A
annette79
Vieras
- - Rakkaus on aina lähellä. Niin salaperäistä kuin rakkaus onkin, se on myös yksinkertaista: fyysinen läheisyys avaa rakkauden mahdollisuuden. Vähän aikaa, vähän mielikuvista, kevyt kosketus, pelkkä tuoksu muuta ei tarvita. Ihminen on aina vaarassa rakastua. Myöhemmin rakkaus on luentosaleissa, työpaikkojen kahvihuoneissa, seminaariristeilyllä: joskus harvoin romanttisissa tapauksissa mannertenvälisillä lennoilla, joilla vierekkäisillä penkeillä istuvilla on aikaa kuvitella yhteinen, vaihtoehtoinen tulevaisuus. Kuusitoistavuotiaana rakkaus on naapuritalossa tai koulubussissa tai soittotunnilla tai urheilukentällä, tietyssä hormonitoiminnan vaiheessa melkein missä tahansa. Rakkauden löytää, jos riittävän vahvasti haluaa - - (Juha Itkonen, Seitsemäntoista)
Minun oli pakko siteerata suosikkikirjailijaani sinulle. Enhän minä muuten, mutta tuo teidän juttunne on niin peruskauraa, jonka varmasti jokainen vähänkään pidempään naimisissa ollut ja vähänkään ihmisistä kiinnostunut on kokenut. Minä myös, mm. työpaikan kahvihuoneessa. Vähän mielikuvitusta, tietty hormonitoiminnan vaihe ja homma on selvä. Mutta mielikuvituksen ja hormonien varaan ei rakenneta tulevaisuutta. Kyllähän sä itsekin tiedät sen kolmen lapsen äitinä ja asuntovelallisena. :/
Minun oli pakko siteerata suosikkikirjailijaani sinulle. Enhän minä muuten, mutta tuo teidän juttunne on niin peruskauraa, jonka varmasti jokainen vähänkään pidempään naimisissa ollut ja vähänkään ihmisistä kiinnostunut on kokenut. Minä myös, mm. työpaikan kahvihuoneessa. Vähän mielikuvitusta, tietty hormonitoiminnan vaihe ja homma on selvä. Mutta mielikuvituksen ja hormonien varaan ei rakenneta tulevaisuutta. Kyllähän sä itsekin tiedät sen kolmen lapsen äitinä ja asuntovelallisena. :/