poissuljettu, sillä hän ei viihdy vaunuissa varttia kauempaa, vaan aloittaa taas - siitä jännittävästä syystä - karmaisevan huudon joka saa naapurin mummot ja vuorotyöläiset repimään loputkin haivenensa päästään.
Taaperoiässä joudut toimimaan perheen YK:na kun armas taaperosi ja uhmaansa sitkeästi jatkava ensipainos ottavat toisistaan mittaa titaanien tavoin.

-- Mitäs sitä muuta vielä, listahan jatkuis vaikka kuin pitkään...

Yhteistyössä