Puhukaa nyt mulle järkeä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä te ihmiset asutte, mitä teette työksenne ja minkä ikäisiä olette? Siis kun haluatte käyttää tollaisia popoja ja olette sitä mieltä, että ne on ihkut?

Öyh..asun Etelä- Suomessa, olen 28v, ja olen juurikin menossa töihin sairaalan keittiöön :xmas: :xmas:

*muoks* Että näinkin glamööriä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä te ihmiset asutte, mitä teette työksenne ja minkä ikäisiä olette? Siis kun haluatte käyttää tollaisia popoja ja olette sitä mieltä, että ne on ihkut?

Lähihoitaja, nyt kotiäiti, landella kaupungin laidalla, 24vee. Tuollaset popot voisin pistää jalkaan kun menen kaupungille, kaverin kanssa kuppilaan kahville ja jopa (ruoka)kauppareissulle. Käytän enemmän hameita kuin housuja joten saappaita löytyy melko monet.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mulla vaan ei ole mitään vaatetta mikä kävis noiden kanssa, punanen käsilaukku täytyy ainakin hankkia :xmas:

Tää on paha, kun joutuu aina ostamaan uusia bägejä kun uudet kengät tulee :D

Olisko vinkkiä että mistä?

Joka paikassahan niitä on, ihania laukkuja :p Tosin koitan pitää rajaa että olisi vaan yksi per väri.. silti on aika monta mustaa laukkua ja valkoistakin, punainen puuttuis minultakin.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
miksi muotitietoiselle nuorelle naiselle suunnitellut kengät on "huorasaappaita"?

Ainii, tosi äiti käyttää vaan nauhalenkkareita ja kuomia! kotioloissa jaloissa komeilee sitte Aino-tossut... :D

nimim. Huora saapikkaissaan?

onko tämmöset muka muodikkaat ja nuorekkaat? Mulle tulee aika monta muotilehteä ja tämmösii en oo ainakaan niitten sivuilla nähny. Mulle tulee mieleen joku maija poppanen...

Alkuperäinen kirjoittaja tää ei tajuu:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
miksi muotitietoiselle nuorelle naiselle suunnitellut kengät on "huorasaappaita"?

Ainii, tosi äiti käyttää vaan nauhalenkkareita ja kuomia! kotioloissa jaloissa komeilee sitte Aino-tossut... :D

nimim. Huora saapikkaissaan?

onko tämmöset muka muodikkaat ja nuorekkaat? Mulle tulee aika monta muotilehteä ja tämmösii en oo ainakaan niitten sivuilla nähny. Mulle tulee mieleen joku maija poppanen...

No olihan ne ellei muodin keskuksesta Lontoosta, niin ainakin Isosta Britannaista. Great!

Katto ny vähä miten muodikas ja tyylikäs se Queen Elisabeth:kin aina on!

Kyllä ne brittinaiset osaa!

Ranskalaiset suks, vai suksee mitäseoli

En mä nyt niinkään seuraa muotia, en edes tiedä mikä nyt in tai out, ostan vaatetta mistä itse pidän. Musta se heijastuu sitten siihen että on itsevarmuuttaa kävellä pää pystyttsä, selkä suorana kun on vaatteet ja kengät sellaset mistä itse pitää =)

Jos itsestään haluaa antaa väärän kuvan kanssa ihmisille, niin ei muuta kun vedät tollaset hirvitykset kinttuus! Älä sit ihmettele jos joku tulee sua "ostamaan"! En sitä tietenkään sano etteikö äidit saisi pukeutua seksikkäästi mutta toi antaa tosi halvan kuvan sinusta! Noi on vielä kerran TOSI ällöt!!!!

Olipa hienot!Molemmat saappaat..
Harmittaa ku mie en pysty noin korkeilla kävelemään, enkä oo oikeen löytänyt kivoja, joissa olis matalammat korot..etenkään talveksi :/

AARGHH... my eyes... mitä nuo on, kaks punaista teletappia joihin voi yrjötä sisään? Et kyllä tuollaisia osta, sehän on sama hommaisi mopoon kattoikkunan! Unohda tollaset hömpötykset ja mee keittämään mulle kahvia.

Jengi käyttää keinonahkaisia 5 vuotta sitten muodissa olleita hirvityksiä? Kunnon lähiökapakan ruusu -saappaat, hih!
Mullakin oli tuon tyyppiset mustat, joita käytin kerran pari; en todellakaan ole käyttänyt niitä enää muutamaan vuoteen, lähtevät UFF:lle seuraavassa lastissa.

Mä en halua että mun lasten selkänahasta menee sun vaivaisenluuleikkauksiin ja muiden jalkavammojen hoitoon eläkeiässä, jossa parhaat vuotesi keikut tuollaisilla huterilla saapikailla.
Tulevaisuuden veromarkoilla ne kuitenkin rahoitetaan.
Ja turhan vievät kaapitilaakin mokomat.
Älä edes kuvittelle että tarvitsisit noita... :attn: B)

Alkuperäinen kirjoittaja ällöt!!!!!!!:
Jos itsestään haluaa antaa väärän kuvan kanssa ihmisille, niin ei muuta kun vedät tollaset hirvitykset kinttuus! Älä sit ihmettele jos joku tulee sua "ostamaan"! En sitä tietenkään sano etteikö äidit saisi pukeutua seksikkäästi mutta toi antaa tosi halvan kuvan sinusta! Noi on vielä kerran TOSI ällöt!!!!

Jos joku ajattelee tosissaan näin, niin kertoo ihmisen omasta halpuudesta. Että kenkien perusteella tullaan ostamaan??

Tallinnassa kun tuli käytyä taannoin ensimmäistä kertaa, niin niitä kenkä ja laukkumääriä katsellessa kaupoissa en yhtään enää ihmetellyt, miksi sanotaan että virolaiset pukeutuu paljon naisellisemmin. Ei edes Helsingistä löydä sellaista valikoimaa..

Yhteistyössä